Keskiyölle

Kyynelsilmä kyselee

Hei taas,kiva kun palasit tänne.Mikä tätä hankalaa työkaveria vaivaa,ensin oltiin kavereita ja nyt tuntuu,että on ylentänyt itsensä toisten yläpuolelle.Pääsenkö hänestä vielä eroon ,ehkä lähiaikoina.
Rakkauspuolella vaan roikutaan tässä suhteessa,kaikki ennallaan.
Eräs mies netissä haluaisi tutustua,mutta en tietenkään uskollisena ihmisenä ala tutustumaan tässä vaiheessa.
Minkälainen mies siellä kyselee perääni,olisiko ehkä kuitenkin se oikea :)
Hän jonka minule näit,vielä ei ole osunut kohdalle,jos sitten häntä tunnistankaan.

3

57

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei taas ystäväiseni
      sinä olet parantunut mukavasti, vai mitä? joko tanssit taas?
      tuolla työkaverilla on omia ongelmiaan, joita hän peittelee. oikeasti hän on kovin epävarma ihminen, peittää sen vain typerällä käyttäytymisellään. kaikkein parasta olisi, kun siihen ei kiinnittäisi mitään erikoista huomiota. siinä hänellä sitten olisi pähkinää purtavakseen.
      häntä on kotona alistettu ja hän jatkaa sitä samaa kaavaa kotinsa ulkopuolella itse.

sinulla on tuo tuttu ja turvallinen exäsi, jonka tunnet alushousuja ja sukkia myöten. suo anteeksi suora puheeni. mutta ei siinä mitään jännittävääkään ole, sinä vain pelkäät yksinoloa.
      voisit aivan hyvin selvittää tuon nettituttavuuden luonnetta enemmän, eihän se ole kiellettyä! et ole naimisissa, etkä ole kenenkään oma. eikä tuo nettituttavuus ole pettämistä, mistä sinä tiedä millä sivuille se miesystäväsi käy?
      niinpä niin, on hänenkin sivuillaan "tätejä" vähissä vaatteissa.....

soisin sinun todella katselevan ympärillesi ja käyvän siellä tansseissa tyttöporukalla. sitten nappaa helpommin, koska onhan sinun luotava raamit tulevalle elämällesi. ja sitä odotellessa voit edelleen pitää yhtä kenen kanssa vain haluat.
      työssä sinä pärjäät aivan hyvin, opit niitä uusia asioitakin mukavaa vauhtia.
      oikein kiva taas kuulla sinusta!

t: Keskiyö

• Kyynelsilmä kysyy

Kiitos sinulle jälleen,kyllä näet hyvin tilanteemme,intohimo on jo meidät jättänyt ja itse sellaista suhteeseen kaipaan.Totta,että en halua olla yksinkään,vaikka on väärin roikkuakaan toisessa,tälläisiä me ihmiset vaan ollaan.
      Tansseissa en ole vielä käynyt,mutta mieli tekee koitan selvittää tämän suhteen ensin,kyllä menen keväämmällä.
      Työ on nyt mukavaa lukuunottamatta tuota ihmistä,mutta kai minä pärjään.
      Oppinutkin olen paljon uutta.
      Taidan laittaa viestiä tuolle kaverille ja jutella hänen kanssaan,mistäs sitä ikinä tietää :)
      Lämpimät halit sinulle :)

• Kyynelsilmä kysyy

Nyt päätimme sitten erota ja tällä kertaa se päätös pitää,en vaan jaksa enää rimpuilla suhteessa,joka ei johda mihinkään.
      Noinhan se työkaverin suhteen pitäisi tehdä,mutta ei se ole niin helppoa,pienestäkin mokasta tulee ilkeilyä ja nyt tuli vähän isompikin moka,paineen alla tehdyksi.Kun itse haluan olla ystävä kaikkien kanssa,en ymmärrä tämmöistä käytöstä.
      Tuskin hänestä eroonkaan pääsen,näetkö sitten minulle muuttoa tai jotain,en vaan kestä tätä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      231
      7314
    2. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      144
      2937
    3. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      50
      2422
    4. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      106
      2366
    5. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      238
      2091
    6. Missä näit kaivattusi

ekaa kertaa?
      Ikävä
      98
      1607
    7. Mitkä on ne arvot?

Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu
      Sinkut
      232
      1590
    8. Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."

Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää
      Tanssii tähtien kanssa
      14
      1458
    9. Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä

"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä
      Maailman menoa
      402
      1425
    10. Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.

Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j
      Kajaani
      7
      1414
    Aihe