En tule humalaan, edes hiprakkaan?

inens

Olen huomannut, että vaikka joisin n. 2 lasillista punaviiniä, 2 siideriä, pari olutta ja lonkeron, mitään ei tapahdu? Olen normaalipainoinen, melko lyhyt ja muutenkin normaali. Mistäköhän ihmeestä tämä voisi johtua? Äidillä ja isälläni on kummallakin hyvä viinapää. Ei nouse päähän ollenkaan.

68

15464

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin tai näin

      aika moni kokee saman asian, todellisuudessa sivullinen voisi korjata tilanteen ja kertoa, että kyllä näkyy....

      • juu ei

        Ai jaa? Kaveri veti töissä joka päivä kossupullon eikä kukaan huomannut mitään erikoista.


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa. Tänää menny kannujuoma, väkevää 8cl 8cl 4cl 8cl 8cl 12cl 8cl 8cl ja 5 mietoa päälle. Oon täysissä järjissäni. 🤷‍♂️


    • naatiskelija23525

      Joskus olen juonut pienen annoksen jotain kirkasta viinaa ja heti sen päälle yksi olut jonka olen nautiskellut hiljalleen.

      Tällä saa hiprakan heti nousemaan päähän olutta nautiskellessa, ja toisaalta tunnin päästä on olo lähes täysin selvä koska alkoholia tuli kuitenkin kokonaisuudessaan nautittua vain pieni määrä.

      Tietysti jos nauttii lisäksi enemmän juomia sopivan tiheällä aikataululla niin selviäminen ei pääse häiritsemään iloista illanviettoa.

    • seppo

      kokeile juoda enemmän.

      • lpuefsf

        ota aamutuimaan pullo saaremaata alkupalaks kahdella ryypyllä,odota n.vartti.jos ei vielä vaikuta,niin toista se äskeinen,niin varmaan alkaa tuntua!!


      • vatruska

        Juon pullon brändyä päivässä enkä tule humalaan. Ja olen nainen. Mistä tämä johtuu? himoitsen ainoastaan brändyä. Olen ihan normaali. Kukaan ei huomaa mitään. mutta seuraavana päivänä en muista ihan kaikkea. En horju. en sokella, en oksenna, en saa rapulaa.


      • Anonyymi

        Tää. Maksan koettelemus. Kuinka paljo pystyy vetää. Mut alkoholi muuten ei oo terveellistä ainakaan suurilta määrin. Vuosien kokemus tulee maksassa


    • 8)

      Itsellänikään ei nouse alkoholi päähän. Kateelliset kaverit vaan höpöttää omiaan, että "sitä ei vaan kaikki osaa huomata". pyhpah. Viime baarireissullakin kun olin baarin terassilla kusemassa tuhkakuppiin, niin pokesta lähtien kaikki oli "nyt känniääliö ulos!" En ollut humalassa, minulle tuli vessahätä ja jonot oli pitkät.

    • mk

      Juo tuon lisäksi litra kirkasta viinaa niin lyllä tuntuu mutt ei tuollaisesta laträämisestä känniin tule ja niin edelleen. Itse ole yli 2m 123kg meis ja nuoremopana otettiin pullo kossua pohjiksi ja sitten baariin ja jos nuorempana kuhannuksena tuli 12h aikana juotua 1.5 litraa kirkasta ja 10 olutta mutta krapula kesti 3 päivää. Enää 50v ei noin plajon oteta mutta kyllä kori neslo olutta voi illassa ottaa ja siihen muutama terävä joukkoon niin rentouttaa.

      • vedetär

        nimimerkki mk: näkyy viina tehneen tehtävänsä, kirjoitusvirheistäsi päätellen.
        On se niin komiaa olla iso ja kännissä:) ja sitten seuraavana päivänä hihitellä kaverien kanssa et mimmoinen mä olin!


      • mk
        vedetär kirjoitti:

        nimimerkki mk: näkyy viina tehneen tehtävänsä, kirjoitusvirheistäsi päätellen.
        On se niin komiaa olla iso ja kännissä:) ja sitten seuraavana päivänä hihitellä kaverien kanssa et mimmoinen mä olin!

        Ei aina viitti lukea kirjoitamaansa ja niillåä kirjoitusvirheillä ei ole mitään merkitystä kun koulu loppunut jo-70 luvullä ja ei täällä arvosanoja laiteta. Ne ovat ne pilkunnussijat erikseen.


    • Juoppo2

      Eiköhän se alkostakin pää sekoa kun tarpeeksi juo.

    • jokotahi

      luulet vaan. Ei sitä välttämättä itse huomaa, mutta muut voivat kyllä huomata. Mieheni kuvittelee, ettei hänestä mitenkään näy, kun hän on humalassa, mutta tosiasiassa sen näkee jo suub ja silmien asennosta kaikesta muusta puhumattakaan.

    • vedetär

      miksi sitten tuhlaat rahojasi alkoholiin ollenkaan? juo kraanavettä! vesihumalaan pääset juotuasi 1,25 ämpärillistä.

    • ex tenoristi

      Jos olisit suurkuluttaja ja sitten tekisi tuon, ettei nouse päähän, niin olisi vakavampi juttu, jotain olisi vialla pahasti, 'termostaatti' tai joku tärkeämpi säätelyelin olisi
      pahasti vialla,,

    • Miksi.

      Pitäisi juoda alkoholia? Hälytyskellojen pitäisi soida päässä,jos ihminen ei pysty pitämään hauskaa tai rentoutua ilman alkoholia,tai muita huumaavia-aineita. Tv.Kohta viiskymppinen mies ja absolutisti.

      • mk

        Sama asia on että miksi kuljet autolla kun jalkaisinkin pääsee ja ne raittiit ovet erilaisia tosikkoja ja alkoholilla voi rentouttaa itseään ja se on mukavaa ja olisi sosiaalinen elämä aika vähäistä jos absolutisti olisi kun en selvinpäin viitti juopuneita kattella.


    • vanessamae

      Jaa. Ehkä olet vaan juonut niin paljon ja tiheään ettet tule humalaan. Vinkkinä voisit ostaa tarkuusalkometrin ja puhallella sopivin väliajoin siihen niin.

    • akkujukka

      onhan toi kauheaa läträämistä!!!kyl on kamala lukea,ja vielä kamalampaa livenä katella ku amatöörit ryyppää!!!kyllä se pottu kirkasta menee ilman ongelmia pohjina ennen kapakkaan menoa,ja siellä tulee viel juiotua vaikka mitä.mut jos tollasten mehujen kanssa pelaa,niin ei siinä mene ku hermot.ite jos otan pe-ja la,niin kyl su otan korjaus sarjana potun,ja kymmenkunta olutta.älä pillitä poika,kyl susta viel joskus mies tulee.

      • dfdfsdfd

        Aika spurgu meininki :D


    • tarja

      ei se kaikille nouse päähän, sulla on hyvä toleranssi...

    • -ölkjhgfd

      ei se ole viina vika jos kirjaimet menee sekaisin kijoittaesssa minullakin enee usein ja sen johtuu siit'ä kun aivot toimii noepeammin kuin sormet

      kuten nä'ät nytkin nappulat tarttuu sormiin ja tulee kaikenlaista ihmeellist akirjoitrettua

      • tarja

        taidat ite olla kännissä nyt!! ku ei tuo kirjoittaminen tunnu sujuvan..


    • hoponlopon

      Eihän tuosta määrästä kuulukaan humaltua. Sama setti x 10, niin alkaa lähtemään.

    • alkoholisti jo v.85

      Absolutistiin ei vaan voi luottaa,pakko olla joain raskasta salattavaa.

    • 25

      Miten hemmetissä voisi yleensä tulla humalaan noin pienestä annoksesta. Kyllä mä ainakin olen jo aika humalassa ku vetäsen litran lekan vodkaa naamaan. Eipä tässä yhtään selvää viikonloppua ole ollutkaan noin 25 vuoteen. Ei se juominen mulle ole ongelma...hyvin hoituu duunit viikolla ja viinaa vetäsen ihan juomisen ilosta....ja hemmetin hauskaa hommaa se onkin!!....;-)

      • 25

        Ja siihen viel lisäys että rööki kokoajan palaa kun ollaan vinetto hommissa.


    • ....

      Maksa ja munuaiset eivät toimi kunnolla, joten alkoholi poistuu enimmäkseen virtsan mukana. Tyypillistä nuorilla, joilla elimistö ei ole vielä kehittynyt täysin käsittelemään alkoholia ja alkoholisteilla, joilla runsas juominen on pilannut elimistön.

      • vaisillee

        Mikäs hemmetin vastaus tuo on?? juuri nuoret ja alkoholistit "joilla maksa vetelee finaalia"tulevat pienestä määrästä humalaan. Alkoholi siirtyy suuremmissa määrin suoraan verenkiertoon koska maksan kyky polttaa alkoholia pois on vähentynyt!!


    • Varotus

      Kyky nauttia alkoholia normaalia suurempia määriä humaltumatta voi viestiä taipumuksesta alkoholismiin.

    • yks kummallinen

      aloittajalla on tilhen maksa..

    • Viinan kirot..

      Äärettömän yksilöllinen asia.

      Isot kaverit kyllä yleensä kestää hyvin viinaa kun se isouskin on sillä hankittu ja samat tyypit vetää rasvaista ruokaa mikä myös estää alkoholin imeytymistä.

      "Tosi" viinamäen miehet ovat sitten oma lukunsa (jotka sitten jonakin päivänä vetävät sen viimeisen känninsä) ja heidän sietokykynsä maaginen mutta kondiskin sitten sen mukainen...
      Niinsanottu "norppahumala" on heille tuttua jossa siis liikutaan lattialla mahallaan otsanahkaa liikuttamalla ilman käsiä.

      Veljeni(elossa) ja isäni (kuollut) sekä isäpuoleni (kuollut) ovat/olivat kovan luokan juomamiehiä. Broidi saattaa vetäistä 8 pulloa vinkkua päiväsaikaan pohjiksi kun tiukka ei aina pysy sisällä. Yhtenä viikonloppuna hän kiskaisi 13 pulloa viru valgeaa eli 6,5 litraa tiukkaa ja muutama bisse kyytipoikana.
      Promillet aletaan laskea hänen kohdallaan kolmesta eteenpäin. Sitä pienempi on tissuttelua.
      Tosin hänen mittansa ovat 190/170 joten massaa ja kokemusta löytyy.

      Hyviä kännejä vaan ja älkää rähiskö älkääkä juoko itseänne kuoppaan.

      Esimerkkinä kerron vielä faijastani joka oli perusterve erittäin hyvässä fyysisessä kunnossa oleva 47v mies joka vetäisi noin kahden kuukauden välein muutaman päivän matokuurin ja sitten ei enää kuntokaan auttanut vaan myrkytykseen kuoli.

      Viina polttaa kropasta äkkinäisellä kaikki ravintoaineet, vitamiinit ja suolat pois jolloin mikään ei toimi ja kuoleman vaara on suurin hetkellä jolloin promillet palaavat nollaan. Kun alkoholia on vähänkin veressä niin maksa ei tee mitään muuta kuin pilkkoo sitä ja niin kaikki myrkyt saa jyllätä rauhassa.

      Viinanjuonti on taitolaji eikä sovi kaikille. Ei ehkä kellekään.

    • Sinulla

      on kehittynyt alkoholin toleranssi. Se tulee jos käyttää paljon alkoholia!

    • Julli88

      Vetäise 80% Strohia, niin varmasti nousee... eikä tarvitse montaa desiä.

    • tarja

      ole onnellinen itsesi puolesta, ettet tule vähästä humalaan. kaikilla ei ole sama juttu. minäkin olen normaalipainoinen, 160cm pitkä ja muutenkin normaali. ei se hauskuus ole siellä, että pitäis päästä humalaan, tiedän vuosien kokemuksesta. itselläni äiti ei juonut , mutta isä joi sitä sitäkin enemmän kun oli vielä elossa, no tästäkin on jo aikaa yli 20 vuotta, mutta kumminkin.

    • Ennen kaikkea,mun mielestä se johtuu siitä,että punaviini,siideri,olut ja lonkero
      eivät ole erityisen voimakkaita.
      Muistan kun olin Suomessa (nimittäin olen Milanosta kotoisin,asuin ja opiskelin
      Helsingissa noin 3 vuotta ja oon tulossa takaisin ensi helmikuussa tutkimusta
      varten...näin ollen olkaa kiltteja minulle ja antakaa armahduksenne mun heikolle
      kielentaidolle XD)
      Siis,olin sanomassa...kun olin Suomessa join usein 7-9 lonkeroa melkein
      joka ilta,eikä koskaan tapahtunut mitään erikoista...
      Ja minä juon aika nopeastikin.....ja sinä?
      Paljonko aikaa käy,ennen kun kaikki (siis 2 punavvinia ynnä muuta...) on juotu?
      Kokeile tätä reseptiä : 6 lasillista makeaa valkoviiniä ja sitten 4-5 annosta
      Tanqueray:ta. Tulet olemaan erittäin tyytyvaiseks.... XD

    • Kekkuli55

      Kun lakkaat valehtelemasta ja puhumasta täyttä sontaa, niin kyllä alkaa nousta päähän viina kun viina.

    • teehetki

      Juotu alkoholin määrä rasittaa sisäelimiä, vaikka olisi miten hyvä viinapää. Suurkuluttajan maksa vinkuu rasituksesta, vaikka kaverit eivät huomaisi humalatilaa. Todellisuudessa kaverit kyllä huomaavat, mutta eivät sano mitään, sillä jokaisella aikuisella on oikeus pilata oma terveytensä, eikä alkoholistia kannata neuvoa.

    • juo enemmän

      eihän toi määrä ole mitään

    • vaiva tämäkin

      no,mulla on sama juttu, en juuri juo, mutta kun otan kirkasta, useamman annoksen, ei tunnu missään, koskaan.

      Menee rahat hukkaan ja harmittaa.
      Lisäksi päätyy äimistelemään, kun muut ympärillä hiljalleen sammuvat.
      Viinista sen sijaan tulee ihme pöhnä, ei humalaa kuitenkaan silloinkaan...

      Olen alle 160 cm, nainen ja hentorakenteinen, maksa on hyvässä kunnossa, ja jätän alkot väliin,koska päätynyt lopputulokseen, etten tule humalaan.

      • opiskelija

        kyllä se nousee kun ottaa isompia annoksia ja nopeesti. turha valittaa. itselläkinnousee kun juo 2 viinipulloo ja muutaman paukun.


    • taitaa nähdä ufoja

      Hörppää parilla kulauksella kossupullo ja kymmenen kaljaa niin
      varmaan menee päähän ja jalkohin,saat multa omakotitalon jos
      ei tapahdu mitään ,tässä ei tarvi mitään äitiä tai isää mutta
      kylmä totuus on se että tämän jälkeen et tiedä edes omaa ni-
      mee.

    • Promille

      Käytätkö lääkkeitä? Jotkin lääkkeet vaikuttaa paljonkin alkoholin imeytymiseen.
      Itsen olen kohta 50v. Kyttänyt alkoholia läpi elämän. Jos tässä ketjussa on oikeilla määrillä kehuttu juomisiaan, kuten tapana on, niin ihmettelen niiden suuruutta. Maksimi määräni on 86 kiloisena 7-10 annosta/ kerta. Monesti vielä vähemmän. Juon 2-3krt/kk. Pidän näitäkin suurena.
      Jos olisin vuosien aikana juonut kossun ja jotain muuta per kerta, niin elimistö huutais näin advetti aikana hoosiannaa ja maksa vinkuisi sikaa tapettaessa.
      Jollain minunkin pitää kehua. Maksaarvoni on asteikolla 10-90 kahdeksan.

    • kommentinjättäjä

      "Olen huomannut, että vaikka joisin n. 2 lasillista punaviiniä, 2 siideriä, pari olutta ja lonkeron, mitään ei tapahdu? "

      Tuo on merkki alkoholisoitumisesta. Entisestä määrästä ei enää saa samanlaista fiilistä kuin aikaisemmin.

      Olisiko syytä pitää tipattoman tammikuun pisaraton vuosi?

      • psykologi

        Alkoholistilla on aina varastossaan hulvaton määrä valheita. Perhe-elämä kärsii ja lapset oppivat ensin vihaamaan juoppoa vanhempaansa ja myöhemmällä iällä ovat sitten itsekin samalla uralla.


    • henkilöjokaaloitti

      Olen siis sama henkilö joka aloitti keskustelun... Okei, ainakaan se ei voi johtua siitä, että olen muka juonut elämäni aikana liikaa. Olen iteasiassa alaikäin (17), eli ei paljoa kokemusta löydy. Toiseen vastaan, että kaikki muut kaverit tulevat 1-2 lonksusta/bissestä/siideristä ainakin hiprakkaan, mutta kun en tule edes tuosta määrästä hiprakkaan ? Saati sitten känniin. Eräs kaverini tulee jo kolmesta. Viidestä sellasiin känneihin, ettei aamulla muista mitään.

    • Aivonsa ryypännyt

      Mulle ainakin on pakko tulla tipaton tammikuu jos meinään nähdä seuraavan vapun, on sisäkalut siinä kunnossa. Vähitellen kun toleranssi nousee joutuu viikko viikolta vetään enemmän ja nyt määrät on jo ihan järjettömiä. Ja kuten toimiva neuvo sanoo, jos juot ennen töitä kossupullon eikä kukaan huomaa työpaikalla mitään, on syytä huoleen. Esim. entisellä työpaikalla kuljetusfirmassa oli äijiä jotka hoitivat hommansa täysin moitteetta, mutta tulikin kaikille yllätyksenä että äijät puhlsi 2-4 promillee. Kyllä mäkin olisin onnellinen jos tulisin yhdestä oluesta hirpakkaan. Ja aivotkin olis vielä siinä kunnossa että pystyis laskeen yhteen 18 6.

    • JoKTu

      Siitä vain sitten auton rattiin ja liikenteeseen törttöilemään. Se kun on niin yleinen piirre Suomessa, etten sanoisi lieventävä asiatila.

    • Maksan terveys

      Humalaan vaikuttaa maksan toiminta. Terve maksa polttaa alkoholia hyvin ja humalaan ei tule ihan pienistä annoksista, tietty jos juo pullon kossua tunnissa asia täysin toinen. Sairas maksa ei jaksa enää polttaa alkoholia samaan tahtiin kun ennen ja humala saadaan aikaiseksi pienemmistä määristä. Alkkareilla ei tarvii montaa olutta juoda kun on känni taas päällä ja tähän ei vaikuta, että ovat ryypänneet 10 tuntia sitten vaan hyvinkin usein jo sairas maksa joka ei polta enää alkoholia samaan tahtiin kun aikaisemmin.

    • alkoholisti2

      SIIS MITÄ SÄ JÄTKÄ SEKOILET JA SELITÄT?!MENEE TÄYSIN TOISINPÄIN MAKSA POLTTAA HYVIN JA TOLERANSSI NOUSEE JA PAHASSA LYKYSSÄ VIINAPULLOKAAN EI NOUSE PÄÄHÄN.PERUSTUU TOTUUTEEN.

    • jassooooo

      Vedän putkeen 3 KOSSUPULLOA 2 KORIA KALJAA ja 1.75 SIIDERIÄ ja ei nouse päähän!?!??!?! alkometriin puhallan 0!!! Mistä johtuu siis ei oo totta apua!?! :o

    • jokinenjanne78

      vitun apinat

      melkoinen sälli saa olla jos ei viina päähän mene

    • JiiJiiTheMan

      "PAHASSA LYKYSSÄ VIINAPULLOKAAN EI NOUSE PÄÄHÄN.PERUSTUU TOTUUTEEN."

      nouseehan se päähän kun heittää kaarella
      paskaa puhut pellervo

    • alkoholieitoimi

      Kaverin kanssa vetästiin pullo markiisia, pullo jägeriä, X määrät olutta ja lonkeroa päälle. Oli omaan tasoon semmonen känni ettei ollu vähään aikaan ollu. Tapahtumasta on nyt viikko ja join eilen 8-olutta päihtymättä, mutta lieviä krapulan oireita tuli kyllä. Nyt olen kumonnut 11 olutta ja olo on perseestä niinkuin se yleensä selvinpäin on. Mitä helvettiä tässä nyt on tapahtunu???

      • alkoholieitoimi

        Lisätäkseni aiemmin pääsin jo 4-5 oluella kivaan alku hiprakkaan.


    • persläpi

      Apua! Miksi viina ei käy päähän? Juon pullon brändyä päivässsä ja en tule känniin? Olen nainen.

    • persläpi

      Haloo ! juot pari lasia. Minä juon koko pullon. Ja bränbyä. En mitään viininlitkua.

      • persläpi

        Olenko joku luonnon oikku?


      • joohei

        No jos sä sitä pulloo juot ni ei tietenkään voi tulla humalaan!!
        Juo sitä viinaa ni voit tulla sitten humalaan.


    • joohei

      Tota koita juoda se pullo tyhjäksi tunnin sisään ja tuu sitte sanoo miten käy ku sanot että juot pullon päivässä.
      Moni pystyy vetään viinapullon päivässä ja jotkut jopa kolme 0.5l pulloo päivässä.

    • Lopetin

      Minä pystyn juomaan Saunalahden 0,7 litran 38 % vuorokaudessa enkä tule edes humalaan aamullla olen puhaltanut 0,07 promillea klo 9.00 kun edellispäivänä aloitin klo 15.00 juommaan sitä appelsiiinimehuun sekoitettuna.

      Syön jatkuvasti D-vitamiinia 100-150 mcg>/vrk Mg 375 mg/vrk, vahvoja 13 vitamiinia ja 13 eri hivenainetta sisältäviiä kapseleita, rasvaista ruokaa voita, kananmunia ja kalanmaksaöljyä. Kolmenn kk:n välein käyn ottamassa A-klinikalla 100 000 X B12 vitamiinnipistoksen.

      Lopetin nyt alkoholin käytön, jo 2 vk juomatta, ku se ei käy päähän,, eikä tule oikein hyvää oloakaan enää, se oli vain tapa juoda. Tuli kalliiksi, rahaa meni paljon, eikä autolla voinut ajaa. Nyt on hyvä olo, ei tee nyt viinaakaan mieli, kun ei ole rahaa ostaa sitä;(.

      Haimatulehdustakin oli, kun ei pysynyt mikään sisällä, oksensin mehunkin pois. Oluttakin tuli haettua aina, se vasta kallista vettä on, mehu on halvempaa ja maito myös.

      Kun join 0,7 litraa 38 % Saunalahtea, niin lantrinkiin meni 1-2 litraa appelsiini tai omenamehua. Laskin että niistä saan jo 2400 kaloria/vrk,, syömiset jäi,, ei ollut nälkä ja vitamiinitkin ja hivenaineet jäi ottamatta, valmiit ruoat pilaantuivat syömättöminä parvekkeella. Nyt koetan olla juomatta, eikä tuo nyt niinn vaikeaa vielä ole ollut, mutta se on vasta 2 viikkoa ilman alkoholia. Ainakin nyt voi aina ajaa autolla, kun ei tarvitse pelätä poliisinn puhalluksia;)

      Ei mminulle oikeastaan tulluät edes krapulaa, hiukkasen saammaton olo, mitään en saanut tehdyksi seuraavana päivänä. Nyt alkaa olla jo hiukkasen virtaa, kävelylllekin lähtö tuntuu mukavalle. Aina kun join, seuraavana päivänä ei tahtonut oikein mikäänn maistua kuin korjaussarjaa etsin, muttta yleensä se oli tullut juotua jo illan ja yön aikana.

    • Anonyymi

      Mullakin oli tapana juoda 2,5 - 3 kertaa viikossa 5 - 6 ravintola-annosta kerrallaan, yleensä viskiä - siis 2,0 - 2,4 desiä/kerta. Yleensä siitä tuli mukava fiilis, mutta sitten ei enää tullutkaan. Olin yli 4 kuukautta kokonaan ilman ja sitten kokeilin juoda 5 paukkua eli 2,0 desiä viskiä toivoen taas mukavaa fiilistä mutta sitä ei kuitenkaan tullut. Olen perusterve, on toki 2 -tyypin diabetes mutta sekin on hyvin tasapainossa. Minäkin käytän d -vitamiinia mutta sitäkin olen käyttänyt muutaman vuoden eikä se ole aiemmin mukavaa fiilistä estänyt. Hyvin pärjäsin ilman viskiä sen yli 4 kk mutta olen miettinyt sitä, miksi en enää saa mukavaa fiilistä.

      • Anonyymi

        Siirry tynnyrivahvuisiin (alkoholia n. 55-60%), tai kokeile edes jotain Laphroaig Quarter Caskia (48%). Ei ne nelikymppiset lirut tietenkään oikein päähän nouse. Joku perus Glenlivet 10 on ihan muumilimua. Parasta on tietysti tykittää viski suoraan suoneen.


    • Anonyymi

      Kenties olet liian älykäs humaltuaksesi."Viina on viisasten juoma"

    • Anonyymi

      Eikö se ollut niin että jos on monttu auki jatkuvasti niin se haihtuu hengityksessä

    • Anonyymi

      Joo täällä lava kaljaa takana ja ei muutakun väsyttää, väsymyksen luulen olevan sidoksissa kellon aikaan. Mukava mennä ajoissa tutimaan 💪

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5580
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3557
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1672
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      206
      1656
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      78
      1102
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1088
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      819
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      818
    Aihe