Käytöstavat: nauraminen

Eikö nauramisesta ole oikeus puhua? Ihminen voi nauraa ilkeästi ja alentavasti toiselle, mutta siitä ei voida saada häntä kiinni, sillä aina voi sanoa, ettei ole sanonut tai tehnyt mitään sopimatonta. Jos vaikka kirjoittaa kirjastoon palautteen, että kirjastonhoitajat kohdistivat pilkkanaurunsa minuun, niin siitä saa palautteen, että olet väärin ymmärtänyt, he ovat olleet ihan hiljaa ja naama peruslukemilla.

Nyt olen keksinyt. Voi antaa palautetta siitä, ketkä eivät nauraneet. Voi luetella useamman ihmisjoukkion, jotka eivät ole naureskelleet ainakaan minulle, ja siitä ei kukaan voi väittää että he itse sitten olisivat naureskelleet.
1200
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Sananlaskut 6
16 Kuusi on, joita Herra vihaa, ja seitsemää kauhistuu hänen sielunsa:
17 Ylpiät silmät, petollinen kieli, kädet, jotka vuodattavat viatonta verta;
18 Sydän, joka vahingollisia ajattelee, jalat, jotka ovat nopsat pahuuteen juoksemaan;
19 Väärä todistaja, joka valheita tuottaa, ja se, joka saattaa riidan veljesten välille.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

paa-vo69 kirjoitti:

Eikö nauramisesta ole oikeus puhua? Ihminen voi nauraa ilkeästi ja alentavasti toiselle, mutta siitä ei voida saada häntä kiinni, sillä aina voi sanoa, ettei ole sanonut tai tehnyt mitään sopimatonta. Jos vaikka kirjoittaa kirjastoon palautteen, että kirjastonhoitajat kohdistivat pilkkanaurunsa minuun, niin siitä saa palautteen, että olet väärin ymmärtänyt, he ovat olleet ihan hiljaa ja naama peruslukemilla.

Nyt olen keksinyt. Voi antaa palautetta siitä, ketkä eivät nauraneet. Voi luetella useamman ihmisjoukkion, jotka eivät ole naureskelleet ainakaan minulle, ja siitä ei kukaan voi väittää että he itse sitten olisivat naureskelleet.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu