Eikö nauramisesta ole oikeus puhua? Ihminen voi nauraa ilkeästi ja alentavasti toiselle, mutta siitä ei voida saada häntä kiinni, sillä aina voi sanoa, ettei ole sanonut tai tehnyt mitään sopimatonta. Jos vaikka kirjoittaa kirjastoon palautteen, että kirjastonhoitajat kohdistivat pilkkanaurunsa minuun, niin siitä saa palautteen, että olet väärin ymmärtänyt, he ovat olleet ihan hiljaa ja naama peruslukemilla.
Nyt olen keksinyt. Voi antaa palautetta siitä, ketkä eivät nauraneet. Voi luetella useamman ihmisjoukkion, jotka eivät ole naureskelleet ainakaan minulle, ja siitä ei kukaan voi väittää että he itse sitten olisivat naureskelleet.
Käytöstavat: nauraminen
paa-vo69
1
100
Vastaukset
- paa-vo69
Sananlaskut 6
16 Kuusi on, joita Herra vihaa, ja seitsemää kauhistuu hänen sielunsa:
17 Ylpiät silmät, petollinen kieli, kädet, jotka vuodattavat viatonta verta;
18 Sydän, joka vahingollisia ajattelee, jalat, jotka ovat nopsat pahuuteen juoksemaan;
19 Väärä todistaja, joka valheita tuottaa, ja se, joka saattaa riidan veljesten välille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591