Voi kun ois ollu sulosta, kun Janne ois löytäny rakkkan ohjelmassa, ja ois kamera näyttäny, kun imuttelevat ja nousevat yhdessä pedistä...ninku Johannaa ja Villeäkin näytettiin. Nyt jäi ohjelma vähän vajaaksi.
munaminiää ei löytyny :(
5
355
Vastaukset
- Jeps.
Ei ollu tarpeeksi kaunis "morsian"? Nauratti kun se juontaja sanoi että kauniita naisia täällä ja yksi heppe siinä oikoili fletaansa peilistä, heh!
Eikö se hierrä mieltä ollenkaa tuomminen? "olenko nainen vai mies, mikä mä oleeeen?" - MILF¤
Merkillistä, että tuntuu sinua niin hiertävän...Jops vaan keskittyisit omaan elämääsi ja antaisit muiden elää omaansa.
- mietippä sitä
Ihan totta, täällä on todellisia tirkistelijöitä, jotka eivät ilmeisesti itse uskalla elää. Elämän tarkoitus pitää hakea muita mollaamalla ja muiden elämää arvostelemalla.
"olenko nainen vai mies, mikä mä oleeeen?"
Sanonko suoraan, mikä sinä oleet: olet pahanilkinen, hyvin kehittymätön ihminen, joka saat nautintosi tiiraamalla muiden ihmisten elämää. Sen sijaan että pohdit näitä nais/mies -kysymyksiä, voisit harkita ihmisenä olemista tarkoitusta.
- Kukka kumma
Minä odotin, että nää Jannen Jukat olisivat ihastuneet toisiinsa, mutta ei sitten kuitenkaan... Olishan se ollut metkaa, kun Naantaliin oliskin ilmestynyt j
Jannen sijaan rakastunut Jukkapari!- fghgfd
Mää ootin, että Janne ois löytäny sitten Matiaksesta kumppanin, kun ei kumpikaan omista ehdokkaistaan löytäny:D Tosin ei Matias taida miehistä tykätä... Harmi, nuo ois sopinu:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913145
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662862- 2032260
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91731- 1081585
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099