Kun oli mukavaa viime sunnuntaina.... oli teinejä paljon näitä rippikouluun menijöitä, mutta oli mukavaa silti.
Taidan kyllä käydä taas jumalanpalveluksessa.
12
<50
Vastaukset
- muista myös
Muista tuoda seuraavalla kerralla uhrieläin, siitä jumala vasta riemastuukin! Jumala pitää veriuhreista.
- EL. a : K:IM
muista myös
Mussukka :)
Kiitos, että puolustat Jeesusta!
Niinkuin tiedät: `Herra ei mielistynyt uhrilahjoihin`.
VT: `Jokainen kantaa itse syntinsä`.
UT: `Joka haluaa seurata minua, niin ottaa oman ristinsä...`.
Se uhri on vuodatettu jo Israelin edestä.
Pakanoiden uhri ei ole veriuhri.
`Niinkuin Mooses korotti sauvansa erämaassa (Käärmeen), niin tulee ihmisen poika korottaman. - Sokea on julma
Kuules, jätä tuo aloittaja rauhaan. Tämä on varmaan sitä sinun lähimmäisenrakkauttasi. Et ole edes huomannut hänen aikaisempia kirjoituksiaan täällä.
- herraiskan mieleen
EL. a : K:IM kirjoitti:
muista myös
Mussukka :)
Kiitos, että puolustat Jeesusta!
Niinkuin tiedät: `Herra ei mielistynyt uhrilahjoihin`.
VT: `Jokainen kantaa itse syntinsä`.
UT: `Joka haluaa seurata minua, niin ottaa oman ristinsä...`.
Se uhri on vuodatettu jo Israelin edestä.
Pakanoiden uhri ei ole veriuhri.
`Niinkuin Mooses korotti sauvansa erämaassa (Käärmeen), niin tulee ihmisen poika korottaman."Pappi vihmokoon veren Herran alttarille pyhäkköteltan oven luona ja polttakoon rasvan tuoksuvana uhrina, joka on Herralle mieluisa"
Mmm...pekonia....
"Pappi tuokoon linnun alttarin luo, repäisköön irti pään ja polttakoon sen alttarilla. Mutta veri on puserrettava alttarin kylkeen.
Kupu sisällyksineen papin tulee heittää alttarin itäpuolelle, paikkaan, jonne kootaan uhrirasvan tuhka.
Sitten hän repiköön linnun auki siivistä kiinni pitäen, ei kuitenkaan kahtia, ja polttakoon sen palavien puiden päällä alttarilla. Tämä on polttouhri, tuoksuva tuliuhri, joka on Herralle mieluisa. "
Paistettua kyyhkystä....nami...
Taidan kyllä käydä taas kusella kirkon seinustalla jumalanpalveluksen aikana!
- kunhan vastaan
Älykästä ateismin toteutusta!!!
- josjaksanniinmenen
Nuo teinit vähän häiritsevät papin puheita sitten mutta ei haitannut.
Time is running short on me. Joulun jutut ja muut.
Toisaalta voin tehdä noinkin että, otan isäntään yhteyttä että tule hakemaan nyt välittömästi joululomalle kotiin ja mökeille. - EL.a . K:IM
josjaksanniinmenen
Kirkko on ihan kiva mesta käydä sunnuntaisin, vaikkakin täynnä harhaoppia.
Mutta käy siellä, jos tuntuu omalta jutulta. - jotainjuttua213421
Eräs paikka raamatussa... olikohan joku Daavid-kuningas tai jotain, kuka luopuu vallastaan ihmisten suhteen koska ei viitsi enää.
Liittyisi tuollaiseen juttuun kuin ihmisen turhautumiseen, täysin eriasia kuin masentuneisuus. - turhautuueiväsy
Teinien hihittely ja lasten juokseminen... voi olla ihan vain mukavaa sitten.
1 tai 2 juttua jäi mieleen kirkossa käynnistä, voi mietiskellä viikon ajan.
Mitä itselle tuli mieleen oli tämä: ihmisten määrääminen tappamiseen turhautuminen. - mukaviatörmäyksiä
Törmäsin erääseen vanhaan kaveriin, että mitä tekee nykyään, Kouvolan seudulla kun oli ollut kaikenlaista.
Kertoi että ajan ambulanssia Kouvolassa nykyään. Josjaksanniinmenen,
Kivaa että viihdyit messussa. Tervetuloa toistekin!
Vilppu H.
pappi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3768313Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1682655- 76958
- 12910
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60873- 25846
- 55843
- 64822
- 46796
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss72742