ylläpitoon poni ens kevääälllä

ens kesä

mooi eli etsisin ens kesälle ja kevääälle ponia tai heppaaa olen 10 vuotias mut otan sen kamun kans ponde lähtis rautalamille osaaavaan käsiin ja hyvään talliinja hepan hyvin voinnista voin taata a alle viivata että hevoselle tulisi paras ens kesä ja kevät ja m8inä ja mun kamu jonka kans me se otetaisiin ni meiän isosiksko joka on ollu joskus tallityön tekijä ni auttais aina tarvittaessa mut asiasta kolmanteen poni sais olla melkein minkä rotunen vaan mut mielelläään iso kokoinen shettis ja varusteet mielellään mukaan ja mahollisuus käydä omistajan moikkaamassa hepaansa on hyvä eli saisi vaikka joka päivä käydä moikkaamassa meidän puoleta mut jos teillä on poneja tai heppoja ylläpitoon niin vastaaa ja anna hepan tietija niin sit voisit mun äitin kans vaihtaa puhelin numeroita t hevos rakas

2

157

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemusta on...

      en usko ,että noin nuoret olisivat valmiita vielä edes ylläpitoponiin...;)

    • heppa tyttö♥

      kyllä nuoretkin osaa!!!;)
      ei se aina oo iästä kiinni! ja niillähän on se isosisko!

      mäkin oon ettinyt ylläpito ponia mut en löydä niitä mistään ! :( !
      mut onnee etsintöihin;)
      T.heppa tyttö♥

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1753
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1357
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1158
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1138
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      53
      987
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      966
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      954
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      870
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      783
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe