Nousen aivan pilviin kun pääsen haistelemaan naisten hikisiä sukkia. Olen huomannut yleensä että mitä isompi nainen, sen enemmän ne haisevat. Kiihottavinta on riisua hikiset korkokengät naisen jalasta ja ottaa heti nailonit nenään. Haju pölähtää jo siinä vaiheessa kun jalan ottaa pois kengästä. Yksi hyvä kokemus oli kun makasin lattialla 180cm 100kg nainen dominoi, piti yli 40-numeron korkokenkää naamani päällä ja sitten haistatteli hikistä jalkaansa. Shoppailun ja urheilu suoristusten jälkeen naisten jalat haisevat myös. Oon tämän fetissin kautta mieltynyt isoihin naisiin (amazooneihin).
Naisten isojalka ja sukkamehu
9
1755
Vastaukset
- snifferboy.
Samalla runkkailen ja sitten otan naisen aktiin. Seisokki on niin kova että nainen saa orkkuja jopa normaalista seksistä.
- Peppuseksi
Haluatko seksia? [email protected]
- footboy
Minua on myös naisen hikiset sukkamehuiset jalat kiinnostaneet.aina
Päivän pari käytössä olleet sukkahousut on parhaat
Olen myös päässyt niitä jalkorjana palvomaan monta kertaa,tekisin sitä vaikka päivittäin jos olis mahdollisuus,maksaisin vaikka siitä.
Pidän siitä että kaunis nainen nöyryttää minua jalkaorjana väkisin
Alastomana ja sidottuna lattialla makaamassa seksikkäiden jalkojen edessä on kuin olis paratiisissa.
Niitä kun joutuu nuolemaan,maistelemaan,nuuhkimaan ah niin ihanaa
Tykkään myös varpaiden imeskelystä ja varpaan välien nuolemisesta
Nainen nauttii ja lukee sillä välin vaikka kirjaa,katsoo telkkaria kiirettä ei ole.
Ja minä raukka nuolen ja imeskelen kuin viimeistä päivää
Ai kun pääsis taas pian jonku luo
[email protected]
- footdominoitava
Nahkaiset korkokengät ja nilkkurit hikeennyttävät jalat varmasti. Vieläkun saa nenään ne mehuiset sukat ja mieluiten nylonit. Vielä että nainen pakottaisi niitä nuuhkimaan ja nuolettamaan varpaansa.
- Anonyymi
Ai jumanklavit.Ei ihanampaa,kuin naisen pohjistaan likaiset pissantuoksuiset nylonit.-Ihana nuuhkia naisen aitoa lemmentuoksua😋👍👍👍
- underfeet.
Sukkikset, hame ja korkkarit. Niihin pukeutunu nainen pään vieressä, eikä päästämässä mihinkään on taivaallista. Mukavempaa on nuuhkia sukkisvarpaita avokkaista ja maata lattialla, sitte ku ne ovat vielä oikeen hikiset niin nam!
- Kinnuneeen
Itselläni on vahva fetissi naisten likaisiin (siis kunnolla haiseviin) sukkiin. Harmi vaan, ettei mistään tunnu saavan todella haisevia sukkia.
Jos jotakuta kiinnostaa lueskella blogiani aiheesta ja vähän aiheen vierestä, niin;
http://kinnusen.blogspot.com/ - smellysock
mukavat tuoksut saa kun nainen kopristaa varpaat nokan ympärille. Se on huumaava olotila
- Anonyymi
Minä haistelen anopin sukkahousuja aina, kun on mahdollista. Anopilla on voimakas jalkahiki ja sukkahousujen teräosat, varsinkin varpaiden kohta tuoksuu mahtavalta. Voi kun joskus pääsisi nuolemaan ja imemään anopin punakyntisiä varpaita...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi244636- 883724
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313483095- 542667
- 512599
- 2052597
Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne322390- 1522328
- 311945
Avustettu itsemurha herättää vahvoja tunteita - Laillista Sveitsissä, ei Suomessa
Hilkka Niemi sairastaa harvinaista PLS-sairautta. Hilkan on elettävä loppuelämänsä parantumattoman sairauden kanssa, jok1081529