elämä on laiffii!!! TE KAIKKI TULETTE KUOLEMAAN!!!!! MINÄ EN, KOSKA AVARUUS OLIOT TULEE NOUTAAN MUT JA SIT MUN SOLUJA KOKOAJAN PARENNELLAAN JA MÄ ELÄN IKUISEESTI KUN TE TAAS KUOLETTE JO 100 VUODEN PÄÄSTÄ!!! MUAHAHAHAHAHAA!!! KUOLKAA KURJAT!! ! 8D8D8D8D8D8D8d8d8d8d8d8d8d8dd88dd8d8d88d8dd88d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d88d8d8dd88d8D8D8D8D8D8D8d8d8d8d8d8d8d8dd88dd8d8d88d8dd88d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d88d8d8dd88d8D8D8D8D8D8D8d8d8d8d8d8d8d8dd88dd8d8d88d8dd88d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d88d8d8dd88d8D8D8D8D8D8D8d8d8d8d8d8d8d8dd88dd8d8d88d8dd88d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d88d8d8dd88d8D8D8D8D8D8D8d8d8d8d8d8d8d8dd88dd8d8d88d8dd88d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d88d8d8dd88d
maa tuhoutuu 2800 luvul ja ihmiset on kuolut paitti MINÄ!!! JAPADAPADUU!!!!
laiffi
5
554
Vastaukset
- F.Dostojevskaja
Hei! Ihanaa mahtavaa täydellistä!! Olen etsinyt
jo - no joo tunnustetaan - yli 40 v. - elämän tarkoitusta.
KIITOS Sinulle donkii, että viimein Sinun kauttasi sen sai selville. Siis: elämän tarkoitus on:8D8D8D8D8D8D8d8d8d8d8d8d8d8dd88dd8d8d88d8dd88d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d8d!!!
Voi ollakin!
Kaikkea hyvää teille, jotka edes viitsitte ajatella asiaa. :-)
T. Dostojevskaja.- ¨Noh
Maailma tuhoutuu, mutta minä tuhoudun ennen sinua, ja sinä jäät elämään onnellista kärsimystä.
Niinkö se meneekin. Ei kiitos, minä elän kärsivän onnellisesti elämäni loppuun asti ja mitä tapahtuu sitten...en tiedä.
- Buhah
Olen tosiaankin jäjittänyt sinun ip-osoitteesi perusteella sinut ja ainoa salamurhata sinut about nyt. Elikä kuula kalloon, siinä ei alieneiden tekniikat enää auta. Voit juosta mutta et piiloutua.
- elena
kuin sä ton teit
- nooh
Älä anna sen haitata sinua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1821800
- 108997
- 94884
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa19703- 52674
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42578Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m172534Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä26511Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;193466