Hei ihmiset. Kiinnostaisi tietää missä paikoissa Järvenpäässä olette saaneet hyvää ja missä huonoa asiakaspalvelua? Itseäni ärsyttää ihan älyttömästi Tiimarin myyjät kun ovat aina jotenki niin totisia ja elämäänsä kyllästyneen oloisia...Prisman kassamyyjät taas vaikuttavat suurin osa ystävällisiltä ja iloisilta...Myös kampaamo studio Bob:ille plussat positiivisesta asenteesta ja iloisesta palvelusta :)
hyvät ja huonot asiakaspalvelukokemukset
81
7723
Vastaukset
- huhhuh...
Voin kertoa, että matkahuololla on asiakaspalvelu niiiiiin pas*aa, että sinne ei mee asioimaan enää ikinä jos ei oo paska...tuntuu, että työntekijät vihaavat työtään..pari kertaa olen käynyt ja aina ovat tiuskineet.
- monta junaa
Vähän niin että jos kehuu niin mainostaa ja haukkua ei viitsi koska kaikki muutkin ovat samaa mieltä eli huonon asiakaspalvelun paikka on säälittävä.
- fgtgg
Luulisi, että kaikilla omat mielipiteet:)
- Sokea tonttu
Järvenpään tiimarissa palvellaan pukeutumisen mukaan. Yleensä olen käynyt töistä tullessa Prismassa ja myös Tiimarissa. Olen ollut siisteissä toimistovaatteissa siis ja asiakaspalvelu on ollut sellaista keskitasoa. Ennen joulua lähdin koiranlenkitysvaatteissa illalla puoli kahdeksan aikaan pistäytymään Prismassa ja päätin samalla reissulla hakea jouluaskartelukortit Tiimarista. Sain ihan pöyristyttävän huonoa palvelua.
Vanhempi naishenkilö ei joutanut vastata hintakysymykseen. Heillä ei ollut leimasinten hintoja näkyvissä hyllyssä. Kaiken huippu oli, että n. 15 vailla iltakahdeksan henkilökunta sammutti valot liikkeen takaosasta. Siis sieltä, missä yritin etsiä korttipohjia, maalikyniä, hileitä yms. Muutenkin on näkö hämärässä huono, niin etsinpä siinä sitten tavaroita. Ensin otti päähän ja sitten rupesi naurattamaan. Otin kourallisen maalikyniä käteen ja pyysin kassaa etsimään niistä itselleni oikeat värit ja sanoin vielä, etten nähnyt edes hintoja tuolla pimeässä. Vanhempi kassahenkilö oli kuin myrkyn niellyt eikä puhunut mitään. Mihin ihmeeseen minä tuollaista kauppaa tarvitsen?
Mutta ei se mitään. Ei Tiimari nyt enää muutenkaan ole sellainen paikka kuin se joskus oli ja onhan Järvenpäässä sentään ihan oikeakin askarteluliike, jossa on puhuva ja ystävällinen myyjäkin paikalla asiakkaan vaatetukseen katsomatta. - ****
Emotionissa saa aina hyvää ja asiantuntevaa palvelua. City marketin yhteydessä toimivassa suutarissa taas niin p...skaa että sinne en toista kertaa mene, tyyppi on tyly, eikä tee mieli sen duunia sponsata...
- ssssssn
Yhdyn tähän ihan täysillä:) Paljon on hyiä paikkoja Järvenpäässä, jossa palvelu pelaa:) Intersport on yksi parhaista josta aina lähtee hyvillä mielin:)
- suutarinlapsi
Kävin itsekin Järvenpään citymarketissa sijaitsevassa suutariliikkeessä. Menin siihen "jonottamaan" kunnes tajusin, että kyseessä ei ollut asiakas, vaan jutteli pokkana tutullensa. Naama oli todella happaman näköinen kun "vuoroni" tuli, ei puhunut mulle mitään. Kiitin ja moikkasin, ei tullut vastausta. Käyttäkää mieluummin jotain toista suutaria.
- Mr.Dickson
Citymarket kirjoitetaan yhteen.
- Moosi
Aallopin suutarilta on tullut aina hyvää palvelua. Mutta ei olekaan ketju.
- Anonyymi
Juu,ei tarvii toista kertaa asioida Cittarin suutarilla. Tympeä mies ja saatanan kalliit hinnat.
- Anonyymi
suutarinlapsi kirjoitti:
Kävin itsekin Järvenpään citymarketissa sijaitsevassa suutariliikkeessä. Menin siihen "jonottamaan" kunnes tajusin, että kyseessä ei ollut asiakas, vaan jutteli pokkana tutullensa. Naama oli todella happaman näköinen kun "vuoroni" tuli, ei puhunut mulle mitään. Kiitin ja moikkasin, ei tullut vastausta. Käyttäkää mieluummin jotain toista suutaria.
Minulle oli toi sama kakkaa syönyt mies tosi ilkeä, kun kysyin palvelua. Lähdin hesaan hoitamaan asiaa.
- Tilberaali
Entäs pankit? Mikä paras pankki palvelultaan?
Millä parhaat tilat? Paras henkilökunta?
_Mulla tili Aktiassa ja nyt pitäs muuttaa ja ottaa uutta lainaa joten pitäs vissiin täältä valita joku_- fhjg
Suosittelen osuuspankkia ja nordeaa..sampossa ja tapiolassa todella tylyä ja huonoa palvelua..
- Ootko tosiaan
fhjg kirjoitti:
Suosittelen osuuspankkia ja nordeaa..sampossa ja tapiolassa todella tylyä ja huonoa palvelua..
asioinut noissa kaikissa? Itse oon käynyt tasan yhden kerran pankissani tänä vuonna.
- Anonyymi
Järvenpään / Keski-Uudenmaan, nyk. kai Uudenmaan Osuuspankista kannattaa pysyä kaukana ja jos siellä tili, suosittelen vaihtamaan toiseen pankkiin. Järvenpään Osuuspankista saa takuuvarmasti koppavaa palvelua heti, kun on jotain kysyttävää, ongelma tms. Eivät selvästikään ole siellä asiakasta varten vaan asiakas rahoineen on heitä varten ja mitä tiukempi kuristusote asiakkaasta sen parempi. Olen nähnyt monet kerrat asiakkaiden menettävän malttinsa saadessaan nk. märän rätin naamalleen. Skitsointa palvelua ikinä!
- Kakkapylly9000
Sen uuden ostarin (aalloppi) R-kioskilla oli viime lauantaina Jonna niminen daami myyjänä, joka oli ehkä tympein myyjä ever. Jos noin paljon ahistaa hommat niin hei, ei siellä tiskin takana ole pakko olla...
- laura
Oliko illassa vai aamussa, siis iltavuorossa ja aamuvuorossa? Ymmärrät varmaan, että joskus henkilö on kipeenä töissä, vuorossakun työskennellään yksin. ainakin mun kaveri on ärräl töissä ja raskaana, pidättää oksennusta vuorojensa aikana kun on tosi vaikea raskaus. Se ei johdu työstä jos näyttää et voi huonosti.
- Veera
Millainen on tympeä myyjä? Onko asiallinen myyjä tympeä?
- ella
Taidat olla mt-ongelmainen kun luulet ettei toista huvita olla töissä, luultavasti tulkitset ihmisiä kuten tätäkin työntekijää väärin! :) Itse en edes kiinnitä huomiota mihinkään myyjään asioidessani oli paikka kyseessä mikä tahansa. Kunhan saan palveluni, niin se on tärkeintä. Etkö saanut ostettua mitä halusit, eikö sinulle jotain myyty tai neuvottu? Voi myös olla että kyseinen myyjä mietti joitain työasioita mitä on aikomassa tehdä, yleensä ilme on silloin ehkä todella mietteliäs. Mietipäs nyt hieman ennenku alat arvostella työntekijöitä. Kenties hän on tehnyt todella pitkiä päiviä ja muutaman viikon jopa putkeen, muttei silti ole kyllästynyt.
- Pirre78
Veera kirjoitti:
Millainen on tympeä myyjä? Onko asiallinen myyjä tympeä?
Voi olla asiallinen, mutta tympeä. Tosin voisi myös miettiä, että onko asiallista olla tympeä?
Itse ainakin kiinnitän huomiota siihen, miltä as.palvelijan naama näyttää, kerran itseasiassa kysyinkin eräältä että vituttaako sua kun näytät siltä. Olin ehkä hieman tyly, mutta niin oli se tyttönenkin asiakkaita kohtaan. - palvelija " "
Pirre78 kirjoitti:
Voi olla asiallinen, mutta tympeä. Tosin voisi myös miettiä, että onko asiallista olla tympeä?
Itse ainakin kiinnitän huomiota siihen, miltä as.palvelijan naama näyttää, kerran itseasiassa kysyinkin eräältä että vituttaako sua kun näytät siltä. Olin ehkä hieman tyly, mutta niin oli se tyttönenkin asiakkaita kohtaan.No olin ehkä hieman vittuuntunut, mutta en enää nykyään, kun kurssittivat; "miten kohdata kusipää". Asiakashan on aina oikeassa, vaikka haisisi vanhalle viinalle ja kysyisi hintaa talvisodan käyneelle mummolle.
ps. Ei se Pirre sunkaan naamas paljo persettä kummempi oo... ei millään pahalla... - hannah
Pirre78 kirjoitti:
Voi olla asiallinen, mutta tympeä. Tosin voisi myös miettiä, että onko asiallista olla tympeä?
Itse ainakin kiinnitän huomiota siihen, miltä as.palvelijan naama näyttää, kerran itseasiassa kysyinkin eräältä että vituttaako sua kun näytät siltä. Olin ehkä hieman tyly, mutta niin oli se tyttönenkin asiakkaita kohtaan.No itse ainakin myyjänä AINA tervehdin, mitä aika moni myyjä ei oikeesti ees tee kun itse asioin jossain. Tarjoan lisää, kysyn tarviiko muuta, haluatko että laitan pieneen pussiin nämä, haluatko kuitin. Käytän sinä, te, he , Hän muotoja riippuen onko vanhus vai lapsi kyseessä etc..peruskohteliaisuudet ja olen nuori, kaunis kuulema erittäin hyvä asiakaspalvelija.. ärrällä. Kerran sain jopa työtarjouksen töissä ollessani, sain kortin jos soittelen ja tuun haastatteluun. Kuulema hän oli ison talon pomo ja harvoin hän saa näin hyvää palvelua. SILTI asiakkaat on usein töykeimmistä töykeimpiä JOSKUS, ei todellakaan yleensä. Mutta saatat saada itse huonoa kohtelua hyvästä palvelusta johtuen.
- Pirre78
palvelija " " kirjoitti:
No olin ehkä hieman vittuuntunut, mutta en enää nykyään, kun kurssittivat; "miten kohdata kusipää". Asiakashan on aina oikeassa, vaikka haisisi vanhalle viinalle ja kysyisi hintaa talvisodan käyneelle mummolle.
ps. Ei se Pirre sunkaan naamas paljo persettä kummempi oo... ei millään pahalla...En sanonut, että asiakas on aina oikeassa, koska näin ei todellakaan ole!
Ihmiset, jotka eivät osaa olla kohteliaita, avuliaita, HYMYILEVIÄ, yms, vaikka paskaa sataisi niskaan, olisi syytä pysyä pois asiakaspalveluammateista.
Ps. Palvelija " ", oikeassa olet, kasvoni ovat kauniit ja takapuoleni kiinteä& selluliititon, kuinkas on sinun laitasi? Jos suupielesi on koko ajan alaspäin niin ei kai se persekään kovin ylväältä näytä! - Luulot7
Pirre78 kirjoitti:
En sanonut, että asiakas on aina oikeassa, koska näin ei todellakaan ole!
Ihmiset, jotka eivät osaa olla kohteliaita, avuliaita, HYMYILEVIÄ, yms, vaikka paskaa sataisi niskaan, olisi syytä pysyä pois asiakaspalveluammateista.
Ps. Palvelija " ", oikeassa olet, kasvoni ovat kauniit ja takapuoleni kiinteä& selluliititon, kuinkas on sinun laitasi? Jos suupielesi on koko ajan alaspäin niin ei kai se persekään kovin ylväältä näytä!Tätä ketjua kannattikin näköjään silmäillä...
Lainaus: 'Ps. Palvelija " ", oikeassa olet, kasvoni ovat kauniit ja takapuoleni kiinteä& selluliititon, kuinkas on sinun laitasi? Jos suupielesi on koko ajan alaspäin niin ei kai se persekään kovin ylväältä näytä!!'
Jos ihminen kirjoittelee tuollaisia itsestään vs. muut ja odottaa hyvää palvelua, niin en tiedä...
Luulonsa kullakin.
- ASS
Huonoa palvelua saa Life-myymälässä, niin työhönsä kyllästynyt varmasti jo eläkeiän ylittänyt rouva ei edes katso asiakasta päin ja huokailee ja tiuskii, kun siltä kysyy jotain.
Hyvää palvelua taas saa Pentikin ja Marimekon myymälöistä ja suurin osa Prisman kassoista on kanssa tosi ystävällisiä. Varsinkin sellainen punatukkainen vanhempi rouva :)- ChristaD
onko life se, joka on prisman yhteydessä?
Minulla myös huonoja kokemuksia. Tai no ei "kokemuksia", mutta rouva siellä oli hieman elämäänsä ja työhönsä kyllästyneen oloinen.
Cittarin suutari on kans sellainen, johon en mene edes äärimmäisessä hädässä, niin tympeä ja töykeä!
Positiivista ja hyvää asiakaspalvelua saa mm. uudesta Pajalan K-kaupasta, sekä Seppälästä :)
- Vinyylissä pitoo
Komppaan tuota mitä tulee Cittarin suutariin ja Life luontaistuotekaupan tylyyn rouvaan. Mutta kyllä pohjat vetää kävelykadun naisten vaateliikkeen ( ilmeisesti ) omistajarouva ? , joka on aivan käsittämätön kauppias / yrittäjä: " ei se sulle sovi, täällä ei ole sulle mitään " - tyyliin kommentit tulee rouvalta naama on rutussa, ja vielä vihainen katse päälle jos et osta mitään !
Omistajarouvan kannattaisi pitää nuorta naismyyjää liikkeessään useammin ( vaikka hän puhu vaha hoono soomi, ei haittaa ) myymässä, jos haluaa saada vaatteensa kaupaksi. Nimittäin tämä nuori naismyyjätär on aivan mahtava tyyppi , hauska, ja aina iloinen, erittäin hyvän maun omaava, ja mainio asiakaspalvelija ! Harmi vain kun tämä ihana, asiakaspalvelun taidot hienosti oivaltanut myyjätär on niin harvoin ko. kaupassa myymässä. Viime lauantaina meinasin mennä kauppaan, mutta kun huomasin, että siellä oli itse kauppias en mennytkään, vaan jatkoin matkaani.- kummastuttaa...
Jos ihminen pitää vaatekauppaa, hänen työhönsä kuuluu tietää löytyykö kaupasta sisääntulevalle henkilölle jotain ja jos löytyy niin mitä.
Hän vain teki työtään. Ihan turha mennä herkkähipiäisenä kauppaan jos ei halua kuulla totuutta. - vinyylissä ei ole pitoo
kummastuttaa... kirjoitti:
Jos ihminen pitää vaatekauppaa, hänen työhönsä kuuluu tietää löytyykö kaupasta sisääntulevalle henkilölle jotain ja jos löytyy niin mitä.
Hän vain teki työtään. Ihan turha mennä herkkähipiäisenä kauppaan jos ei halua kuulla totuutta.Tuntuu siltä,, että tämä nimimerkki Vinyylissä pitoo ei ole ihan sinut itsesä kanssa !
On selkeästi ottanut elämäntehtäväkseen valittaa ja etsiä vikoja kaikista palveluyrityksistä.
Huh huh kaikenlaisia veemäisiä valittajia !
- Trmystynyt
En päässy enää Zapataan 04.30.
Törkeetä!- Mr.Dickson
Ravintola on auki vain kolmeen.
- LeeCooperit
Sain tällä viikolla hyvää palvelua Prismasta, pukeutumisosastolta. Kiitos vielä kerran.
- Mamukka22
Itse käyn nykyään melkein aina Pajalan K-kaupassa. Siellä saa täydellistä palvelua. Nuoria melko paljon töissä, ja he aina tervehtivät iloisesti ja ovat alttiina palvelemaan! Etenkin eräs nuorempi kundi on lähes aina siellä töissä, ja välillä mietin pitääkö hän vapaapäivää ollenkaan. Reippaita olette!
Toivottavasti joku teistä näkee tämän! Onhan siellä varmaan palauteboxi, minne voisin myös kirjoittaa teistä. - Terttu
Sain hyvää ja kohteliasta palvelua asuntoesittelyssä Järvenpäässä. En muista yritystä. Tumma komea miesesittelijä punaisella autolla.
- välierkki
Kolmisoinnun puistossa hyvä palvelu.
Sammuin puistobluessin aikana sinne ja kun aamulla heräsin oli suuni täynnä velliä, toisessa kädessä vitonen, toisessa lappu, jossa joku kiitteli ja sanoi, että tekipä hyvää. t. pojat...- Terttu
Voi sua Välierkki, saatat olla raskaana. = )
Kävin tänään ostamassa ilmapallon Prisman edessä olevilta tytöiltä ja palvelu oli siis mahtavaa.
Olisin antanut vielä kahvirahatkin loistavasta palvelusta,mutta hyvä näin.
Upeaa Vapppua.- tarmola
Omituista valitusta. Itse olen saanut hyvää palvelua kaikista Järvenpään kaupoista.
oli sitten kyseessä marketit tai kävelykadun puodit. Kannattaa mennä itseensä,
sillä palvelua kyllä saa jos on itse aito ja ystävällinen. Pitäisikö palvelu alojen
henkilökunnan aina vaan ottaa kaikki vastaan, sillä meitä ihmisiä on niin moneksi.
Summasummarun Järvenpäässä on hyvä palvelu kaikille asiakkaille !!!! - asiakasx
tarmola kirjoitti:
Omituista valitusta. Itse olen saanut hyvää palvelua kaikista Järvenpään kaupoista.
oli sitten kyseessä marketit tai kävelykadun puodit. Kannattaa mennä itseensä,
sillä palvelua kyllä saa jos on itse aito ja ystävällinen. Pitäisikö palvelu alojen
henkilökunnan aina vaan ottaa kaikki vastaan, sillä meitä ihmisiä on niin moneksi.
Summasummarun Järvenpäässä on hyvä palvelu kaikille asiakkaille !!!!Voi hellanlettas,et oo tosissas...
- pääkaupunkseut pilaa
Poiketkaa ylempänä suomessa . Huomaatte mitä on PALVELU
- Joussa
Mitä kokemuksia teillä on jäken baareista? Coronassa kävin ennen useasti, noin kerran viikkoon kavereiden kanssa istumassa ja viimeisen kerran istuin valitettavasti kun uusi naama tiskin takana antoi todella töykeää kohtelua..
Pöh. Sinne meni sekin.. - Asijantuntija
Emme ole Järvenpäästä, tulimme puistobluesiin ja kävimme Esperance-baarissa, jossa tapasimme törkeimmän ikinä kohtaamamme karaokejuontajan. Ei päästänyt nuortaparia lainkaan laulamaan, mutta kyllä kavereitaan jonon edestä. Oli muutenkin erittäin tyly :(
- unhis_
Emotionissa, Martinassa, Mustissa&Mirrissä ja Kauneus Pisteessä olen saanut todella hyvää palvelua. :)
- Positiivinen eläkeläinen
sattumalta eksyin tähän linkkiin ja tuli vahvasti mieleen, että nämä muka ei palvelua saanneet,
ovat juuri niitä joilla itsellä on itsetunto- ongelma. Minä olen aina saanut Järvenpäässä aina hyvää
palvelua näissä kaikissa mainituissa liikkeissä - myös suutarissa ! Kyllä se on myös asiakkaista
kiinni miten käyttäytyy, sillä ei myymälähenkilökunta ole mitään palvelijoita, mitä jotkut tälle palstalle
kirjoittaneet luulevat. Olen itse ollut asiakaspalvelussa ikäni, nyt tosin eläkkeellä mutta mielenkiinnolla
vieläkin seuraan näitä alani kirjoituksia. Tuleeko Teille moittijoille ikinä mielern, että jos itse lähestyisitte
ystävällisesti, niin empä usko että saisitte huonoa palvelua. Kokemuksia on kaikenmaailman kulkijoista, jotka
lähinnä haaskaavat henkilökunnan aikaa - ja hakevat valittamisen aiheita - tuskin ovat edes varteenotettavia
asiakkaita.
Minä kun nykyään kuljen kuluttajana Järvenpäässä, ja paljonkin liikun aikani kuluksi eri liikkeissä , niin
missään palvelu ei ole ollut huonoa, vaan sanoisinko erittäin mukavaa ja asiantuntevaa ! Menkääpä
vaikka Hesaan niin saatteko mistään yhtä yksilöllistä palvelua, kuin meidän omasta kaupungista ! - ysfQOOO
Positiivinen eläkeläinen kirjoitti:
sattumalta eksyin tähän linkkiin ja tuli vahvasti mieleen, että nämä muka ei palvelua saanneet,
ovat juuri niitä joilla itsellä on itsetunto- ongelma. Minä olen aina saanut Järvenpäässä aina hyvää
palvelua näissä kaikissa mainituissa liikkeissä - myös suutarissa ! Kyllä se on myös asiakkaista
kiinni miten käyttäytyy, sillä ei myymälähenkilökunta ole mitään palvelijoita, mitä jotkut tälle palstalle
kirjoittaneet luulevat. Olen itse ollut asiakaspalvelussa ikäni, nyt tosin eläkkeellä mutta mielenkiinnolla
vieläkin seuraan näitä alani kirjoituksia. Tuleeko Teille moittijoille ikinä mielern, että jos itse lähestyisitte
ystävällisesti, niin empä usko että saisitte huonoa palvelua. Kokemuksia on kaikenmaailman kulkijoista, jotka
lähinnä haaskaavat henkilökunnan aikaa - ja hakevat valittamisen aiheita - tuskin ovat edes varteenotettavia
asiakkaita.
Minä kun nykyään kuljen kuluttajana Järvenpäässä, ja paljonkin liikun aikani kuluksi eri liikkeissä , niin
missään palvelu ei ole ollut huonoa, vaan sanoisinko erittäin mukavaa ja asiantuntevaa ! Menkääpä
vaikka Hesaan niin saatteko mistään yhtä yksilöllistä palvelua, kuin meidän omasta kaupungista !No niin just.
Nekin jotka Järvenpäätä kaupunkina parjaavat ovat varmasti vain katkeria itsensä kanssa tai levottomia sieluja. Tämähän on luontorikas kulttuurikaupunki. - sää puhallettu tänne
ysfQOOO kirjoitti:
No niin just.
Nekin jotka Järvenpäätä kaupunkina parjaavat ovat varmasti vain katkeria itsensä kanssa tai levottomia sieluja. Tämähän on luontorikas kulttuurikaupunki.Omasta asenteestahan se on tosiaan kiinni. Löytäähän sitä valitettavaa vaikka pidentyneestä kesäsäästä jos oikein yrittää.
- oma kaupunki?
----vaikka Hesaan niin saatteko mistään yhtä yksilöllistä palvelua, kuin meidän omasta kaupungista ----
Omistavatko järvenpääläiset sen kaupungin? - Mäkelän konetta evvk
Mäkelän auto. 2 kertaa ollaan vaihdettu "kakkosauto" uuteen ja aloitettu kierros k.o lafkasta. Kummallakaan kerralla, 2010 ja tänä keväänä ei kauppoja ole syntynyt. Rahasta ei ole ollut kiinni vaan esim. "ai teillä on muksu mukana, no ootas kun käydään asia lävitse vanhempien kanssa niin katsotaan jotain kivaa sinulle"..ja kun jälkikasvu odottaa silmät kirkkaina hiljaa (hyvä veto myyjältä) sitä palkkiota ja kaikinpuolin tyydyttävän tarjouksen jälkeen myyjä ei lunasta lupaustaan niin aika turhaa työtä :).
- kohta eläkkeellä
Samaa mieltä - positiivisen eläkeläisen kanssa . En vaan ymmärrä näitä katkeria valittajia.
Menkää itse, jos mahdollista asiakaspalveluun - aivan mahdotonta miellyttää kaikkia asiakkaita-
sillä ihmisten persoonat jo on aivan erilaiset - jonkun kanssa "synkkää" ja joku vaan ärsyttää ja ei voi mitään.
Siksi on todella ala-arvoista tuoda julki negatiivisia - minusta tuntuu kommentteja näillä palstoilla!
- evvk edelleenkään
Hejssan "kohta eläkkeellä". Onko tullut mieleesi että nämä valittajat ovat usein itsekin asiakaspalvelijoita ja siksi ehkä tietoisempia tahtomattaankin persuasioista liittyen käytökseen = runko hyvälle palvelulle. Jos kunnioitan asiakasta omassa työssäni hakeudun myös kuluttajana vastaavan palvelun tarjoavan yrityksen asiakkaaksi. Näin yksinkertaista.
- kokemusta omaava
Olen ollut asiakaspalvelussa suuressa konsernissa kauan.
Ja meillä on todettu/tutkittu, että pahimmat asiakaspalvelun
arvostelijat ovat toiset myyjät, ja ainoastaan yleensä naiset.
Kumma juttu, että naiset ovat pahimpia selkäänpuukottajia
toisiaan kohtaan.
Meillä on todettu, että näillä arvostelijoilla on pätemisen tarve,
tosin niitäkin pitää palvella, mutta aina ei onnistu miellyttämään
vaikka yritystä olisikin.
Tsemppiä !- Tarkista suunta
Hohhoijaa. KÄytetäänkö konserneissa aikaa tuollaiseen oman kilven kiillottamiseen? Asiakaspalvelija palvelee ja kannattaisi käyttää aika siihen. Aika keskenkasvuista kokoontua miettimään kuka yleensä valittaa jne. Ihan typerää. Kannattaisi keskittyä vain siihen että hoitaa hommansa. Tuollaisesta tulee vain asenne joka näkyy työssä ja jolla voi olla negatiivisia seurauksia.
- ooooooo1
On jäänyt mieleen, että hyvää ja ystävällistä palvelua sain Järvenpään VR:n toimistosta, jäi oikeen hyvä mielikin...
- Vinyylissä pitoo
lähinnä haaskaavat henkilökunnan aikaa - ja hakevat valittamisen aiheita - tuskin ovat edes varteenotettavia
asiakkaita.
No huh, huh positiivinen eläkeläinen ! Työnantajan onneksi olet jo eläkkeellä. Nykyisin saisit jo potkut, ja mikäli olisit yrittäjä, todennäköisesti firmasi olisi mennyt nurin !
Asiakaspalvelu ( ja siihen läheisesti liittyvä markkinointi ) ja sen osaaminen on ollut aika olematonta tuolla asenteella. Lisäksi tuo on paras : myymälän henkilökunta ei ole mitään palvelijoita !!! ??? mitä eläkeläinen sillä sitten tarkoittaakaan ?
Onko eläkeläinen ja kokemusta omaava koskaan kuullut puhuttavan asiakkaiden palveluodotuksista, tai edes perusluentoa palvelutapahtuman vaiheista, myyjän ja asiakkaan kannalta tarkasteltuna.
Mitä kävelykadun naisten vaateliikkeen omistarouvan asenteeseen tulee, en todellakaan ole ainoa järvenpääläinen joka on saanut vastaavaa kohtelua kuin minä. Minulle hän ei tuota tokaisua " ei se sulle mahdu jne " sanonut, vaan eräälle ystävälleni .Ilmeisesti minä sain sitten alinta hyväksyttävää ? palvelua, josta jokaisella asiakkaalla on oma käsitys.
Parasta asiassa on kuitenkin se seikka , että liikkeeseen ei todellakaan ole pakko mennä !- Ehkei kuitenkaan
'Onko eläkeläinen ja kokemusta omaava koskaan kuullut puhuttavan asiakkaiden palveluodotuksista, tai edes perusluentoa palvelutapahtuman vaiheista'
Vau, tuollaisia palveluammattiin... - pito lipsunut
Juu paitsi, että tämä kauppa on ehdoton ykkönen meidän kaupungissa ja palvelu
asiallista sekä erityisesti ammattitaitoista, ei ehkä niinkään sillä virolaisella ole aina
homma hallussa, mutta minä ja lähes kaikki meitin toimistosta käymme siellä aina
löydämme jotain ostettavaa . Omistaja hakee ulkomailta itse kai vaatteet ja ne ovat
aivan ihania . Noloja noi sun jutut !
- positiivinen tarmola
Olen aivan samaa mieltä eläkeläisen kanssa !
Turhaa panettelua kotikaupungimme palveluista ! Minä olen saanut
erittäin hyvää kohtelua kaikista Järvenpään kaupoista.
En ymmärrä tälläisiä muita panettelevia ihmisiä, jotka tahtovat tieten-
tahtoen panetella kaupungimme palveluita. Olen seurannut aina joskus
keskustelua ja huomannut mm. suutaria haukuttavan, mutta oma
kokemukseni on, että minun kengät siellä on ainakin hyvin korjattu ja
korkolaput vaihdettu , ammattitaitoisesti ja asiallisesti. Samaten
kävelykadun vaateliikkeen palvelu on mielestäni tosi hyvää, ja en varmasti
ole ainoajoka on samaa mieltä sillä liike on aina täynnä asiakkaita käydessäni
siellä.
Aika pienet on ihmisillä murheet, kun pitää julkisesti arvostella kaupungimme
palveluita, varsinkin kun kotikaupungissamme on oikeasti hyvä palvelu joka
paikassa. Eikös hyvät ihmiset voitaisi keskittyä mielummin positiivisten
kokemusten jakamiseen, eikä myrkyttää ilmapiiriä tällä negatiivisella
mollaamisella.- qqqqqqqqqqqqqqqqqqjg
Eikö se myyjän kanssa asiointi ole kuitenkin aika pieni osa päivää - positiiviset ovat ehkä sillä hetkellä plussaa mutta en tiedä miksi pitäisi kirjoittaa asiasta julkinen kannanotto.
- että silleen
qqqqqqqqqqqqqqqqqqjg kirjoitti:
Eikö se myyjän kanssa asiointi ole kuitenkin aika pieni osa päivää - positiiviset ovat ehkä sillä hetkellä plussaa mutta en tiedä miksi pitäisi kirjoittaa asiasta julkinen kannanotto.
Juuri näin ! On nämä valittajat aika ärsyttäviä, varsinkin kun murheet on
ed mainitun kaltaisia ! hyvää palvelua on meillä jäkessä ! - Martti vaan
että silleen kirjoitti:
Juuri näin ! On nämä valittajat aika ärsyttäviä, varsinkin kun murheet on
ed mainitun kaltaisia ! hyvää palvelua on meillä jäkessä !Voisiko nämä yritysten haukkujat , ajatella että yrittäjät ovat ne jotka maksavat aikamoiset summat
alvia ym. ja ite työllistävät ja pitävät yhteiskuntaa pystyssä . Tämänlaiset valituspalstat pitäisi lailla kieltää,
sillä jonkun tai joidenkin mielipiteiden vuoksi mollataan ja useimmiten ihan turhan, sillä uskon, että nämä
urputtajat ovat niitä onnettomia joilla ei varmasti ole kaikki asiat ole aivan kunnossa. Jos joku palvelutapahtuma
on niin tärkeä, että sitä vielä pitää kaikille kuuluttaa, niin voi olla, että elämä on tosi köyhää. mä en ainakaan
muista minuuttia kauempaa ja ajattelen, että nyt ei synkännyt.... ehkä toiste ...
Hei vähän järkeä näihin kirjoituksiin ! Please , toivoo yrittäjänä 30 v toiminut ! - Melko pässi.
Martti vaan kirjoitti:
Voisiko nämä yritysten haukkujat , ajatella että yrittäjät ovat ne jotka maksavat aikamoiset summat
alvia ym. ja ite työllistävät ja pitävät yhteiskuntaa pystyssä . Tämänlaiset valituspalstat pitäisi lailla kieltää,
sillä jonkun tai joidenkin mielipiteiden vuoksi mollataan ja useimmiten ihan turhan, sillä uskon, että nämä
urputtajat ovat niitä onnettomia joilla ei varmasti ole kaikki asiat ole aivan kunnossa. Jos joku palvelutapahtuma
on niin tärkeä, että sitä vielä pitää kaikille kuuluttaa, niin voi olla, että elämä on tosi köyhää. mä en ainakaan
muista minuuttia kauempaa ja ajattelen, että nyt ei synkännyt.... ehkä toiste ...
Hei vähän järkeä näihin kirjoituksiin ! Please , toivoo yrittäjänä 30 v toiminut !Et sinä yrittäjä sitä ALV:ta maksa vaan lisäät sen ALV:n tuotteesi myyntihintaan, jonka asiakkaasi sitten maksaa. Omien ostojesi ALV:t saat vielä verotuksesta vähentää. Aika heikolla pohjalla tuntuu tuo 30-vuotinen yrittäjyytesi olevan.
- vähemmän pässi
Melko pässi. kirjoitti:
Et sinä yrittäjä sitä ALV:ta maksa vaan lisäät sen ALV:n tuotteesi myyntihintaan, jonka asiakkaasi sitten maksaa. Omien ostojesi ALV:t saat vielä verotuksesta vähentää. Aika heikolla pohjalla tuntuu tuo 30-vuotinen yrittäjyytesi olevan.
Pitäisikö myydä ilman alvi lisäystä tuotteeseen ? Ja kuka tilittää joka kuukauden 12 pvä alvit verottajalle ?
Ja kuka ei tilittäisi, jos ei tekisi työkseen yritystoimintaa ? Yrittäjät ovat yhteiskunnallemme tärkeitä ja yhteenlaskettuna
isoja ja välttämättömiä työllistäjiä . Huom myös muualta tuodut tuotteet ovat alvittomia, mutta ne maksetaan myynnin yhteydessä.
Kyllä tämänkin tyypin kommentit olivat sanoisinko - typeriä ! pienyrittäjät maksavat Alvit ym. muut verot ja ne ei muuten ole mitään
pieniä summia., mutta teemme sen mielellämme, että meillä täällä Suuomessa palvelut pelaavat ja ihmiset saavat hoitoa sairauksiinsa
tulotasoista riippumatta ! Kysy niiltä monilta tori ym myyjiltä mitä tilitätte ?
- kioskikertäjä
Ainakin Liisan Grillillä ( tosin Liisan kanssa ollaan oltu tuttuja vuosien ajan, ystävyys alkoi aikoinaan sieltä grilliltä ) ja Kotipizzassa olen saanut hyvää palvelua, vaikka kummankin palveluja käytän vain muutaman kerran vuodessa. Eikä Hessburgerin palveluissakaan ole moitteen sijaa.
- Mr.Dickson
Itse moitin Kalevan abc:n Hesburgerin työntekijää, joka ei antanut minulle juoman mukana pilliä, mutta kaverini minun jälkeeni saivat.
- AnneS.
Muutimme järvenpäähän vuosi sitten ja teimme remontin.
Muutamassa paikassa käyneenä voin suositella värisilmää.
Homma hoitui helposti ilman mitään murehtimisia ja palvelu oli todella hyvää!
Mieleeni painui myyjän ammattitaito kun kerran osasi hyvin kertoa kaikista tuotteista mitä tarvitsimme. - Tyytyväinen3000
Mustekamussa Mannilantiellä on ollut paras palvelu, mihin olen koskaan törmännyt..
- ragni
Järvenpään Pajalan K-supermarketissa on koko henkilökunta todella mukavaa ja tarjoukset on Järvenpään parhaita.Kiitos
- henkinenjärkytys
Prisman kassa toivotti hyvää pääsiäistä, mutt Cittarin kassa ei.. Järkytin tästä syystä moneksi päiväksi ja aion hakea ainakin 50 miljoonan korvauksia.
- asiakasx
Pajalan k kaupan myyjät ovat teeskentelijöita,jos annat jostain negatiivista palauttetta ,koko henkilökunta käy ikäväksi.Erityisesti jotkut lihatiskillä työskentelevät ovat aivan surkeita asiakaspalvelijoita.
- Anonyymi
Tämä johtuu yleensä koulutuksen ja sivistyksen puutteesta. Ei osata ottaa palautetta vastaan hermostumatta. Samantien menee kuppi nurin pienestäkin.
- Anonyymi
Järvenpäässä saa jokapaikassa pääsääntöisesti todella huonoa palvelua, myyjät on Järvenpääläiseen tapaan koppavia ja epäystävällisiä. Osalta puuttuu ihan perus käyttäytymiseen liittyvät asiat, tervehditään ja kiitetään ja sitten vielä tervehditään poistuttaessa yms. Ei se olisi niin vaikeaa mutta Järvenpääläiset on mulkkuja juntteja.
- Anonyymi
Vanha ketju mutta ajat on muuttunut... 2020
- Anonyymi
Hesburges helsingintiellä aivan kuraa. Paskaa palvelua ja kylmiä ruokia. Jos haluutte mielenne ja rahanne säästää nii käykää vaikka muulla paikkakunnalla.
- Anonyymi
Siellä pitää tosiaan odottaa järjettömiä aikoja. Pikaruokaa, hah.
- Anonyymi
Paras hampurilaispaikka Järvenpäässä
- Anonyymi
Järvenpään apteekit ovat pysyneet auki
https://www.hs.fi/kaupunki/jarvenpaa/art-2000008308753.html - Anonyymi
Kun siirtyy uudeltamaalta ylemmäs, SAA PALVELUA.
Jäken cittarin suutarista olluta puhetta monenlaista, se minkä palvelun sain itse, jäi vain vitutus päälle siitä töykeästä ukosta.
Lisäksi helvetin kallis.
Ensimmäinen ja viimeinen kerta oli siinä puulaakissa. - Anonyymi
Kävin taas tänään Järvenpään Nesteellä -
Ja asiakaspalvelu oli jälleen kerran aivan mahtavaa - voisin jäädä asumaan sinne, mutta ehkä sen jälkeen saattaisi tulla sanomista.... - Anonyymi
Citymarketissa uudet ja vahnat myyjät ovat hirveän töykeitä, esim silloin kun olin ostamassa yhtä läppä lahjaa kaverilleni, ja saippua pullosta kuului vahingossa ääni niin joku myyjä tuli vihaisena luokseni ja sano jotai ”älä viiti” ja otti pullon kädestäni. Sit meni vähä tunteisiin ja ois tehny mieli kertoa jollekki muulle henkilöstölle. Usein jotkut ovat kivoja, mutta mielestä vanhat mummot siellä ovat hirveän ilkeitä varsinkin lapsille tai jos kortti ei toimi niin suuttuu siitä eikä anna viedä ostoksia takaisin vain soittaa VARTIJAT? Niinku todella huonoa asiakaspalvelua🙄🙄
- Anonyymi
Minua ei kiinnosta ainakaan asiakaspalvelu, kuhan asiat saa hoidettua. En tarvitse mitään terapiaa tai tämmöistä, miehenä ei kiinnnosta pätkän vertaa.
- Anonyymi
kaikki turkkilaispitseriat,pelkkää skeidaa ja vittuilevat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020