Pinkki elefanttijumala

Pseudophilo

Kun näyttää olevan yleistä kinata, onko
ELEFANTTIjumalaa
ja voidaanko se todistaa, jatkan
aloittamaani todistusta. Toisin sanoen esitän
uudestaan toistaiseksi kumoamattoman todistuksen
Elefanttijumalan olemassaolosta. Todistusta on
stilisoitu
I Minä olen (olemassa).
Tämän väitteen negaatio on "Minä en ole
(olemassa)", mitä kukaan ei voi sanoa
valehtelematta. Se on siis aina epätosi.
II Elefanttikirjassa ELEFANTTIjumala ilmoittaa
itsensä
olevan "Minä olen" III ELEFANTTIjumalan kielto on
siis ei-"Minä olen" eli suomeksi "Minä en ole".
Näin jokainen ELEFANTTIjumalan kieltäjä kieltää
itsensä ja on valehtelija. MOT

9

242

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juutas

      Missä on tämän elefanttijumalan perusta. Ei
      riitä, että sanoo olevansa olemassa, ellei
      todista sitä sadoilla sivuilla. Raamatulla on
      sentään auktoriteettia jo 2000 vuotta. Pelkäänpä
      että sun elefanttijumala on huomenna kuollut jo.
      Siihen loppu sen taru.

      • jorma

        Hyvä juutas. Jos joku asia pysyy elossa niin
        kauan, täytyy siinä todella olla voimaa, mikä on
        kieltämättä aika vakuuttava ja vaikuttava
        pragmaattinen todiste.


      • Hyvä ajatus

        Vaikuttaa mielenkiintoiselta tuo elefanttijumala
        luulis uppoavan noihin taikauskoisiin siinä missä
        muutkin 2000-suurta uskontoa. Eikun saarnaamaan
        vaan ja kovasti niin kyllä seurakunta pian kasvaa
        narrattavia höperöitä kyllä riittää kun lupaat
        vielä vähän paremman taivaan.


      • Ateisti

        Aivan. Ainoa mitä uskonto tarvitsee on joukko
        kannattajia, pyhä kirja, kirkkoja ja perinnettä,
        historiaa... Aika helppoa tekaista tyhjästä eikö
        totta?

        Lisäksi tämä uskonto omii kaiken hyvän.. ja ne
        jotka eivät usko samoin yhteisössä ruoskitaan
        Hevoisen toimesta. Hevoinen ruoskii kaikki
        vastaanpulikoivat sieluparat. Miksi? Koska ne
        ovat aasista(Saatanasta)!


      • juutas
        Ateisti kirjoitti:

        Aivan. Ainoa mitä uskonto tarvitsee on joukko
        kannattajia, pyhä kirja, kirkkoja ja perinnettä,
        historiaa... Aika helppoa tekaista tyhjästä eikö
        totta?

        Lisäksi tämä uskonto omii kaiken hyvän.. ja ne
        jotka eivät usko samoin yhteisössä ruoskitaan
        Hevoisen toimesta. Hevoinen ruoskii kaikki
        vastaanpulikoivat sieluparat. Miksi? Koska ne
        ovat aasista(Saatanasta)!

        Onpa noita uskontoja ollu vaikka mitä ja suurin
        osa kuollu jo ajat sitte .(eli vain uskonto jossa
        on voimaa elää) Eipä ole ateisi-uskovaisetkaan
        saaneet mitään kunnon vastinetta raamatulle
        väsättyä, mitä nyt muutama pseudotieteellinen
        nettisivun....


      • Saddamisti ;-)

        ...siis kaikki vanhat uskomukset,jotka yhä
        kummittelevat nykyaikana ovat totta,kö?
        Mikäs niistä on se oikeimpaan osuva...?
        "No tietty se johon minä uskon"...jess...
        olipa hyvä "todiste",voi pyhä yksinkertaisuus!!!


    • Kaisa

      ja vanhalla sellaisella, keskusteltiinhan
      keskiajalla tosissaan filosofian kilpailukentillä
      siitä miten enkelit kommunikoivat. Des Cartesin
      rationaalisen Filosofian keinoin ei voida
      loogisesti todistaa mitään koska empiirinen
      todiste puuttuu!

      • Ateisti

        Se todisti jo oman jumalansa. Nyt tääkin on
        todistettu. Aika tyhmähän se VierasM on, vaikka
        filosofiaakin lueskelee. Turha sielu.


      • näin
        Ateisti kirjoitti:

        Se todisti jo oman jumalansa. Nyt tääkin on
        todistettu. Aika tyhmähän se VierasM on, vaikka
        filosofiaakin lueskelee. Turha sielu.

        Se itse on sellainen, miksi toista haukkuu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      167
      1613
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      941
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      645
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      628
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      163
      501
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      189
      437
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    Aihe