Kun näyttää olevan yleistä kinata, onko
ELEFANTTIjumalaa
ja voidaanko se todistaa, jatkan
aloittamaani todistusta. Toisin sanoen esitän
uudestaan toistaiseksi kumoamattoman todistuksen
Elefanttijumalan olemassaolosta. Todistusta on
stilisoitu
I Minä olen (olemassa).
Tämän väitteen negaatio on "Minä en ole
(olemassa)", mitä kukaan ei voi sanoa
valehtelematta. Se on siis aina epätosi.
II Elefanttikirjassa ELEFANTTIjumala ilmoittaa
itsensä
olevan "Minä olen" III ELEFANTTIjumalan kielto on
siis ei-"Minä olen" eli suomeksi "Minä en ole".
Näin jokainen ELEFANTTIjumalan kieltäjä kieltää
itsensä ja on valehtelija. MOT
Pinkki elefanttijumala
9
242
Vastaukset
- juutas
Missä on tämän elefanttijumalan perusta. Ei
riitä, että sanoo olevansa olemassa, ellei
todista sitä sadoilla sivuilla. Raamatulla on
sentään auktoriteettia jo 2000 vuotta. Pelkäänpä
että sun elefanttijumala on huomenna kuollut jo.
Siihen loppu sen taru.- jorma
Hyvä juutas. Jos joku asia pysyy elossa niin
kauan, täytyy siinä todella olla voimaa, mikä on
kieltämättä aika vakuuttava ja vaikuttava
pragmaattinen todiste. - Hyvä ajatus
Vaikuttaa mielenkiintoiselta tuo elefanttijumala
luulis uppoavan noihin taikauskoisiin siinä missä
muutkin 2000-suurta uskontoa. Eikun saarnaamaan
vaan ja kovasti niin kyllä seurakunta pian kasvaa
narrattavia höperöitä kyllä riittää kun lupaat
vielä vähän paremman taivaan. - Ateisti
Aivan. Ainoa mitä uskonto tarvitsee on joukko
kannattajia, pyhä kirja, kirkkoja ja perinnettä,
historiaa... Aika helppoa tekaista tyhjästä eikö
totta?
Lisäksi tämä uskonto omii kaiken hyvän.. ja ne
jotka eivät usko samoin yhteisössä ruoskitaan
Hevoisen toimesta. Hevoinen ruoskii kaikki
vastaanpulikoivat sieluparat. Miksi? Koska ne
ovat aasista(Saatanasta)! - juutas
Ateisti kirjoitti:
Aivan. Ainoa mitä uskonto tarvitsee on joukko
kannattajia, pyhä kirja, kirkkoja ja perinnettä,
historiaa... Aika helppoa tekaista tyhjästä eikö
totta?
Lisäksi tämä uskonto omii kaiken hyvän.. ja ne
jotka eivät usko samoin yhteisössä ruoskitaan
Hevoisen toimesta. Hevoinen ruoskii kaikki
vastaanpulikoivat sieluparat. Miksi? Koska ne
ovat aasista(Saatanasta)!Onpa noita uskontoja ollu vaikka mitä ja suurin
osa kuollu jo ajat sitte .(eli vain uskonto jossa
on voimaa elää) Eipä ole ateisi-uskovaisetkaan
saaneet mitään kunnon vastinetta raamatulle
väsättyä, mitä nyt muutama pseudotieteellinen
nettisivun.... - Saddamisti ;-)
...siis kaikki vanhat uskomukset,jotka yhä
kummittelevat nykyaikana ovat totta,kö?
Mikäs niistä on se oikeimpaan osuva...?
"No tietty se johon minä uskon"...jess...
olipa hyvä "todiste",voi pyhä yksinkertaisuus!!!
- Kaisa
ja vanhalla sellaisella, keskusteltiinhan
keskiajalla tosissaan filosofian kilpailukentillä
siitä miten enkelit kommunikoivat. Des Cartesin
rationaalisen Filosofian keinoin ei voida
loogisesti todistaa mitään koska empiirinen
todiste puuttuu!- Ateisti
Se todisti jo oman jumalansa. Nyt tääkin on
todistettu. Aika tyhmähän se VierasM on, vaikka
filosofiaakin lueskelee. Turha sielu. - näin
Ateisti kirjoitti:
Se todisti jo oman jumalansa. Nyt tääkin on
todistettu. Aika tyhmähän se VierasM on, vaikka
filosofiaakin lueskelee. Turha sielu.Se itse on sellainen, miksi toista haukkuu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1671613
- 104941
- 75753
- 51645
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa17628ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40547Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m163501Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;189437- 26429