Gay-meininkiä!
Pistäkäähän ihan yleisessä saunassa ne haluamanne gay-kinkerit pystyyn.
Pyydä vaan ihan reilusti kaveriasi imemään sinua ja tarjoa rohkeasti rusinakymppiäsi hänen käyttöönsä. "En minä mikään homo ole, mutta kuitenkin".
Piilo gayhomoporukkaa koko palsta täynnä nykyään XD
Palstan gay-porukalle
20
1273
Vastaukset
- kaappihetsku
Sinuako tuollainen meno kiinnostaa? Olet aika pervo homoksikin.
Mutta ei homoudessa sinällään ole mitään pahaa. Hyvät tavat omaava homo ei kuitenkaan homostele julkisilla paikoilla, mutta voit fantasioida siitäkin omassa rauhassasi.
t. kaappihetero- tsihihihi ;)
kyl mie ainaski poikkiksen kans nusasen ain salil treenin jälkeen suihkus. mut mie oonki aito gay.
- saatana
tsihihihi ;) kirjoitti:
kyl mie ainaski poikkiksen kans nusasen ain salil treenin jälkeen suihkus. mut mie oonki aito gay.
Homot kaappiin saatana.
- kaappihetsku
saatana kirjoitti:
Homot kaappiin saatana.
Kaapissa ne kovimmat homot ovatkin ja sieltä huutelevat, kuvitellen tseään heteroiksi... Onhan se nähty ja koettu.
- HOMOPORUKKA
MELLASTAA TÄÄLLÄ KOKO AJAN, EIVÄT KEHTAA TUNNUSTAA, ETTÄ PITÄVÄT MIEHISTÄ ENEMMÄN, KUIN NAISISTA.
PELLEJEN HOMOJEN PALSTA TÄMÄ ON.- juuuenoohomo
Ketähän ne pelkää, kun eivät sullekaan uskalla homouttaan tunnustaa.
Ehkä pelkäävät, että vedät niitä rusinakymppiin:D
ps. Tulit sitten kirjoittelemaan tänne pellejen homopalstalle. Kertoo sinustakin jotain...
- ukonkörmy
Uteliaita kurkkijoista on jokapaikassa, ja pitäähän se todistaa että on täyshetero, vaikka kurkkii homohommia jatkuvasti. Halit vaan sullekkin, ole hetero aivan rauhassa.
Kumma halveksunta kohdistuu ns heteromiehillä omaan peppureikään?
Onko tullut peppureijän julkinen vitsailu ja halveksunnasta joku heterouden merkki?
Miehelle taitaa olla vaikea hyväksyä oman peppureijän hyvälily, vaikka se tuntuisikin hyvälle, koska se muistuttaa naisen pimpsaa, ja eihän "tosimies" halua olla hiventäkään naisen oloinen, vaikka voi salaa runkatessa hivelläkkin peppuaan.
Itse ukkomiehenä olen kokenut peppuhommat ukkomiesten kesken tosi miehekkäiltä.- umpi homo olet
Et sinä mikään ukkomies ole vaan umpi homo,hyi kun vastenmielistä la
ällöttävää.Kun hetero ei jätkien perseisiin koske. - Um. Pihomo
umpi homo olet kirjoitti:
ällöttävää.Kun hetero ei jätkien perseisiin koske.Eikö edes omaansa?
Vaikutat rajoittuneelta uskovaiselta. Onko Päivi Räsänen sukua? Sekin on ahdasmielinen toisten asioista huolehtiva hörhö.
Ja sellaisia on kuin bi-seksuaaleja. Kuulitko sanan ensimmäistä kertaa? - ukonkörmy
umpi homo olet kirjoitti:
ällöttävää.Kun hetero ei jätkien perseisiin koske.No onneks sinä et määrittele minun seksuaalisuuttani sentään. Koitahan saada oma lehmä ojasta. Miksi sinun on tehtävä niin jyrkkä raja ihmisen seksuaalisuuden suhteen, luulen että juuri omien pelkojesi takia. Halit vaan sullekkin.
- uk
ukonkörmy kirjoitti:
No onneks sinä et määrittele minun seksuaalisuuttani sentään. Koitahan saada oma lehmä ojasta. Miksi sinun on tehtävä niin jyrkkä raja ihmisen seksuaalisuuden suhteen, luulen että juuri omien pelkojesi takia. Halit vaan sullekkin.
edellinen ei ollu tarkoitettu Um. Pihomolle vaan edelliselle
- Joo monta
Olin ukkomiesten kanssa saunassa ja rupesivat toisiaan runkkaamaan ja naimaan. Siinä tuli mentyä mukaan, olin suosittu kun ukot tahto nuorta pyllyä.
- bi-usein onnekkain
No wot - kaikissa meissä elää pieni bi. Toisten se vain on vaikeampi hyväksyä, kuin toisten. Homo on homo, mutta bi "taistelee" usein heteruutensa ja bi-seksuaalisuutensa kanssa.
Jos ei vahingoita ketään - eikä itseään, ajatelkaas miten rikasta on olla bi-seksuaalinen.
Hyvää ja onnekasta uutta vuotta - itse kullekkin "säädylle".
P.s. ja kaikki miehet katsovat saunailloissa, pelisuihkuissa ym. missä mahdollista kaverien varustusta - mutta se ei vielä ole osoitus... muuta kuin oman kikkelin kelvollisuudesta ja vertailusta........- Ei löydy
Olet kuule täysin väärässä.Varmasti ei kuule homoutta löydy pätkääkään.
Jos joku hintti alkaa hipelöimään turpiin tulee ja kovin.Homous on vastenmie-
listä ja ällöttävää. - outo ukko
Ei löydy kirjoitti:
listä ja ällöttävää.Hmmmmm...
Piirteitä itsessään, inhoaa muissa:)
Oikea heteroa ei kiinnosta toisten homostelut... Ja jos homous on sinusta vastenmielistä, niin älä hyvä mies harrasta sellaista. - näin se vaan on.....
Ei löydy kirjoitti:
listä ja ällöttävää.Homoudestahan ei ollut puhettakaan. Ja ei sinua varmaan kukaan tule "hipelöimää..." Joten ole ihan rauhassa.... Tuohon viimeiseen lauseesi en ota kantaa... onnekkaita hetoro hetkiä sinulle tänäkin vuonna. Mutta pidä ne nyrkit taskussa :)
- homomoooooooooo
näin se vaan on..... kirjoitti:
Homoudestahan ei ollut puhettakaan. Ja ei sinua varmaan kukaan tule "hipelöimää..." Joten ole ihan rauhassa.... Tuohon viimeiseen lauseesi en ota kantaa... onnekkaita hetoro hetkiä sinulle tänäkin vuonna. Mutta pidä ne nyrkit taskussa :)
Eiks oo ihanaa. Harrastan irsetyydytystä ja homoilua. Olen 12v
- kyllä varmasti
homomoooooooooo kirjoitti:
Eiks oo ihanaa. Harrastan irsetyydytystä ja homoilua. Olen 12v
Nyrkit pysyvät kyllä taskussa,kunhan ei kukaan homo tule hipelöimään.
Varmasti vietän paljon onnekkaita hetero hetkiä kauniiden naisten kanssa.
Jätkien karvaise perseet ei kiinnosta. - Um. Pihomo
kyllä varmasti kirjoitti:
Nyrkit pysyvät kyllä taskussa,kunhan ei kukaan homo tule hipelöimään.
Varmasti vietän paljon onnekkaita hetero hetkiä kauniiden naisten kanssa.
Jätkien karvaise perseet ei kiinnosta.Ilmeisesti sinua on joku homo hätyytellyt. Se on ollut asiatonta tietenkin, mutta ei ne homotkaan ihan joka punttiin tartu, usko pois.
- Riuttala seppo 36v.
Itse oon kyllä hetero, mut kieltämättä sexyt shemalet kiinnostaa ja ihan niiden takia kiinnostaa kovasti tehdä matka thaimaan bangkokiin. Kaikenlisäksi thaimaasta saisi halvalla ilman reseptiä seksikykyjä nostavia erektiolääkkeitä ja steroideja. Www.tslist.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624442Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551833Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141563Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !401341Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681103- 58939
- 80936
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.173868Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54831- 39791