Olen pudonnut

enkeli...

4

128

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olen minä

      Kyllä, on monia kaltaisiasi, jotka tuntevat samoin.

      Silti uskon, että sinullakin on tärkeä tehtävä täällä. Et ole täällä vain sattumalta tai rangaistukseksi vaan rakkaudesta. Löydä oma voimasi, sillä se on sinussa. Olet enkeli ihmiskehossa. Löydä oma enkeli itsesi. Sinussa on kaikki vastaukset, joilla voit muuttaa surun ja kärsimyksen iloksi ja onneksi.

      Ehkä et ole löytänyt vielä sitä tärkeää tehtävää mitä tulit toteuttamaan tänne ja siksi tunnet tyhjyyttä ja tarpeettomuutta?
      Olet kuitenkin arvokas, arvokkaampi kuin osaat koskaan arvatakaan. Ole armollinen itsellesi ja toisille jotka myös etsivät itseään. Olemme kaikki tällä matkalla. Lopulta kukaan ei ole sen erilaisempi sillä olemme kaikki samasta Lähteestä ja samaan Lähteeseen palaavia, josta todellisuudessa emme ole koskaan edes lähteneetkään.

      Muista kuka todella olet. Siellä on vastaukset. Opettele näkemään kauneutta ympärilläsi. Se auttaa myös syventämään yhteyttäsi. On niin paljon kaunista ja rakkaudellista, jonka olemme vain unohtaneet matkallamme. Mutta on mahdollista herätä kokemaan suurempaan rakkautta mitä olemme.

      Kun ihminen (ihmiskunta) tarpeeksi kärsii, se lopulta alkaa etsimään tietä muutokseen.

      Toivon vain että muistaisit kuka todella olet sillä se tasapainottaisi oloasi täällä matalassa ihmiskehon energiassa. Olet todellakin paljon enemmän kuin kehosi, mutta kehollasikin on tarkoitus. Siksi valitsit juuri sen kehon ja sen elämän, jota nyt elät.

      Voimia sinulle kanssamatkaajani! Rakkaus voittaa lopulta. Olemme matkalla ja minulla on hyvä tunne, että sinäkin vielä löydät tiesi. Ole avoin etsimään oikeaa polkua itsellesi. Kuuntele sisintäsi ja sen ohjausta. Se vie sinut kyllä sinut sinne minne kuuluukin.

    • ăzā’zyēl

      Kuitenkin kaipaat toisia ihmisiä. Se on ihmisluonne. Älä valehtele itsellesi.

    • superdemoni

      Kyllästyin olemaan enkeli.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2833
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2400
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1982
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1826
    6. 166
      1820
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1726
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe