Meinneisyys

Eläin88

Salaisuuteni on että perhepäivä hoitajani mies oli pedofiili ja tykkäsi meistä tytöistä näin ollen vähän liikaa kun olin pienennä siellä hoidossa. EN ole tästä kellekään kertonut. Ja äijäkin on niin vanha että kuolee kohta. Älkääkä sanoko että puhu siitä jollekkin. Mitä sitten jos vaikka puhuisinkin. Ei se peruuta sitä mitä tapahtui.

Näyttelen onnellista. Nykyään olen jo nuori aikuinen. Koitan kovasti hymyillä ulospäin mutta oikeasti halvan vain kuolla. Mietin sitä joka päivä, kuolemista. Koska päivisin mikään ei tunnu miltään . Ja öisin pelkään nukkumista, ja sitten kun nukun, painajaisia pelkkiä painajaisia. Ja ne jatkuvat kun herään. En päästä ketään lähelleni olen aina yksin. Ihmiset ovat ällöttäviä. En pidä kenestäkään enkä mistään. Mikään ei tunnu miltään. Kukaan ei halva muutakuin seksiä ja rahaa. paskaa.. Olen kyllä harrastanut seksiä nyt aikuisuuden kynnyksellä mutta ei sekään tunnu miltään. EI kerrassaan yhtikäs miltään. Mitä jos vain tappaa itsensä olisiko se muka oikeasti niin paha asia.

3

385

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valon kantaja

Miksi ottaa henki itseltään? Elämä vielä tuo sinulle kauniimmat puolensa.Vaikenemalla asiasta teet itsellesi vaan pahan olon..Mies pitäisi saada vastuuseen vaikka tapahtuneesta on aikaa..edes vaikka kohtaamaan tekonsa jos ei rikosesta enää tuomita,,,Tulet tarvitsemaan terapiaa ja voisit otttaa yhteyttä Naisten tukikeskukseen..Sieltä saisit ilmaista lakiapua ja tukea..Voimia tehdä asia joka sinun pitää tehdä-päästääksesi eteenpäin..

• Eläin88

Ei ole mitään eteenpäin. EI ole ikinä mitään eteenpäin.

• jk

älä tapa itseäsi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2473
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1668
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1396
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      163
      1247
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      143
      1209
    6. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1145
    7. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      117
      1109
    8. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      113
      1106
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1081
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      969
    Aihe