hauskat pikkujoulut luonani ;D
Sunnuntaina vietiin likka ja sen poikakaveri Annalaan.Siellä täys talvi.Kauniit valkoiset maisemat piristivät mutta hitto ku katsoo täällä ikkunasta ulos niin ..
Perhe istuu joulupöydässä ja poika kysyy isältään: -Kuinka monenlaisia rintoja naisilla on? -Niitä on kolmea sorttia. 20-kymppisillä ne on kuin omenat, pyöreät ja kiinteät. 30-40-vuotiaina ne ovat kuin päärynät, vielä hienot mutta riippuvat. 50 jälkeen ne ovat kuin sipulit. -Sipulit? huudahtaa äiti.... ... ... ... -Niin, alkaa itkettään. Äiti ja tytär närkästyvät ja tyttö sanoo: -Äiti, monenkolaisia peniksiä on? -Kolme kehitysvaihetta. 20-kymppisillä se on kuin tammea, komea ja kova. 30-40 iässä kuin koivu, hieman joustava mutta kestävä. Mutta sitten se on kuin joulukuusi. Tyvestä kuollut ja pallot vain koristeina. Hauskaa joulun odotusta! :)
En ole vittumainen, se on vain itsepuolustusta.
En ole kuuro, en vain kuuntele paskanjauhantaa.
En puhu pahaa, sanon vain totuuden.
En ole itsekäs, olen vain itsevarma.
En ole ilkeä, olen vain rehellinen.
Jos asut kaupungissa nimeltä HELSINKI, jossa kaikki on hyvin, eikä kukaan koskaan puhu paskaa selän takana, muuntele totuutta tai puutu toisten elämää eikä yritä vaikeuttaa sitä. Lisää tämä statukseesi jos et uskonut tästä sanaakaan. ;)
Perjantaina oli todella
dangerousblonde-72
1
117
Vastaukset
- jk
vai nn iin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848