Hotelli Presidentissä käytiin eilen katsomassa kaverini ja siskoni tytön kanssa.Ymmärrän miksi ikäraja K-18.Olipahan hauska;D
Saatiin olla koko ajan suut korvissa;D
Älä koskaan yritä muuttaa itseäsi jonkun toisen ihmisen takia. Aidot ystävät hyväksyvät sinut juuri sellaisena kuin olet,kaikkine vikoineen ja paheineen.
On myös niitä, jotka kerta toisensa jälkeen latistaa mielesi ja jaksavat aina vain paheksua tekojasi. Nämä ihmiset eivät ansaitse aikaasi, joten lakkaa kuluttamasta sitä heihin.
Elämä on lyhyt, ja siitä pitää nauttia täysin siemauksin, välittämättä muiden mielipiteistä. Kaikki mokailevat joskus.
Nyt olen kipeänä kuten aika moni muukin kaverini ;(
Juoppohullun Päiväkirja
dangerousblonde-72
1
256
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73932
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut143802- 57680
- 43605
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180603- 30592
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4586Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140579Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565