Kunnioitan suuresti Hilkka Ahdetta, joka otti esille AKT:ssa vallinneen esimiesaseman väärinkäytön. Esimies on osoitanut henkistä julmuutta alaisiaan kohtaan ja aiheuttanut monelle suuria kärsimyksiä siinä määrin, että tämä on vienyt heidät sairaslomalle. Hilkka Ahde uskalsi kuitenkin ottaa asian julksisesti esille, kun talon sisällä keskustelut eivät ole auttaneet. Tämän on täytynyt olla valtava taakka Hilkka Ahteelle tuoda ongelma esiin. Toivottavasti nyt seuraavissa poliisitutkimuksissa asia todetaan oikein ja kaikki pääsee sen myötä taas rauhoittumaan. Hyvä Hilkka!
Jaakko
Hilkka Ahde nosti kissan pöydälle
3
177
Vastaukset
- Kokemusta on...
Joo! Heti kun "julkkis" nostaa kissan pöydälle, niin heti virkakunta reagoi. Mutta kun tavis lähtee valittamaan työpaikkakiusaamisesta, niin mitään ei tapahdu.
Hyvä noinkin, mutta taviksella kohtelu on toista....
... työpaikkakiusaamisen kokeneena en itse saanut mistään apua. Työterveyshuolto haukkui pystyyn. Työsuojeluihmiset lupasi maat ja mannut. Kun keskustelu oli, Sain kuulla kunniani.
En osannut ja jaksanut puolustaa itseäni enkä osannut ottaa mukaan ketään tai nauhoittaa keskusteluja. Jäin aivan yksin.
Lopuksi ei kannatttanut enää taistella vaan sanoin itseni irti vakityöstä ja voi miten aurinko paistoi ihanasti kun tulin ulos.
Vapaana ja pois siitä tuskan tunteesta.
Hain uuden työn ja kaikki on mennyt hyvin.
- Nousukkaat
on pahimpia. Eihän ammattiyhdistys pomo mikään herra liene.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1313099EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje402951- 1051341
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1351057Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621047Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661037- 60977
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373959- 41777
Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne22763