Onko tuo virastotalon parkkipaikka ollut jo kauankin maksullinen? Itse aina laittanut vaan kiekon ikkunalle, kun asioinut kyseisessä puljussa. Pihaa koristaa Q-parkin kyltit, mikä onkin aika outoa, kun kyseessä on Helsingin kaupungin lafka, luulisi että haluaisivat sinne edes kunnolliset(=kunnalliset) valvojat, eikä mitään vedetäänPytystä-firmaa.
No onhan noissa yksityisissä se hyvä, ettei tarvitse maksaa, jos lappu ikkunalle tulee, eikä näinollen tarvitse maksaa pysäköinnistäkään.
Kallion virastotalo
15
2452
Vastaukset
- Jotenkin outoa
Virastotalon parkkialueella ei enää saa pysäköidä Helsingin kaupungin virka-ajo-kyltillä(kään), vaan on lunastettava parkkilippu automaatista.
- Heh heh,
paavo laputtaa fattassa kävijöitä..
- Parkkipirkot sucks
Ei kunnallisista pysäköinninvalvojista ole mihinkään, niitä ei koskaa näyt, kun niitä tarttis tuollaisella parkkialueella laputtamaan. Soitat niiden numeroon, ni vastataan, että juu juu, tullaan tullaan, sitten ei näykään enää ketään. Luulisin, että yksityine hankittu, ku jengi käyttää muuten "Ilmaista" pysäköintiä härskisti hyväkseen, näin ainakin meillä täällä länsi Suomessa. Jättävät auton parkkiin ja lähtevät kauppohin ostoksille...lisäksi kaikki lähialueen duunarit yms. viraston omat työntekjät, pian onki sitte parkkipaikat viety niiltä, jotka oikeesti asioisivat siellä sossussa.
- Raimo täällä
Aijaa, itellä ihan toisenlaiset ajatukset, meinaan että itse käytän yksityistä hyväkseni, kun noita ykstyisten firmojen sopimusmaksuja ei tarvitse kenenkään maksaa. Eli pysköin ilmaiseksi heidän paikkoihinsa aina kun voin. Kunnalliset maksan kyllä, kun rahat menevät yhteiseen hyvään kaupungille.
- Provovooooo
Parkkipaikkarosvo ei halua maksaa 2€ automaattiin.
- duunasinsiskontyttöä
Parkkipaavo ei halua maksaa veroja,kysykääpä vaikka Mustosen Laurilta,sairauslomaa pukkaa jos veroja pitää maksaa,ihan lehdessä haki sääliä,v,i,t,t,u että sylettää kyseinen petos bisnes,,,,,,
- Tv kutsuu
Kyllä verot pitää kaikkien maksaa. Varsinkin jos haetaan oikeutusta sovituille säännöille!
Onko linkkiä tuohon lehtijuttuun vai onko se palstalla ns. pannassa? - Paawo on pulassa
Täytyykin laittaa alulle Helsingissä ryhtiteot. Vuokrataloista yksityiset yhtiöt pois, samoiten virastojen parkkipaikoilta.
Tästä se alkaa ja Paawot tulette häviämään aina. - k-teatteri.
Paavohan kyttää kaupinginteatterin parkkipaikallakin. Auto on sopivasti piilossa ja paavo istuu autossa. Kun jättää auton parkkiin, paavo käy tarkistamassa ja laputtamassa. Taitaa olla tuottoisa paikka, kun ei kannata muualle ajella.
- 16+12
Pysäköi oikein, niin et ruoki paavoja.
- 11+18
16+12 kirjoitti:
Pysäköi oikein, niin et ruoki paavoja.
Maksaakos joku noita paavojen laittomia maksuja? En ainakaan minä.
- 1+1=3?
Eikö näistä esimerkeistä tyhminkin huomaa, että nyky-yhteiskunta ei enää toimi ilman yksityistä valvontaa? Helsingin kaupungilla on aivan varmasti hyvä syy, miksi se on tehnyt valvonnasta sopimuksen yksityisen yrityksen kanssa eikä kaupungin pysäköinninvalvonnan. Jatkossa sama suuntaus tulee varmasti lisääntymään sekäHelsingissä että muissakin kaupungeissa, ja hyvä niin. Se on tehokkain tapa saattaa pysäköintirikkurit kuriin.
- suo tuolla, kakka ve
Suuntaus on pikemminkin toiseen suuntaan. On huomattu mitä epäkohtia tulee ja on muitakin vaihtoehtoja. Esimerkiksi Helsingin pelastuslaitos nykyään mieluiten huomauttaa kuin tilaa paikalle sakottamaan poliisit tai parkkipirkot.
Se on huomattu tehokkaimmaksi tavaksi Pelastuslaitoksella.
Kuitenkin kyseessä kriittisemmät pelastustiet.
Itse asiassa kaupungissa on todella paljon tilaa pysäköinnille. Maksut ovat vain valintoja esimerkiksi joukkoliikenteen puolesta.
Tyhmäkin huomaa todellisuuden ja sakot ei ole ensimmäinen ratkaisu edes poliiseilla jos tahdotaan jonkun asian menevän perille.
Toki yksityiset paavot tahtoo ajaa toista linjaa, jonka tyhmempikin tajuaa ja tyhmät Paawot painivat omassa suossaan.- paavo on surkimus
Paavo kyttää, väijyy ja rahastaa, jos joku hölmö maksaa. Eihän paavo toimi asiassa positiivisella tavalla. Jopa kaupungin lappuliisa voi jättää laputtamatta (on kokemusta), mutta Paavo ei ikinä.
- Kelvotonta222
Yritys on yritys ainoastaan silloin kun se voittaa tuottoa.
Yksityinen pysäköinnin valvonta on paradoksi. Se EI KOSKAAN TOIMI YHTEISKUNNAN VAAN OMAN ETUNSA HYVÄKSI.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865