OLENKOHAN LIIAN ISO SHETTIKSELLE???

shettisten rakastaja

Moi kaikki,olen 149cm pitkä ja painan noin 35kg.Saan ehkä oman shettiksen mutta kannattaako ottaa jos en pysty ratsastamaan sillä???olen ratsastanu shettiksillä mutta pystynkö vielä,mulla on puoliveri-suomenhevostamma ja sen säkä on 155cm mutta se meinaa reistailla ratsastaessa ja näykkii paljo.Jos joku tietää et voinko ratsastaa shettiksellä nyt sekä tulevaisuudessa nii ois kiva jos neuvoin mua :)

9

103

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tallifani

      Voithan sä ratsastaa shettiksellä vielä vähän aikaa ainakin. Tietenkin se riippuu siitä minä kokonen shettis on. Sä et voi ratsastaa ainakaan alle 100cm shettiksellä ellet halua, että sun jalat raahautuu maassa. Alle 50 kiloset voi ratsastaa shettiksillä. Ainakin sä voit hoitaa sitä shettistä sitten, ajaa sillä kärryjä ja harrastaa agilitya. Suosittelen isompaa jos haluut ratsastaa vielä kauan, mutta luonteen vuoks shettis olis ihan hyvä tokaks poniks.

      • shettisten rakastaja

        Ok,kiva ku kerroit :)


    • shettisten rakastaja

      :)

    • :)

      Juu, jos shettisken välttämättä haluat niin voit kyllä vuoden tai pari sillä köpöttää, mutta sitten saattaa tulla paino ja pituus vastaan;( mutta onneksi shettiksillä voi sen sijaan ajaa. Mutta suosittelen isompaa ponia. :)

    • shetu1

      Pystyyks mun kaveri mennä shettiksellä jos hän painaa noin 52 ja pituudeltaan n. 154?

      • Shettislove♥

        Olen ainakin ollut tallilla jossa oli shettiksillä painorajana 60? Ja yhellä toisella tallilla joku 157ratsasti pikkusella shettiksellä mutta en oikeen tiiedä susta? ://


    • piip2

      et oo, jos shettis on iso, eikä esim mini shettis.

    • Riippuu vähän paljonko kasvat vielä? (:

    • Shetgirl

      Ei shetillä tartte ratsastaa! Se jäisi sinulle kuitenkin ihan pian pieneksi, vaikka olisit sopiva nyt! Joten shetin kanssa voi puuhailla kaikkea muutakin hauskaa.
      Esim.
      -Irtohypyttää
      -talutella vaikka maastossa
      -Ajaa kärryillä
      -käydä poniraveissa
      -rapsutella, silitellä ja harjailla
      -Poniagilityä
      -voisit opettaa sille temppuja! Shetit ovat mukavia otuksia, ja niiden kanssa voi puuhailla vaikka ja mitä! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1947
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      19
      1733
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1594
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1336
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1252
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1244
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1226
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1203
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe