Isä laittoi uuden piin katkesi kuitenkii..
vasarasta katkesi pii...
4
1230
Vastaukset
- haravoitsija
Näin törkeään asiantuntemattomuuteen on pakko puuttua, ollaanhan sentään palstalla, jolla päivittäin ratkotaan päivänpolttavia asioita ihan riitelyyn asti.
Elikkäs laulun sanat menevät näin;
Haravasta katkesi pii
katkesi toinenkii
isä laittoi haravaan uuden piin
taas sillä haravoitiin
Vai vasara, anna mun kaikki kestää.................- Anonyymi
Kakarana tuota hoilotettiin. En enää - jos isä olisi vaihtanut toisenkin piin, olisi tullut hara kuntoon. Ja lisäksi hoilotuksen mukaan sillä piillä sitten haravoitiin...
- Anonyymi
Isäkulta lauloi:
Haravasta katkesi pii,
katkes vielä toinenkii,
Isä teki uuden piin.
Sillä sitten haravoitiin.
- π^2
Pii toiseen, hi hi hii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412399
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352228Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230- 131209
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205