Noin yli viisikymppinen mies,aika pitkä vaalea, murteesta päätellen kotoisin savo- karjala seudulta
Kuka tuntee Kain, tai olisiko Kaitsu
75
3142
Vastaukset
- klikkaamua
Minä tunnen... onko jotakin hämminkiä?????
- klikkaamua
Nainen suomesta kirjoitti:
mistä tunnet, jos et halua julkisesti kirjoitella, niin [email protected]
Vastaan sinulle näin " Mikään maailmassa ei ole sen arvoista, että sen vuoksi kannattaisi hetkeksikään luopua ihmisesta jota rakastaa."
Ei edes tämmöiset etsinnät vaikuta asiaan. Ja vielä, tietätkö että mikään ei kahlehdi rakastettua paremmin kuin suurpiirteisyys.
Hyvää joulua sinulle - Nainensuomesta
klikkaamua kirjoitti:
Vastaan sinulle näin " Mikään maailmassa ei ole sen arvoista, että sen vuoksi kannattaisi hetkeksikään luopua ihmisesta jota rakastaa."
Ei edes tämmöiset etsinnät vaikuta asiaan. Ja vielä, tietätkö että mikään ei kahlehdi rakastettua paremmin kuin suurpiirteisyys.
Hyvää joulua sinulleJos nyt oikein ymmärsin sanomasi, olet kovin lähellä häntä, ei varmaan etsintä.
On paljon enemmän, jos todella on varattu mies. - klikkaamua
Nainensuomesta kirjoitti:
Jos nyt oikein ymmärsin sanomasi, olet kovin lähellä häntä, ei varmaan etsintä.
On paljon enemmän, jos todella on varattu mies.Olen niin lähellä kuin hän/minä haluan. Varattu?? Kuka voi varata kenetkin, ei kukaan voi ketään varata tai omistaa?
Flirttailu on elämänsuola, se sallittakoon meille kaikille, eihän jokainen mies/nainen voi olla pahanteossa/ pettämässä vaikka suokin ilon itselleen/ toiselle. Ja jos jotakin muuta, niin en todellakaan halua tietää. Oletan että ei kovin vakavaa tämä sinun tuttavuus koska täältä etsit häntä? - Nainen suomesta
klikkaamua kirjoitti:
Olen niin lähellä kuin hän/minä haluan. Varattu?? Kuka voi varata kenetkin, ei kukaan voi ketään varata tai omistaa?
Flirttailu on elämänsuola, se sallittakoon meille kaikille, eihän jokainen mies/nainen voi olla pahanteossa/ pettämässä vaikka suokin ilon itselleen/ toiselle. Ja jos jotakin muuta, niin en todellakaan halua tietää. Oletan että ei kovin vakavaa tämä sinun tuttavuus koska täältä etsit häntä?Tulee hiukan tunne, että etsit itsekin täältä jotain mitä pitäisi tietää, kun noin vastaat, itse en tunne kovin hyvin, mutta tuntuu olevan kovin tunnettu ja kokeiltu ja mitä lukee tätä ketjua, haluat siis näin avointa keskustelua kaiken kansan ruodittavaksi.
- Yksihänen monistaan
klikkaamua kirjoitti:
Olen niin lähellä kuin hän/minä haluan. Varattu?? Kuka voi varata kenetkin, ei kukaan voi ketään varata tai omistaa?
Flirttailu on elämänsuola, se sallittakoon meille kaikille, eihän jokainen mies/nainen voi olla pahanteossa/ pettämässä vaikka suokin ilon itselleen/ toiselle. Ja jos jotakin muuta, niin en todellakaan halua tietää. Oletan että ei kovin vakavaa tämä sinun tuttavuus koska täältä etsit häntä?On varmaankin suola tuo "flirttailu", joka tarkoittaa aivan jotain muuta kuin flirttailuhänen kohdallaan .Onhan se hyvä........että riittää tuollaisia tytön tylleröitä joiden kanssa tuollaiset "nainen joka pitäjässä" tyypit voivat harrastustaan jatkaa.......onneksi ymmärsin heti
- eioletodellista
Yksihänen monistaan kirjoitti:
On varmaankin suola tuo "flirttailu", joka tarkoittaa aivan jotain muuta kuin flirttailuhänen kohdallaan .Onhan se hyvä........että riittää tuollaisia tytön tylleröitä joiden kanssa tuollaiset "nainen joka pitäjässä" tyypit voivat harrastustaan jatkaa.......onneksi ymmärsin heti
Hyvät naiset!!! Joku tyyppi hassuttaa, ja näkyy olevan paljonkin teitä.
Ihmettelen etsinnän aloittajaa ja yleensä naista joka suostuu "huviksi" miehelle jonka nimeä ei tarkalleen tiedä ja etsii tällaisen haun kautta.
Mies on vielä tuntomerkkien perusteella ihan tavallinen, keski-ikäinen mies joita suomi pullollaan. Monikohan Kai tai Kaitsu joutuu selittelemään,ja onko edes oikea nimi???
Laita tarkemmat tuntomerkit, niin tieää naiset varoa "auervaaraa". - Yksihänen monistaan
eioletodellista kirjoitti:
Ihmettelen etsinnän aloittajaa ja yleensä naista joka suostuu "huviksi" miehelle jonka nimeä ei tarkalleen tiedä ja etsii tällaisen haun kautta.
Mies on vielä tuntomerkkien perusteella ihan tavallinen, keski-ikäinen mies joita suomi pullollaan. Monikohan Kai tai Kaitsu joutuu selittelemään,ja onko edes oikea nimi???
Laita tarkemmat tuntomerkit, niin tieää naiset varoa "auervaaraa".Kyllähän tuollaisen tietää, tuo eka kyselijä saattoi ollahiukan metsässä, ehkä jokin deitti, mutta vastaukset puhuvat puolestaan, näköjään aika moni tunsi, ja on varmaankin jäävuoren huippu
- joskus tuntenut
eioletodellista kirjoitti:
Laita tarkemmat tuntomerkit, niin tieää naiset varoa "auervaaraa".mikähähn aisan kannattaja sinäkin olet????????????Mikään jakukaan ei näköjään muutu
- Hyvää hilloa oli
Minä tunnen ja hyvin, mitä haluat tietää, kerronko heti missä viimeksi tavattiin kuukausi sitten
- Hyvää hilloa oli
tunnen paremmin kuin sinä, viimeksi tapasin ei kauaa sitten.Olet hyvä hillon tekijä, maistui hyvältä hänen kanssaan ja muukin. Ja tämä ei ole ainoa kerta
- nina, taasyksi lisää
laittoiko suun sinulta kiinni, ettet kysele liikoja? Minkälaisen version nyt sait, siis selityksen
- suhmuran sandra
Hyvää hilloa oli kirjoitti:
tunnen paremmin kuin sinä, viimeksi tapasin ei kauaa sitten.Olet hyvä hillon tekijä, maistui hyvältä hänen kanssaan ja muukin. Ja tämä ei ole ainoa kerta
kerro ihmeessä missä tapasit... ja millalinen hurmuri oikein tämä on???
- Nainen suomesta
klikkaamua kirjoitti:
Flirttailu on elämänsuola, se sallittakoon meille kaikille, eihän jokainen mies/nainen voi olla pahanteossa/ pettämässä vaikka suokin ilon itselleen/ toiselle. Ja jos jotakin muuta, niin en todellakaan halua tietää. Oletan että ei kovin vakavaa tämä sinun tuttavuus koska täältä etsit häntä?Haluatko todella kuullakaiken tässä julkisella palstalla, annoin mahdollisuuden muuhunkin, mutta valinta on sinun, minulla ei olemitään intressejä, sinä rakastat, kerronko asennot ym.
- nainen suomesta
suhmuran sandra kirjoitti:
kerro ihmeessä missä tapasit... ja millalinen hurmuri oikein tämä on???
vastaanyksityiseen viestiin
- EiEnääKaitsujaKiitos
nina, taasyksi lisää kirjoitti:
laittoiko suun sinulta kiinni, ettet kysele liikoja? Minkälaisen version nyt sait, siis selityksen
Kaikki Kaitsut taitavat olla samanlaisia. Missä omasi sijaitsee?
- Nainen suomesta
klikkaamua kirjoitti:
Flirttailu on elämänsuola, se sallittakoon meille kaikille, eihän jokainen mies/nainen voi olla pahanteossa/ pettämässä vaikka suokin ilon itselleen/ toiselle. Ja jos jotakin muuta, niin en todellakaan halua tietää. Oletan että ei kovin vakavaa tämä sinun tuttavuus koska täältä etsit häntä?Taidanpa jättää nämä kyselyt tähän.Olen lukenut tätä ketjua ja totean, On se hyvä että tuollaiselle löytyy edes jostain noin suurpiirteinen nainen, jolle voi voi pesettää vaatteensa, uusia valloituksia vartenja ja joka kärsimättömänä odottelee, milloin pääsisi lähtemään uudelle valloitukselle
- nainensuomesta1
klikkaamua kirjoitti:
Hyvää joulua sinulleNyt näin tämän sinun kultasi Levillä noin kuukausi sitten jonkun naisen kanssa, olitko peräti itse siellä vai joku muu
- kerran erehdyin
Minäkin tunnen.. .on aika liikkuva mies, älä haikalile perään on nainen joka pitäjässä.
- kaikki käy
Jälleen etsinnässä sama tyyppi!!!!!!! On muuten etsitty ennenkin... ota kiinni jos saat???
- testattuon
No voe voe, että ihan nainen suomesta etii, no eipä kannata, näitä kaitsuja piisaa, eikä muuten ole mitenkää eriskummallinen tappaus, perus äheltäjä.
asteikolla 1-10 siinä 5 tai alle. - erkkisetä
Oletkos saanut tietoja "herrahäntäheikistä" eiku eiku häntäkaitususta, jolla on muuten píenihäntä.
- Nainen suomesta
Jotain, ei kovin mairittelevaa....???
- kamuvaan
Kaita ja Kaitsuja on varmaan joka puolella
tiedän yhden ihan mukava.- EiEnääKaitsujaKiitos
Niin, Kaitsut ovat aina mukavia kunnes saavat mitä haluavat.
Eläpä sitten sellaisen kanssa. Ei kiitos enää Kaitsuja ikinä!
Sortuvat jopa uhkailuun.
- kirkkoveneellä etiäp
kaitsu terve vaan kaikille. olisinkohan hän minä? soppii nuo tuntomerkit hyvin. savolainen vaalea pitkä kaitsu. heh heh
- soutaja myös
Oletkos miettinyt moneksiko sinut on kloonattu??? Tyttöjen päiväunissa?
- ja etiäppäin soutaen
kaitsu taas täällä. käväsin pari viikkoa venäjällä reviirin laajennus keikalla. siellä sitä kyntömiehelle riittää kynnettävää, jos näin leikkimielinen sanonta sallitaan. tämän kirjoitteluketjun aloittaja voisi vaikka soittaa minulle.tiedä vaikka tärppäisi. ja kaikki muutkin kirkkoveneen omistajat
- sivulllinen
Joko Kai on kesytetty, vai oliko vain joulurauha? Kuka sai isonpossunkotiinsa, vai saiko kukaan?
- joskus tuntenut
Ei sitä miestä kesytä kukaan, kun se on järjen asia , mutta näkyyhän olevan aika "suosittu" naisten keskuudessa kijoituksiin kun katsooo, mutta joku rakasti todella oikein julisti koko kansalle, mutta jokainen tekee mitä haluaa
- Lady Madonna 53
Voi voi sinua Anne kun menit rakastumaan tuohon huijariin,arvaa moniko siellä mökillä on ollut ja vielä yhtaikaa kun sinäkin olet pyörinyt kuvioissa....
Mersumies Kaitsuhan se oli vai mitä?- Yksihänen monistaan
Minun mielestä musta Volvo
- Yksi ja ainoa
Minun mielestä musta Volvo
Hassunhauskaa... tunnen myös Kaitsun joka ajelee mustalla Volvolla. Ja varmasti ajelee ympäri Suomen. On kyllä tätä nykyä ihan vakiintunut mies, luulisin. :D
- joskus tuntenut
Yksi ja ainoa kirjoitti:
Hassunhauskaa... tunnen myös Kaitsun joka ajelee mustalla Volvolla. Ja varmasti ajelee ympäri Suomen. On kyllä tätä nykyä ihan vakiintunut mies, luulisin. :D
Onko, epäilen kyllä todella, että olisi ihan tosissaan, voihan sitä naiset kuvitella, suuressa rakkaudessaan, joka satamassa on tyttö
- faktaa
Yksi ja ainoa kirjoitti:
Ja höpönlöpö vakiintumisesta.... ei sinne päinkään.
- joskus tuntenut
faktaa kirjoitti:
Ja höpönlöpö vakiintumisesta.... ei sinne päinkään.
siinä olet kyllä ihan oikeassa, olen nimittäin tavannut hänet, eikä siltä näytä, kivaa oli
- tikkari
joskus tuntenut kirjoitti:
siinä olet kyllä ihan oikeassa, olen nimittäin tavannut hänet, eikä siltä näytä, kivaa oli
hän on täällä tänään.....
- EiEnääKaitsujaKiitos
Siis täh, kuulostaa siltä että Suomessa olisi vain yksi kunnollinen Kaitsu,
niin kuin ystävä nimimerkki kommentoi (ei kelvannut?).
Kaikki Kaitsut jotka tunnen ovat valitettavasti minunkin mielestäni narsistisia casanovia.
Yksi jopa kutsuu itseään sellaiseksi. :( - klikkaamua
Haloo nainen/naiset suomessa, ihana loma takana, ihan oman kullan kanssa.
kaitsu joka kirkkoveneellä soutelee, on joko fiksu tai sitten ei, reagoinnista päätellen ei kuitenkaan, mutta ehkä tämä opettaa hänet vähän tarkemmaksi kun haluaa "hurmata" tai jotakin muuta??- seikkailua odottava
Laita nyt kunnon tuntomerkit mies/auto,että tietää olla skarppina ja mielellään puh.numerokin, niin alkaa tasku lämmetä hurmurilla kun me kaikki suomen naiset tehdään ryntäys kohti suurta seikkailua, KAI hän osaa sen järjestää kun on näin suosittu/ tunnettu???
- Minäkin tunnistin
Kyllä on ilmeisesti juurisinun kulta,kirjoittelee juuri noin kuin tuo soutaja
- Nainen suomesta
Olet sinä aiak naiivi, ei olisi uskonuty että tuollaisiaonedes olemassa
- Jatta 45
Tampereen seudulta on tämä Kaitsu josta puhutaan,etsii vähän väliä seuraa milloin mistäkin sivuilta.
Ei suostunut käyttämään kumia,ainakaan minun kanssani.
Varokaa ettei tartuta teihin mitään,minun kanssani ei tarvitse Kaitsun enää touhuta mitään. - ja silti...
Jatta 45 kirjoitti:
Tampereen seudulta on tämä Kaitsu josta puhutaan,etsii vähän väliä seuraa milloin mistäkin sivuilta.
Ei suostunut käyttämään kumia,ainakaan minun kanssani.
Varokaa ettei tartuta teihin mitään,minun kanssani ei tarvitse Kaitsun enää touhuta mitään.Annoit? Et Kai sentään?
- Varokaa Vaaraa
Kaikki tuntee mese kaitsun ja sen kolttoset...
Maksattaa mesenkin ''rakastamallaan paitatytöllä''.
Varsinainen häntä heikki ja kehuskelee miesporukoissa kuinka naiset on helppoja ja kuinka niitä on helppo k---taa...
VAROKAA VAARAA.. - Typerä provo...
ja vielä typerämpiä ovat vastaajat, joiden aiheet eivät liity mitenkään asiaan.
Nimi ei miestä pahenna, ellei mies nimeä. - tummatukkka
näin hänet viime viikolla inarin kultahovissa. kädet tiukkasti lapinkullan ympärillä. kateeksi kävi. sain minäkin myöhemmin santtua. soittele kaitsu, numeroni tiedät. toivoo etelän
- stellapolaris
Sillä lailla!
- kaikaikai10
stellapolaris kirjoitti:
Sillä lailla!
Vieläkö Kaitusua on "tytöillä" ikävä.
- .............
Kuka kysyy?
Mitäs sillä tiedolla teet?- ellunkana5
Ellu jokinen
- Henttsuvuoan
Henna täällä kyselee. Jokaisen miehen perään minä, riippumatta siit. minkänäköinen on.
- Kaitsun tähtisilmä
Vai nyt Levillä!!! Miestä etsitty jo vuosikausia, eikä kukaan ole vielä itselleen "napannut",....... on aika liukas tyyppi???
Hyvä kun saa aina välillä jonkun mimmin kainaloonsa, siinä se ikä ja kokemukset karttuu.
Onhan meitä ENKELEITÄ tarjolla joka puolella... riittää yksi viikonloppu tekemään lähtemättömän vaikutuksen ja aloittamaan etsimisen, luulen ettei tällaisilla etsinnöillä ole mitään tulosta.... toisenlaiset konstit likkoon!!!!!- Yksihänen monistaan
Oletko yksi hänen entisistään, tai yksi hänen monista nykyisistä, tuskin muuttuu millään konstilla, pitkiin aikoihin ei kuulu mitään, sitten aina pullahtaa kuin korkki pinnalle.
Ei ole kuin hetki aikaa kun näin hänet. Kivaa oli
- Kaitsun tähtisilmä
En ole entinen... mutta sinä ilmeisesti olet??? Ihmettelen kun sanot , että kivaa oli?
Mitä sinun kivasi sitten tarkoittaneekaan???- Yksihänen monistaan
Eihän sitä nyt tarvitse rautalangasta vääntää mitä tarkoitan, reissumiehellä on joka satamassa tyttö, entisiä tai uusia. Ei sitä miestä pidä mikään konsti, vaikka mikä olisi.
- läpä muna zäpä
Ai se kalju hinttari päijät-hämeestä ? Ikää on kylläki 40 eikä viiskyt mut hiusrajalta jos kysytään niin sit viiskyt lol
- uteliaskääpiö
Missäs päin Päijät-Hämettä tää kalju sankari tarkalleen asustelee?
- Yksihänen monistaan
uteliaskääpiö kirjoitti:
Missäs päin Päijät-Hämettä tää kalju sankari tarkalleen asustelee?
Ei ole kalju, eikä hämeestä, lueppa viestin alku
- uteliaskaäpiö
Ei ole kalju, eikä hämeestä, lueppa viestin alku
Kysyinkin just läpä muna zäpältä, joten ei tarvi het alkaa rääpiin päätään ja puuttumaan joka viestiin.
- MITES ON ?
uteliaskaäpiö kirjoitti:
Kysyinkin just läpä muna zäpältä, joten ei tarvi het alkaa rääpiin päätään ja puuttumaan joka viestiin.
kUIN NIIN HALUATKO HINKATA PILLUA KALJUA VASTEN ?
- kait olet vielä mun
Kaitsu on pohjois-karjalan poikii Tukka päässä ja muutenkin hyvännäköinen/ihan kunnon katseltavaa, kestää jopa lähitarkastuksenkin.
- Joskus tuntenut
Missähän tämä pohjois-karjalan poika nyt viilettää????
- tilulilulei10
Joskus tuntenut kirjoitti:
Missähän tämä pohjois-karjalan poika nyt viilettää????
matkalla pohjoiseen???????
- tilulilu
tilulilulei10 kirjoitti:
matkalla pohjoiseen???????
Siis minne, täällä odottaa pohjoisen tyttö???????????
- yksi hänen monistaan
tilulilu kirjoitti:
Siis minne, täällä odottaa pohjoisen tyttö???????????
Kaitsu oli täällä viikon "klikkaamua" , mukava mies
- vainsinulle
yksi hänen monistaan kirjoitti:
Kaitsu oli täällä viikon "klikkaamua" , mukava mies
Onneksi olkoon, saitko mitä halusit??? Minä annoin mennä ohi... tämän kerran...mukavan miehen????!!!!!!!!
- yksi hänen monistaan
vainsinulle kirjoitti:
Onneksi olkoon, saitko mitä halusit??? Minä annoin mennä ohi... tämän kerran...mukavan miehen????!!!!!!!!
Tietysti? Ainahan hän on valmis
- sivullinen1
yksi hänen monistaan kirjoitti:
Tietysti? Ainahan hän on valmis
Ja höpöhöpö sinulle yksi hänen monistaan. Olen lukenut tätä ketjua, ja tullut siihen tulokseen että nämä viestit on 90 % lähettänyt tuo sama tyyppi joka ketjun aloitti. Onkohan hänelle tullut tästä Kaista pakkomielle.
- kaunis veera
sivullinen1 kirjoitti:
Ja höpöhöpö sinulle yksi hänen monistaan. Olen lukenut tätä ketjua, ja tullut siihen tulokseen että nämä viestit on 90 % lähettänyt tuo sama tyyppi joka ketjun aloitti. Onkohan hänelle tullut tästä Kaista pakkomielle.
"Oho, joku veti herneen nenään"
- Jumalan lapsia
Tietenkin tunnen tai tiedän..Eik se oo Aabelin veli?
- olikö
Kain Dingle
- perho nen
Heips, tämä kai on sellainen pohjoisen tytön iki-ihastus.
- kaunis veera
Taitaa mennä näillä sivuilla puurot ja vellit sekaisin????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445795
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903201- 313126
- 592874
- 572720
- 532370
- 381834