Olen 14v, ja käytin yhden kerran nuuskaa. olen vain 150cm, kasvanko enää?? :(
nuuska ja pituuskasvu
7
1599
Vastaukset
- Entinenuuskaaja
Ei yks kerta vaikuta mitään ja koska toi oli nuuskaa niin vaikuttaa vielä vähemmän. Ei yks tupakkakaa vaikuta. Kyllä sää kasvat vielä ihan mut pysy mahollisimma eros nuuskasta tai röökistä.
- saharaaaa-
No tupakointi tappaa pituuskasvun. Ite olen tupakoinnu 15v lähtien, mun pituudesta jäi 2cm pois,. piti siis tulla 170cm mut jäinki vaa 168cm (äiti tosin on vain 166cm), mut nuuska tekee reikiä suun limakalvoille.. jos liikaa käyttää.. Nuuskan käyttäjät on ihan urpon näkösii, ku huuli pyöreenä menee tuol kadulla.. xD
- seppox
Kyllä se pituuskasvu on nyt siinä sitten. Mutta käytähän toki nuuskaa, koska siitä ei enää ole haittaa ja se tuntuu hyvälle! Lyhyenä on myös parempi käyttää nuuskaa, kun sinua ei nähdä jonkin esteen takaa tai huulesi ei pullota ylhäältä päin katsovia, jos nenä on tiellä.
- x
ruokavalio vaikuttaa pituuskasvuun,jos syöt vaan sipsejä ja kolaa niin varmasti vaikuttaa pituuskasvuun
- gd
Ainakin leveys-suunnassa.
- Lyhyt?
Ite aloitin tupakoinnin 10-vuotiaana, kyllä, 10-vuotiaana. Oon nytten 20 ja pituutta on 179cm, arvioitiin että kasvaisin 165cm pitkäks, mutta ohi mentiin ja lujaa. Tupakki taikka nuuska ei todellakaan lopeta pituuskasvua, aikuisten pelottelua, mutta älkää jumalauta alottako nuorena kessun polttoa, ite koitan kokoajan päästä eroon.
- Nuuskamuikkun
Nuusk on herrasmiehille
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882