köyhyys, kurjuus ja nälkä

tahdon hyvää...

helppohan meidän on täällä rehvastella, ja vittuilla niille jotka tulevat paskoista olosuhteista. Heillä ei ole edes vanhempia, kuolleet, tai hylänneet lapsensa. Ei ruokaa, ei työtä, elävät joka päiväisessa kurjuudessa, nälässä ja hädässä. Sitten muka näistä oloista pitäisi yhtä äkkiä tulla niin hyvä ihminen. Miettikääpä itsenne oloihin, jotka ovat karmeat, eikä ollenkaan vanhempien rakkautta. Pienet lapset kuolevat nälkään, sairauksiin, niin myös vanhatkin ihmiset. Diktaattori valtainen maa, jossa sotilasjoukot tappavat miten haluaa porukkaa.

Vettä ei saa juuri mistään, ruoka on tiukalla, rahaa ei ole, ei koulutusta, ei työtä, ei mitään. Siis tämmösissä oloissa elää aika suuri osa maapallon väestöstä. Meillä höösätään rikollisetkin, juopporetkut, valittajat ja sitä rataa.Afrikka, lähi-itä ja moni aasian maa on köyhiä kurjia maita. Minusta pitäis YMMÄRTÄÄ tätä tilannetta.

2

169

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomessa kansan valitseman eduskunnan enemmistö on kurjien kurjuuden ja hädän lisäämisen kannalla, joten tottakai rehvastelukin kuuluu asiaan.

Sellaisia parempia ihmisiä me suomalaiset olemme.

• Anonyymi

Kehtaatko edes ihmetellä, ettemme halua matuja? Omat asiamme ovat päin honkia, omistakaan ei ole varaa huolehtia. Sotamme kuitenkin kävimme kansakuntana, vain lapsiamme lähetettiin turvaan. Nämähän ovat poikeutsetta sotilaskarkureita nämä hyväkuntoiset polkupyöräilijät.
        Muistutuksena, meillä omat sotilaskarkurit teloitettiin. Pitäisikö muun maan sotilaskarkurit nostaa jalustalle ja elättää leveästi,
        Saisitte mennä nurkkaan häpeämaan suomalaisuuttanne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe