Haluaisin ruveta kirjoittelemaan 12-16 vuotiaitten tyttöjen ja POIKIEN kanssa (Olisi tietty kiva jos löytyisi pojistakin näitä japanihulluja) Itse olen 13 vuotias tyttö puolen vuoden päästä 14. Olen sellanen vähän poikamaisempi, ja en ole mikään muodin mukana menijä. Tyylini on sellainen decora, mutta ei kuitenkaan ihan niin kirkkaat vaatteet. Asun maalla. :) Kuuntelen japanilaista musiikkia, lempi bändini ovat: Versailles, Alice Nine, ViViD yms. :) Visual kei bändit ovat siis mieleeni. Tykkään myös näiden bändien vaatetyylistä. :) Harrastan piirtämistä ja (mangan) lukemista, ja musiikkia kuuntelen paljon jos se harrastuksiin luetaan. Olisi mukava jos asuisit jossain Joensuun lähistöllä, niin olisi mahdollista joskus tavata. :) Tuo joensuu on yksi lähimmistä kaupungeistani mutta tarkkaa asuinpaikkaani en sano julkisesti. Vasta kun olemme tutustuneet. Sellainen tunnin matka joensuusta ei ole mahdoton, ja ei tietenkään lähellä asuminen ole välttämätöntä jos silleen kaukokavereita ollaan. :) Tässä sähköpostiosoitteeni: [email protected]
Oosite ei ole roskapostia varten, vaan jos haluat itsellesi japanihullun kaverin. :)
Etsin kirjekaveria meilikaveria 13-16v, Japani/manga/jrock fani
4
163
Vastaukset
- Visualkeijapan
Kaikella kunnioitukella, sitten muutama asiaton viesti mulle tai tähän kommentteihin niin tää kirjekaveriviesti sulkeutuu. Haluun ihan sellasen järkevän kirjekaverin ja ne joita ei kiinnosta pysykööt poissa sotkemasta tätä juttuu. Pidetään yhdessä netti parempana paikkana eikä laiteta mitään turhii viestejä jotka loukkaa tai vie toiselsta aikaa. Kiitos!
- ElluSan cx
Asun Joensuussa, ja tykkään myös kaikesta japaniin liittyvästä, ja lempi bändit ovat ViViD, The gazette, Lolita 23q, AliceNine jne (melkein kaikki tunnetut visualkei bändit)... 8D Ja olen 13 vuotias tyttö XD Tykkään pitää poikien vaatteita O(≧∀≦)O
- Japani fani
olen myös Japania fanittava 13-vuotias tyttö. Tyylini on aika normi, mutta mä kallistun yhä enemmän visual kein puoleen..... :D Kuuntelen enimmäkseen An Cafea, Aiclea (D;, ku bändi hajos DDDD;), The Gazettea.... ja sitte vielä Musea, vaik ei se olekkaan japanilainen. Luen mangaa, ja katson animea, ja minua ei ymmärrä KUKAAN, ei edes omat kaverini, jotka Japanii fanittaa neki DX.
....kävin tässä muuten Desuconissa eilen ja tänää ... - japaniafanitanmyös
olen japanifani (
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123880MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar782037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5481641Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin851308Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671097Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331028Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3808