Hyvä Kärkkäisen Eero ja muut valtuutetut. Saitte aikaan hyvän päätöksen että Lieksan terveyskeskus hoitaa omanatyönä myös viikonloppu päivystyksen ensi kesästä alkaen.
Lääkäri päivystys
97
833
Vastaukset
- silleen menee vali v
ja maksaa ja paljon. Onko jatkossa enää yhtään lääkäriä??? Eivät halua päivystää. Lieksa joutuu ostamaan palelut firmoilta, joissa on valelääkäreitä.
- Asiantuntijat
Onhan näitä Valviiralaisia....buahhahhaaaaaa
http://www.iltalehti.fi/uutiset/201112150154247_uu.shtml - potuttaako viesti
Potilas sentään näkee valelääkärin mutta kelan ja vakuutusyhtiön lääkäri antaa hylkypäätöksiä potilasta näkemättä! Pääasia että apua saa? Mitäs jos Helsinkiläiset joutuisi Lahteen menemään viikonloppuna lääkäriin, nousisko meteli?
- Valtataistelua
Eiköhän tässäkin ollut kyse vain ja ainoastaan demaripolitiikasta. Ei haluta yhteistyötä Nurmeksen kanssa (=pitäisi jakaa hallintoa) vaan Joensuun, jonka jälkeen Lieksa jää reuna-alueelle ja kaikki palvelut huononevat ajan saatossa.
- persuSS
Jos ei oo näläkä, niin paskattaa. Ensin valitetaan päivystyksen vuorottelusta viikonloppuisin ja sen jälkeen kun vuorottelu lopetetaam se on tuhlaamista.
http://www.kotimaa24.fi/images/stories/2011/12joulu/RannansarjakuvaISOIN.jpg - Valivali
Eivät Helsingin herrat paljo kysele kun laittavat paikallishallintoa uusiksi ja Lieksan kohtalo on jäädä Mopen osalle jos Joensuuhun hamuavat. Nyt kannattaisi suunnata Nurmekseen päin jos haluaa jotain toimivaa yhteistyötä. Rajakin on lähellä ja loikkaamalla naapurivaltion puolelle valinnanvaikeudet poistuvat nopeasti
- tympeetäpolitiikkaa
Äänestäjien kosiskelua se demareilta oli. Eivät ajatelleet ens syksyä pitemmälle.
Just kun saatiin virkalääkäreitä taloon, kun ei viikonloppupäivystykset rasita arkiviikon jaksamista, luultavasti kaikkoavat .
Mitäs sitten demarit tähän lääkkeeksi? - Yhteistyötä
Säästöt otettava hallinnosta.
Yhteistyötä Nurmeksen kanssa siten että sivistystoimen hallinto Lieksassa ja sosiaalitoimen hallinto Nurmeksessa. Työntekijäporras säilyy kuten ennenkin omassa knnassa mutta turhaa johtoa karsittava. Olen havainnut lukiessani esityslistoja,että sosiaalijohtajan valinnasta on tehty valitus hallinto-oikeuteen.
Samalla olin havaitsevanani,että jälleen nostetaan esiin uusi virka joka aikanaan "hyllytettiin" eli sosiaali ja terveyspuolen virka. koska siihen oli yksi vahva hakija..
Mitä sitten tulee koko asiaan niin näyttää siltä,että ammattilautakunnan yli kävellään toisaalta Nurmeksessa valittiin uusi kaupunginjohtaja joka on hoidellut Lieksankin elinkeinoelämää ja valinnassa lehtitiedon mukaan oli tullut esiin alueen yhteistyö kuntien välillä, toisaalla olin kuuntelevani radiosta,että Nurmeksen alueella on hyvä laakaritilanne.
Tuolla keskikarjalassa sopu tulee Rääkkylälle maksamaan satoja tuhansia kun aikanaan irtaantuivat.
Millaisia sopimuksia sitten Lieksassa on lääkäripäivystyksen jatkosta ja miten pitkä on istisanomusaika siitä onko siitä sitten päättäjillä tietoa,ettei makseta noita sopimusmaksuja niinkuin mainitsemani kunta? MK- Kuulossako vikaa????
Olit kuulevinasi ja havaitsevinasi, siis etkö kuullu tai havainnut???????
- MK
Kuulossako vikaa???? kirjoitti:
Olit kuulevinasi ja havaitsevinasi, siis etkö kuullu tai havainnut???????
Mitä tulee kuuloon niin siksi käytin sanontaa" kuulevinani" niinkuin sinä ymmärtävinäsi asiat?
Koska Te voinette viranhaltijoina ja päätöksentekijöina tietää asiasta enemmän mitä tavan kuntalainen niin on hyvin aliarvioivaa ihmistä kohtaan noin rajahtää.
Mitä tulee sitten aiheeseen niin mielestäni siten pysynyt aiheessa kertoen millainen on tilanne toisaalla ja millaisia toimia Lieksassa tehdään ja koska minulla ei ole parempaa tietoa kuin se, että aikanaan tuo kokeilu päivystyksestä oli ja olin siinä mukana asiasta tietämässä ja sikksi käytin ja kaytän sanontaa kävelläänko ammattilautakunnan yli ja näin aliarvioidaan toisia ihmisiä eli toimiko sitten lautakunta väärin joka olisi jopa erotettava?
Sekin asia on selvä elämä ja kuolema ja siinä minulla ei ole sanomista kaikella on aikansa ja jokainen elämä on arvokas ja sillä ei rehvastella siinä yhdyn ajatukseenne ja mielestäni en asiassa ole kovin akressiivisesti ottanut poliittista kantaa ja rehvastellu vaan olen toiminut omalla nimellä ja tiedän kyllä omissa luissani ja tuonelanpuolella käyneenä mikä on hyvä hoito ja kohtelu ja sitä aikanaan kyllä omassa koulutuksessa aikanaan 40 vuotta sitten silloisessa koulutuksessa teroitettiin kehitysvammahoitajaksi( silloinen vajaamielishoitaja) ja aikaisemmin työskentelyä eri hoitolaitoksissa joten sillä saralla kokemusta hoitajana että potilaana mutta oikein hyvää mieltä ja mielihyvää sinulle potilas - tosissaan näin
oli yksi pätevä mutta ei sopiva. Katsotaan miten käyp jatkossa. Löytyykö kaupungin sisältä tekijä. Vakanssi on apulaiskaupunginjohtajatasoinen paikka.
- hyvävelitoimintaa
Sosiaalidemokraateilla ihme säätämistä. Sosiaalijohtajan valinta on hyvä esimerkki siitä ja joka toivottavasti perutaan.
- ihme juttu tääkin
Entäs kepun säädöt. Sosiaalijohtajaa lukuunottamatta on kaikki vakanssit kepun miehittämiä. REvi siitä.
- potilas 71.v
Pysykää aiheessa Korpinen muutkin. Avaus oli Lieksalaisten terveyskeskuksen viikonlopun lääkäripäivystyksestä. Ei ole kyse politikoinista vaan elämästä tai kuolemasta. Sillä ei ole kenenkään syytä rehvastella ja puhua joutavaa.
- toinen avun tarvitsi
Hyvä vastaus Korpiselle. Ei ollut kyse sosiaalijohtajan valinnasta. Lopeta moisesta asiasta vouhkaaminen.
- MK
toinen avun tarvitsi kirjoitti:
Hyvä vastaus Korpiselle. Ei ollut kyse sosiaalijohtajan valinnasta. Lopeta moisesta asiasta vouhkaaminen.
On kuitenkin asiat esillä ja minun ei tarvitse vouhkata ja käyttää sellaisia sanoja toista ihmistä kohtaan.
Vaan asiat ovat toisaalla esillä ketään yksilönä loukkaamatta sen kertoo pöytäkirjat.MK
- Näin vaan on
Kyllä tosi hieno päätös. Tuskin ehkä olisi näin ellei meillä olisi näitä elttejä Somaliasta vai mistä nämä on.Näillehän pitää järjestää kaikki palvelut ympäri vuorokauden ilman jonotusta. kyllä ne on uskomatonta porukka tuollakin terkkarissa kun ne vaan menee suoraan palveltavaksi, vai onko hyysärit näin opastaneet, että eikun vaan sisälle, paikalliset saa mitä paleluja jää.
- lähi-apu paras-apu
Älä sinäkään muuta keskustelun aihetta Somaleihin ja näytä sillätavoin aitoa tyhmyyttsi. Et ole varmaan kokenut koskaan akuutia tarvetta lääkärin apuun. Ei silloin ajattele tuon kaltaisa tyhmyyksiä. On kysymys sykkiikö sydän ja millä tavoin.
Kyllä täällä Lieksan palstoilla on asian tuntematonta kirjoittelua melkein asiasta kuin asiasta. Todella sairasta. - MK
lähi-apu paras-apu kirjoitti:
Älä sinäkään muuta keskustelun aihetta Somaleihin ja näytä sillätavoin aitoa tyhmyyttsi. Et ole varmaan kokenut koskaan akuutia tarvetta lääkärin apuun. Ei silloin ajattele tuon kaltaisa tyhmyyksiä. On kysymys sykkiikö sydän ja millä tavoin.
Kyllä täällä Lieksan palstoilla on asian tuntematonta kirjoittelua melkein asiasta kuin asiasta. Todella sairasta.On aivan selvää, että palvelut on hyvä järjestää lähialueella ja nimenomaan kun on henkilöitä jotka tarvitsevat eri tukitoimia esim tulkkaus niin on aivan selvää, että silloin perusteet on mutta onhan nykytekniikka jopa koulutuksessa ja kokouksissa jolloin ei tarvita matkustaa paikalle eli sillä saralla lienee koulutusta jos vaan netti toimii ja kuvayhteys.
Mutta tämä asia on nyt jo myös jossittelua kuten aina nuo vetämiset hihasta mammu asiaan sitä ja tätä.MK - sataman sälli
MK kirjoitti:
On aivan selvää, että palvelut on hyvä järjestää lähialueella ja nimenomaan kun on henkilöitä jotka tarvitsevat eri tukitoimia esim tulkkaus niin on aivan selvää, että silloin perusteet on mutta onhan nykytekniikka jopa koulutuksessa ja kokouksissa jolloin ei tarvita matkustaa paikalle eli sillä saralla lienee koulutusta jos vaan netti toimii ja kuvayhteys.
Mutta tämä asia on nyt jo myös jossittelua kuten aina nuo vetämiset hihasta mammu asiaan sitä ja tätä.MKHelekatin hyvä että se yhteis lekuri päivystys loppuu
Paljon kiitoksia Lieksalle
Ei tarvitse Nuselaisten jonotella siellä sitten mamujen takia - valivali
lähi-apu paras-apu kirjoitti:
Kyllä täällä Lieksan palstoilla on asian tuntematonta kirjoittelua melkein asiasta kuin asiasta. Todella sairasta.Samanlaisia asiaa tuntemattomia niin kirjoittajat kuin vallan kahvassa olevat.
Asia on kuitenkin niin,että tuo jonottaminen on aivan toisaalla ihan jopa arkipäivänä eli hienot systeemit kuten puhelin ja sitten ihmisten kusetus sillä tavalla,että vaikka on pari koppia johon voi ottaa automaatista lipun eli muissa asioissa niin kas vain niitä ei ole hoitamassa aina ihmistä joten omakohtaisesti sellaisessa asiassa olin miltei tunnin odottamassa ja kun joku toinen henkilö ei voinut käydä ennen 14 ilmoittautumassa vaikka oli paikalla ja oli aika varattu lääkäriin mielestäni sellainen oli jotakin kummallista joten käväisin jo yläkerrassa mutta johtajat olivat kadonneet joten tässä julkinen palaute järjestelmästä. MK
- nilkvils
Ihanko jouvut tunnin vartomaan. Oisko pitänyt heti herran päästä, ettei ihan ois tarvinnut pomoille käydä suutaan pieksämässä.
Pitäskö terkkariinkin laittaa VIP kaista julkkiksille.- MK
Kyllä asia on niin,että uskallan toimia ihan omalla nimellä ja julkisesti ja myöskin ajaa toisten ihmisten asiaa kuten voinen asian olevan minun ei siten tarvitse suutani piestä asioita ajaessa mutta huumoria kyllä löytyy toivottavasti Lieksaan tulee sitten noita julkiksia lisää ppaluumuuttajina ja siten asiat alkavat rullaamaan ilman vip kaistaa.MK
- On muita paikkoja
MK kirjoitti:
Kyllä asia on niin,että uskallan toimia ihan omalla nimellä ja julkisesti ja myöskin ajaa toisten ihmisten asiaa kuten voinen asian olevan minun ei siten tarvitse suutani piestä asioita ajaessa mutta huumoria kyllä löytyy toivottavasti Lieksaan tulee sitten noita julkiksia lisää ppaluumuuttajina ja siten asiat alkavat rullaamaan ilman vip kaistaa.MK
Kuuleppas sinä "karaokejulkkis" eipä ole meillä oikeilla julkiksilla mitään halua paluumuuttaa sinne mamulandiaksi muuttuneeseen Lieksaan.
- iiniisiijä
Joo Korpinen. Siun kommentis on ollut jo viimoset 4000 kirjotusta perseestä ja on jatkossakin perseestä. Vaiha kanavaa. Avaa omat sivustot vaikka vasepookkiin tai wwww.valitus.com.
- MK
Minulla on varmaan noita kommentteja muistakin asioista jotka jotenkin on Lieksalaista elämää ja pidä sinä sitten sitä kirjaa.
Olen kuitenkin ihminen joka toimii myös eikä jurputa ainoastaan takanapäin ja nimimerkillä puristaen kättään nyrkkiin ja pitäen sitä taskussa ettei tule rimitiivistä reaktiota, vaan puhutaan asiat" halk huulen "kuin kiteen mummo tuumasi aikanaan.
Joten sinun iinisiijä kirjoitus ei sisältänyt mitään tarpeellista miten tuo lääkäripäivystys tulee hoitaa vastaisuudessa ja millä keinolla sitä kysyn jos olet inisijä niin osaat kai verta imeä.MK
- aloittaja 71
Hei aivan oikeasti. Lopetetaan aiheesta kirjoittelu. On mennyt Korpisen pilaamaksi koko hyvä aloitus lääkärin päivystyksestä Lieksassa. Aloitin tämän ja toivon että lopetaan. Keksikää Korpiselle jokin muu-aihe.
Aihe on aivan tarpeellinen mutta sinänsä Aloittaja 71 sinulle tulee turhia sydänsykkyröitä kun myrkytät itsesi minua haukkumalla ja solvaamalla ihan nimeltä.
Toimin omalla nimelläni ja toivon sinulle rauhaisaa lepoa ja rauhaa ja oikeutta hyvään hoitoon ja mieltä virkistäviä ajatuksia ja Joulun sanomaa nimenomaan ettei tarvitse sykkyillä turhista tarpeista.MK- näin se vaan on ja o
Eero ajatteli ihan oikein. Mamujen palvelut on hankala hoitaa jos päivystys on Nusessa.
- MK
Mitenkä olet tulkitsemassa valtuustossa puheenvuoroa noin?
Eikö kaikkien Lieksalaisten asiat tuolta osin ole huolen aihe? en ymmärrä itse asiaa noin rasistiseksi ilmaisuksi.MK - MK
"Nilkviis# voi helekatti johan tänään oli ihan kuule "vip kaista" sen totesin kun jopa huudettiin sisää lekuriin ja ei aikaa kulunut kuin varttitunti kun vielä itse tiesin tuon kannikan paikan sanoa mihin sen piikin iskeä ja olen vielä elossa
Joten ei siellä kynsiä lakattu nurkan takana kopissa vaan tehtiin työtä kiitos MK - d kuppi
Totuushan on, että sinne pääsee oikian asian takia hyvin. Tyhjään sie korpinen terkkarin naisväkeä irvit siitä. Melko usiaan nuo kirjoituksesi kohdistuu naisiin tai naisvaltaisiin töihin. Eivätkä ole sit paljo rakentavia.
Jos on kehumista niin sen kehun ja sen juuri totesin.
Olemme erilaisia ihmisiä ja olen pystynyt hyvinkin toimimaan naisvaltaisessa työssä ja esimiehenä on ollut hyvin useasti nainen.
Kuitenkin naisissa niinkuin miehissä on erilaisia yksiöitä on röyhkeitä ja hissukoita.
Kuitenkin asia on niin,että olen toiminut erilaisissa luottamustoimissa ja tottunut asioita ajamaan ja sanomaan asiat selkeästi kokouksissa ja tekemään aloitteita ja toimimaan suoraan eri kanavia käyttäen ja tuon esiin ne käytännön puutteet päättäjille ja suuren yleisön tietoisuuteen ja kaikesta parjauksesta huolimatta.
Joten jos minun tulee parannusta tehdä niin tee sinäkin joka kenties löyhytät takki auki pitkin käytävää ja olet olevinaan kiireinen? MK- d kuppi
Ei ne päättäjät lue eikä aloitteet tai haukut etene S kaks neljään kirjoittelemalla. Ei siin tuu muuta, ku perse kipiäksi. Ja tohtoril töitä.
Siitä vaa ku kehut 7000 kirjotusta tänne laittanees pariin vuoteen. - MK
Voinen osoitaa todeksi monta virallista aloitetta ja niistä on saattanut tulla vastustajille pää kipeäksi tai ainakin vitutusta jopa virkamiehelle ,joka käski ulos mutta kysyin sitten milloin kuntalainen voi virkamiestä tavoittaa asiassaan.
Jotta sekin on kirjoissa ja kansissa arkistoituna.
Olen kuitenkin ollut muuallakin hoitamassa näitä yhteisiä asioita kuntapolitiikassa ja maakunnallisella ja valtakunnallisella tasolla ay liikkeessä joten revi siitä paikkasi MK - d kuppi
Vaan nykkyyn oot jumissa suomi 24;ssä. Et silleen. Mitteepäsitä vanhoja asioita muistelemmaan, kun siellä on uudet päättäjät asioita hoitamassa.
Et revi vaan ite siitä. - MK
Olen asunut pankakoskella ihan sulassa sovussa toisten asukkaiden kanssa ja varsin hulppeassa asunnossa vuokralla mutta sitten vähän aikaa asuttuamme onnistuttiin saamaan asunto lähenpää työtä ja palveluja.
Mutta sinulle toivotan hyvää Joulua vaikka melkoinen rasisti taidat olla noilla vedoilla koskeeko asia noin kovasti sinun mahdollisuuksia eliminoida ihmisiä eri karsinaan MK - Ylitalon Kustu
Tästäkin jutustelusta tulee varmaankin yhtä pitkä, kuin korpisen uimrannan paskahuussin kameravalvonnasta.
- MK
Kuitenkin tuo laiton asia tuli oikaistua kameravalvonnan osalta asianomistajien kanssa MK
- dogtoralligaattor
mamuille vois muuten avata terveyspalvelut viekin neuvolataloon tulis sekin rakennus käyttöön,sais viekin kylä lisää väriä ja eloa.ja moniiikulttuuria.
- mk
Olen sitä mieltä,että palveluja voitaisiin viedäkkin viekkiin
Aikanaan kysyin sitä asiaa,että eikö siellä ole lähenpänä saunaa ja pesupaikkaa vanhuksille joita kyydittiin kaupungin henkilökunnan avustamana keskustaan ja mielestäni siinä meni muutenkin vähäisen henkilöstön työaikaa hukkaan ja tiettävästi siihen asiaan on saatu korjaus ja yksi hyvä asia on tuo kimppakyyti sen seikan olen hyvin useasti havainnut käydessäni Karpalossa esimerkiksi se luo monelle ihmiselle elämään vaihtelua ja sisältöä joten tässä ainakin tulee kehuja toiminnasta.MK - äääääää
Viekin neuvola on yksityisomistuksessa ja asuttu.
- MK
Kerkisin nuo solvaukset tulostaa ennenkuin ne poistuivat mutta vielä on joillakin harkinnan paikka
Kuitenkin tuosta läääkäripäivystyksesta oli LL ilmoitus miten ne nyt jouluaikana toimii ,
"Hei tippaukot hyppikää vielä on apteekit auki" toivottavasti elämä on rauhallista eikä kenellekkään tule ähky olo jo toisilla kurnii nälkä.
Rosolli tuli tehtyä joten nyt raittiiseen ilmaan ennenkuin matkan takaa tulevat tyttären perhe MK - onneton 27
Voisitko nyt lopettaa
- MK
Kenet pitäisi lopettaa- ? sika laulaa juise
HYVÄÄ JOULUA - porsas mestari
Tarkoituksella yrität provosoida. Ei onnistu kun tyylisi tunnetaan. Et saa tutkintapyyntö aihetta joten Parempaa uutta vuotta.
- MK
Bumerangi..
Aihetta enenpään" onko pakko kun ei taho " MKLääkäripäivystys on kyseessä mutta kuka sitten poistaa ne kirjoitukset on kysytty toisaalla kysyn vaan.
Millainen lääkäri siihen tarvitaan, että tämä valheen ja suojelun kupla puhkeaa joka on mätäpaise keskuudessa?
Mutta täällä sitävastoin voidaan nimeltä minua morkata ja siihen ei tartuta joten tällainen toiminta ei ole tasa-arvoista mitenkään ja nyt vaikuttaa siltä,että onkuin ennenmuinoon sensuuri ja sitä harrastaa tietyt tahot ja missä se Lieksan sylttytehdas sitten lienee tai kenen näpit on toiminnassa mukana estävässä jonkun toiminnan arvioinnnin jotenkin tuntuu siltä ,että nämä on niitä kavereita jotka toimivat ns veljellisesti toisiaan tukien? MK
- Kyrpä-Jooseppi!
[Kerkisin nuo solvaukset tulostaa ennenkuin ne poistuivat mutta vielä on joillakin harkinnan paikka]
On aika lopettaa Korpisenkin tuo alituinen toisten kirjoittajien uhkailu!
Sinä olet yhtä tavallinen tavan TALLUKAS KUIN MUUTKIN ERI KESKUSTELUPALSTOILLA JA LAIN EDESSÄ . Sinulla ei ole mitään erioikeuksia muihin nähden eikä yhtään sen enepää arvovaltaa kuin muillakan !
Paina korpinen kalloosi tuo asia! - MK
Jooseppi olen asian todennu tettä täältä lähtee eri viestiketjuja kuten moni on havainnut mutta kuten huomata saattaa niin nämä minuun kohdistuvat haukkumiset kuten nyt sinulta voivat olla. ja minulla sentään on kärsivällisyyttä.
Eli olen tavan tallukas mutta tässä suhteessa en ole tasa-arvoinen muiden henkilöiden kanssa eli nuo parjaukset kyllä on yksipuolista toimintaa MK
Mutta kuitenkin tässä pitäisi puhua lääkäriopäivystyksesta eikä siitä onko joku lääkärin tutkimuksen tarpeessa ja vatrmaan niinkin voinee olla onko henkilö tai henkilöt" varttihulluja" tätä nimitystä käytti luoennoitsija psykiatri aikanaan koulutuksessa eli syyntakeettomia tarkoittaen - kynsien lakkaaja
kopissa.
Se nyt on sama antaako vastineen nimimerkille vaikkapa Kyrpä-Jooseppi tai nimimerkki markkukorpiselle ta nimimerkki MK:lle.
Tämän nimimerkki MK:kin viimeistä kirjoituksesta ja sen viimeisestä lauseesta löytyy selkeä provokatiivinen yritys saada joku taho provosoitumaan ja antamaan vastine nimimerkin terveydentilaa koskien.
Et varmaan olisi viisainta keskittyä omien kirjoitusten huolelliseen lukemiseen, tai luettamiseen toisella, eikä olla arvioimassa mitä toiset kirjoittelee.
Sen voi tämä nimimerkki MK tehdä vaikka lukemalla omat kirjoituksensa vaikka tässä ketjussa, olisko aihetta parempaan. - MK
Edelleen totean sinulle kynsien viilaaja,että nyt on kysymys siitä miten jatkossa toimitaan meillä noiden terveyspalvelujen osalta.
Mitä tulee sitten minun lukutaitoon ja ymmärrykseen niin edelleen totean sen seikan,että todella tuo mitä kirjoitin pitää paikkansa elävässä elämässä ketään sormella osoittamatta sen olen useasti todennut.
Kyllä hyvin moni tavan tallaaja ymmärtää mitä tarkoitin sanalla"vatmaan" kirjoitusvirheestä huolimatta.se tarkoittaa sitä,että varmaan niinkin voinee olla että onko henkilö tai henkilöt "varttihulluja"
Eli tässä kuitenkin on jo elämänkokemusta ja myöskin veroja tullut maksettua,että monta hienohelmaa ja herroja ja narreja on tullut kohdattua ja tavan tallaajia kansan syvistä riveistä jotka ovat elämän asiantuntijoita ja arvokkaita yksilöitä ja sen vuoksi minulla ei tarvitse olla sihteeriä se sihteeri on käsittääkseni kaikkia muita korkeampi jonka soisin sinunkin arvostelijani tuntevan.MK - MK
selvennykseksi tuohon kynsien lakkaamiseen totean,että tarkoitin asialla sitä että annoin tunnustuksen nyt viimeksi tuosta asiasta kun pääsin hoitamaan asiani nopeasti ilman pitenpää aikaa.ja hieman vastinetta siihen asiaan,että joku kirjoitti pitäisikö olla vip kaista!
Kyllä yleinen ilmaisu on se ja huumori jossakin TV ohjelmassa joistakin palveluista jotka eivät toimi silloin viilataan kynsiä tai vastaavaa siinä on se viive.
Mutta minä arvostelen sitä,että on erilaisia uusia tekniikoita otettu käyttöön ja kuitenkaan nuo järjestelmät eivä mielestäni tahdo toimia
Siis kyse ei ole henkilöön meneviä vaan päätöksentekoon ja siitä onko se onnistunut? MK - stltknta
Jos nyt vaivaituisit lukemaan nuo tekstisisi. Niissä ei ole päätä ei häntää.
Ainoo mikä niistä selvästi on luettavissa on nuo tympeät oma kehusi.
Ja toisaalta kun mielestäsi tuo päätöksenteko on epäonnistunut, niin mikset itse ole siellä viisaita päätöksiä tekemässä. - MK
Millaista asiantynkää sinulla on kirjoittaja lääkäripäivystyksestä?
Millaista sen tulisi olla ja oletko itse ottanut yhteyttä asiassasi ja oletko kenties kohdannut elämässäsi niiltä osin vaikeutta sairaana asioita hoitaa?
Oletko ollut tai oletko noilla taidoillasi mukana päätöksenteossa ja miten sinä otat huomioon toisenlaiset ajatukset ja miten sinun yhteistyö pelaa kunnallishallinnossa missä sinun paikkasi on eturivissä vai eteisessä? MK
Kuntalaisena minulla on mahdollisuus vaikuttaa eri asioihin ja jotkut ovat ajan saatossa onnistuneet joten ainakin yrittänyt olen ja siten ei silloin voida sanoa laiskaksi siltä osin mitä olen tehnyt mutta toimi sinä arvostelijani rehellisesti nimelläsi ja kun tunnet minut niin en minä syö karvoineen päivineenMK- routa vuan .
Mikähän siinnä on kun joka viestiketju menee lopulta .Ns,
Henkilöön kohdistuvaksi solvaus ym, väittelyksi
Onko pakko tuoda se kirjoitus tunnus aina esiin ? - ltknta
Sanohan nimimerkki MK, kuinka monessa kirjoituksessa olet itse tuonut sitä asiantynkää esille lääkäripäivystyksestä tässä ketjussa.
Eli sellainen kokonainen kirjoitus, joka liittyy aiheeseen. Voinet sen kopioida tästä ketjusta ja liittää sen ilman mitään muuta ylimääräistä kommenttia. Löytyykö.
- MK
Tänään karjalaisessa on kansanedustajan kirjoitus jossa on tuota asiantynkää
Eli olemmeko kahden palvelun piirissä?
Siinäpä aihetta keskusteluun mitä sitten tarkoittaa se selviää kyllä kirjoitukseta ja niin se on että kaikille ei riitä palvelut jotka eivät sitä voi hankkia yksityiseltä tuottajalta.
Monesti jos olen itse tarvinnut esimerkiksi leikkausta on se tapahtunut yksityiseltä tuottajalta ja siinä ei ole tahtonut omat varat riittää esim polven leikkaukset kun en saanut palvelua julkiselta puolelta ,muuten makso 22.000mk siinä esimerkki vaikka olisi sitten oma napa aikanaan myöskin leuan leikkaus että sekin toimisi vei kahden kuukauden ansion mitä silloin nuorukaisena tienasin tehtaalla, ovia tehdessä, mutta hyvin toimii jopa maratooni puhujaksi on mainittu sen jälkeen pilkkakirveen voimalla.
Mitä sitten tulee routa vuan niin singneeraan kirjoitukseni kuten taiteilijat tauluun. heh heh Uutta vuota - ltknta
Sanohan nimimerkki MK, kuinka monessa kirjoituksessa olet itse tuonut sitä asiantynkää esille lääkäripäivystyksestä tässä ketjussa.
Eli sellainen kokonainen kirjoitus, joka liittyy aiheeseen. Voinet sen kopioida tästä ketjusta ja liittää sen ilman mitään muuta ylimääräistä kommenttia. Löytyykö.
Laitetaanhan kysymys uudelleen luettavaksi ja katsotaan onnistuuko ensinnäkin lukeminen ja toisaalta vastaaminen kysyttyyn. - MK
Asiantynkää oli jopa viimeisessä kirjoituksessa jos asian ymmärrät.
Eli juuri sitä että onko meillä kahdet markkinat ja eriarvoistaminen siten kuten näyttää olevan,että jos meinaat päästä hoitoon ja tutkimuksiin niin niihin pääsee jos on varoja ja sen esimerkin laitoin mitä itse olen joutunut maksamaaan.
Tästä aiheesta juuri sitten tänään lehdessä kirjoituksessaan totesi kansanedustaja pitäisihän sinun lukea se jos sdp kannatat
Mitä sinä sitten olet itse mieltä miten hoidetaan lähipalvelut nimenomaan tuon päivystyksen osalta ja miten?
Aikanaan lautakunta käsitteli asiaa kokeiluluonteisesti jonka asian tunnen, kuitenkin siinä tilanteessa oli näkemys se, että juuri viikolla palvelut pelaisi paremmin ja jopa lääkärit työssään kuntapuolella.
Joten tähän seikkaan ilmeisesti on sitten kansalta tullut palautetta ja sen palautten toi tietysti valtuustoryhmän johtaja valtuustoon ja sellaisen puheenvuoron tiedän varsin hyvin miten kunta toimii ja kuka puheen pitää.
on aivan selvää jotta yksi pääsky ei kesää tee eikä myöskään yksi valtuuston jäsen joten siten on hyvä että asia on nostettu esiin, kuitenkin pitäisin arvokkaana sitä seikkaa,että muistettaisiin asian lähtökohdat ja miten ne palvelevat juuri Lieksalaisia ja nimenomaan niitä henkilöitä jotka eivät pysty näin ollen puolustamaan itseään ja ääntä pitämään.
Todella ennen sanottiin"rahalla saa ja hevosella pääsee" ja kaikissa taloissa ei ollut kumpaakaan ja nyt ollaan vielä uusavuttovampia.MK - ltknta
Voinet sen kopioida tästä ketjusta ja liittää sen ilman mitään muuta ylimääräistä kommenttia. Löytyykö.
Laitetaanhan kysymys uudelleen ( kolmannen kerran ) luettavaksi ja katsotaan onnistuuko ensinnäkin lukeminen ja toisaalta vastaaminen kysyttyyn. - MK
Olet todella päivystyksen tarpeessa ja omaisia vailla joilla on sininen valo katolla sekö valkaisee asian paremmin.
Sinä vaan yrität ja yrität puskea kuin ummettunut ihminen paskaa pyttyyn, joten tilaa nyt jo joku isäntä joka taitaa antaa avun ähkyyn kun nyt on tahtonut olla kuin lehmä uudessa apilassa vai möyrytautiko koitti.?
Vaikka minä koitan asian tuoda enkelten kielellä mutta jos ei ole kykya sitä ottaa omaksi vastaan niin miten sen sanoisi? tämä asia ei ole mitenkään myöskään historiassa uusi eikä sanassa.
Joten ei tässä voi enää olla mikään enkeli vaan todella ihminen jos siten sanoma menee perille paremmin.
Mutta kuitenkin päätös on tehty tuosta päivystyksesta ja eikö silloin asia ole selvä uudet ajatukset uudet tuulet ja niin hyvä - ltknta
Kuinka niin päivystyksen tarpeessa. Kysymyshän oli.
Eli sellainen kokonainen kirjoitus, joka liittyy aiheeseen. Voinet sen kopioida tästä ketjusta ja liittää sen ilman mitään muuta ylimääräistä kommenttia. Löytyykö
Et vastannut kysyttyyn joten olkoon. - MK
Päätökset on tehty tuosta lääkäripäivystyksestä Lieksan korkein taho asiaa käsitellyt eli kaupunginvaltuusto on sitten kysymyksessä lautakunnan työn mitätöinti tai muu taktiikka se on kuitenkin selvä asia MK
- ltknta
Et vastannut kysyttyyn joten olkoon.
- ei löövy
Minnään oisin osannut tuohon vastata.
- kari lapio
Lääkäriin pääsee ihan ajallaan, Mikäs tuossa nyt ahistaa.
Jos julkkikset ei pääse heittämällä sisään niin minkäs sille mahtaa. Menkööt yksityiselle.Tahi hakekoot lisää julkisuutta. Tai palveluaktiivisuutta vaikka suomi kaks neljästä. Ketä lie ahistaa ja kenellä on katkeruutta ja kaunaa?
Kuitenkin voinette katsoa lehdestä missä on nyt lääkäripäivystys viikonlopulla.
Ilmeisesti kuten ymmärrän asian palautetta kuntalaisilta on tullut ja se on hyvä asia,että jos ja kun voitaisiin palvelut järjestää lähialueella omassa kunnassa se olisi hyvä asia mutta jos lääkäreitä ei ole niin sitä taustaa vasten oli tuo kokeilu josta olen tietoinen.
Mutta kyllä se asia on huono varsinkin joilla ei ole autoa mutta tietysti silloin kun on kyyti valmiina tarvitaan ensihoitoa ja myöskin hyvää ammattitaitoa jota varmaan on ja konsultointia viedäänkö suoraan Joensuuhun ilman kierrätystä Nurmeksen kautta.
Mielestäni olen pyrkinyt asian tuomaan esiin henkilönä ja myöskin sillä mandaatilta mitä on minulle suotu asian tiimoilta.
Mitä tulee sitten noihin heittoihin niin juuri siitä onkin kansanedustajan kirjoituksessa maininta kaksoismarkkinoista yksityiset ja kunnalliset palvelut, kenellä on varaa niin silloin mennään yksityiseen joten se siitä.
Siis kaikilla on tasa-arvo ihmisenä luojan edessä ja näin se pitää olla myös elävässä elämässä on näkemykseni MK- d kuppi
Mikähän lie tuo markkukorpisen mandaatti olkaan. Mandaattihan on sopimus jonkun asian hoitoa varten. Yleensä palkkiota vastaan. Jos voinet sanoa kuka on toimeksiantajasi.
Tuon nimistä henkilöö ei löydy valtuuston eikä minkään lautakunnan listoilta. Joten mahtaa olla aivan yksipuolinen, kuvitteellinen asiainhoitosopimus. Sattumoisin pestiä on vielä jäljella eli mandaattia sosiaali ja terveyslautakunnan varajäsen ja toimeksiantajana on kuntalaiset ja asiasta on siten valtuuston päätös.
Joten ei mitenkään kuvitteellinen ja lisäksi valtuuston varajäsen.
Myöskin jokaisella kuntalaisella on mahdollisuus kuntalain mukaan vaikuttaa asioihin ja myöskin perustuslaillinen oikeus esittää mielipiteensä ja niitä oikeuksia olen käyttänyt vältäen ketään solvaamasta nimeltä ja nimettömänä kuten toisalta tässä ketjussa tapahtuu Teidän taholta kohtaani.
Kuten olen todennut olen hyvinkin tietoinen siten asiasta miten tuo päätös on syntynyt kokeilun osalta..
Tulkoon myös mainituksi,että olen myöskin srk lapsi ja nuorisotyön hallinnossa mukana.MK- älyhoi 20
LOPETTAKAA TUON KAHJON KIUSAAMINEN. EI HÄN ITSE YMMÄRRÄ OMAA TILAANSA. ON KIRJOITTANUT UMMET JA MALLET VAILLA MITÄÄN JÄRKEÄ
- kynsien viilaja
ja lakkaaja kopista
Ensinnäkin. Lautakunnan varajäsenenä olo ei ole mikään mandaatti. Mandaatti on kuten jo tuolla yllä kerrotaan, asianhoitosopimus tai tehtävän anto.
Tuskimpahan mikään valtuusto, lautakunta tai kuntalaiset antaa tehtäväksi s24 kirjoitteluvelvoitetta.
Lautakunnan varajäsenyys on vain varajäsenyys, jolla nyt ei oikiastaan isommin ole mitään painoarvoa.
Ja tuohon solvausväitteeseen mitä tämä kyseinen nimimerkki niin uutterasti viljelee, niin jokainen mielipide jossa ollaan erimieltä kyseisen nimimerkin kanssa onkin sitten solvaus. Kaikkea kanssa. - MK
Perehtykää kunnallishallintoon ja mitä merkitsee "varajäsenyysa2 varsinaisen jäsenen ollessa esteellinen niin varajäsen toimii hänen sijallaan ja on silloin aivan täysivaltainen edustaja asioita hoitamaan. Siksi on perusteltua myöskin seurata kunnallishallintoa ja asioiden käsittelyä.
Mitä sitten tulee noihin kynsien viilauksiin se mitä totesin oli juuri kehumisosiossa,että palvelu pelasi ja siitäkin olen todennut millaisia sketsejä on tv ssä nähty.
Mutta muistan kyllä opastuksen neitokaiselle joka tuli työhönns viihdyttämään liiaksi meikattuna ja irtoripsineen ne kun lähti sitten kummasti uimarannalla kun vesi päsky kun sellaisessa työssä oltiin.
Mitä sitten tulee tuohon varsinaiseen asiaan olen asian todennut koska silloin juuri minulla oli se mandaatti joten tunnen asian.
On aivan eri asia lausua mielipiteesä kuin mennä henkilökohtaisuuksiin kuten tuo kirjoitus jossa nimitellään"kahjoksi" joten mitä vielä MK - ei varalla
Kuuluukos siihen varajäsenyyteen velvoite päivystää s24 ja siellä hoitaa sitä varajäsenyyttään.
Sen verta tiedän, että luottamushenkilön tulee oli varsinainen tai varalla, niin toimia korrektisti. Jokainen voi arvioida ja mielipiteensä antaa onko tuollainen kirjoittelu luotamustoimessa vaikkakin varalla, korrektia. Kuuluuko yleensä sinun pilkata ja seurata miten toimin?
Luottamushenkilönä voinen olla myöskin yksilö ja toimia sen mukaan minkä katson parhaiten toimivan ja seurata yleistä kehitystä ja heittävän pois ajatuksistani tarpeettomat kommenttit jotka eivät ole hyödyksi ei sinulle eikä minulle.
Jos olisin tuomittu jostakin asiasta 6kk linnaaan niin en olisi enää kelvollinen toimimaan sellaisessa tehtävässä missä olen vuosikymmenet toiminut joten tukihan asia joten itsekkin totesit sen verran tietävän joten myöskään tietosi ei ole täydellistä vaan jopa häpeällistä noin toimia.
Kuulin joltakin vanhemmalta arvostamaltani ihmiseltä sanonnan jos haukuu toista ihmistä,että" eikö kieleen koske"
Mutta toivottavasti tilanne tuossa lääkäripäivystyksessä tulee kuntoon ja palvelee kuntalaisia mutta nyt varovaisuutta niiden ilotulitteiden kanssa.MK- ett sillee
On se kumma juttu, jos näillä palstoilla mielipiteen antaa markkukorpisen kirjottelusta, niin se on pilkkaa tai solvaamista.
Sen minkä ite tiijän luottamushenkilön toimesta, niin ei siinä toimita miten sattuu. Siinä ei kaksilla rattailla ajella. Kyllä se vaan on sillalailla laulo aikanaan Simo.
Eli kyllä varmaan sokea reettakin näkee ja kokee sen missä mennään ja ne rajat.
Kirjoituksesi jälleen osoittaa et sillee mikä on tarkoitusperä jos olet toiminut yhteisten asioiden hoitajana tämän ajan mitä olen toiminut vuosikymmenet niin siinä kuule on ollut paukapyöräkärryä ja kelekkaa tuiskua ja tuulta mutta kenenkään katolla en ole tuuliviirinä ollut vaikka on välillä tunne siitä, että on aidanvittooksena eli mitähän tuahon keksit.
Kuitenkin nyt pitäisi pysytellä noissa kunnan asioissa mutta eiko sua jo kiinnosta saanko vai en MK- martta vaa
Tämähi ketju katkee siihen ku antaa markkukorpisen kirjoittaa viimosen kommentin. Niinku monta tuhatta muutakin ketjua tuossa parin viimosen vuoren aikana on osottanuut. Joten lasautahan se loppurepliikkis.
- routa vuan .
Ei se malta se on tuo riippuvuus ongelma tiedostamaton itse kullakin
- Kyrpä-Jooseppi!
No niih!
Eikös ketjun aiheena ollut lääkäripäivystys ?
Unohtuiko se eräältä joka haluaa tulla aina esille, joka paikassa?
Lääkäripäivystyksestä sen verran että Lieksan terkkarilta pitäisi ohjata kaikki rikkaammat, myös rikkaat eläkeläiset yksityislääkäreille, sillä heillä on varaa siellä käydä!
Tuo yksi osa rikkaista rasittaa suotta terveyspalveluja terveyskeskusksessa ja ihan pihiyhttään, saitoja kun ovat !
Se kun tuo ahneus on huipussaan niin rikkaatkin pyrkii hyötymään aina etunenässä, ilmaisista terveyspalveluista!- Ylitalon Kustu
Maksaakohan tuo rikas enenmän veroja ? Mihinkä tulotasoon kyrpä vetää rajan ?
Jos olet noin katkera niin seuraavassa elämässäsi kouluta itsesi, että pääset hyville tuloille. Teeppä lakialoite, että yli 2000€ tienaavat eivät saa käyttää terveyskeskuksen "ilmaispalveluja". Lisäksi pitäisi kieltää ostamasta kaupoista 30% alennuksella olevia tuotteita eikä saa käydä kirpputoreilla.
Martta moninaisista sinä huolehdit? kuka sanoi niin?
Routa vuan paheiden maara on vakio sanoi joskus eräs ministeri ja joillakin se on tupakka viina ja villit naiset jatkoa en sano tässä yhteydessä kierrätys kuitenkin.
K Jooseppi oletko sinä valmis jokaisen terkkariin tulevan lompsan tarkistamaan ja siten eriarvoistamaan avun tarvitsijat ja siitä justiin oli kansanedustaja kirjoittamassa kahdet markkinat.
Ylitalon kustu siitä vaan toimimaan mutta minusta oli kyllä synti viedä ruokaa kaatopaikalle jotka eivät vielä oleet kelvottomia mutta sinänsä näin tapahtuu mutta milloin syödään perunankuoria ? toisilla on ja toisilla ei
Mutta ennen kaikkea SIUNATTUA UUTTA VUOTTA 2012
ystävällisesti toisillemme MK- martta vaa
Niin se viimonen sana oli siinä. Kävin tosa kattoon ihan kiusallais noi sinun kirjostusmäärääs parin viimosen vuoren aikaan ja niit jol varmaa 7000. Kahoin piruttahan pistohokokeel kuis nel jon päättyneet ja kyll vaines loppulausehen oleret itte pläränyt.
Joten elähä toisist huolehri, sull on varmaan pirust aikaa pätee näill palstoill. Meinaa vaa sit, ett tommoseen tarvii aikaa varata. Matta laitetaan nyt sitten kahdeksastuhannes mittariin
Mutta meinaan vaan jotta taitaa se päivystys nyt olla Nurmeksessa ja tiedätkö mikä auttaa ainakin jos takapuoli on ruvella, istuu kusiaispesään siinä voinee olla sama vaikutus kuin täällä tietokoneen äärellä mutta, jos siellä on vaivoja niinkuin jollakin naisella ja sitä kehoitettiin kusiaispesään istumaan, mutta kusiiaiset lähti pesästä ja vaivat jäi
Joko loppuu vaivat vai ? Huumoria kehiin MK- unto olavi
Siinäpä MK.n tasokas kirjoitus yllä. Liittyy aika huonosti aloitukseen.
- martta martantytär
Tämänkin ketjun taso on liki nolla. Korpinen sotkeutuu asian viereen. Yritä jo hillitä ihtees ja anna muillekin sanan sijaa. Ei tänne jaksa kukaan kirjoittaa kun sinä päivystät jatkuvasti koneen ääres.
- j urpoja
martta martantytär kirjoitti:
Tämänkin ketjun taso on liki nolla. Korpinen sotkeutuu asian viereen. Yritä jo hillitä ihtees ja anna muillekin sanan sijaa. Ei tänne jaksa kukaan kirjoittaa kun sinä päivystät jatkuvasti koneen ääres.
Niin, misköhän täältä on osaavat sanasepot kaikonneet. Tais olla tammikuun 2009 jälkeen, kun täältä kaikkosivat. Syistäkin löytyy ketju, jos ketä kiinnostaa.
- MK
Maailmalla on ollut noita "valelääkäreitä" ja ja on sitten noita kansanparannuskeinoja.
On kuitenkin niin,että ilmeisesti pysytte virkeinä ja luette kirjoitukseni ja sehän on terapiaa vaihtelua sanaristikon täyttämiselle ja kohmelot sormet saavat liikettä .
On varsin hyvä päästää joulun ajan pierut ulos toisilla konjakin tuoksuiset ja köyhillä joilla on takapuoli tehty kahdesta palasta tulee pieni turahdus.
Kas kun tuo lääkäri päivystys on vielä eri kunnissa toistaiseksi.
Mitä tulee kirjoitukseni ettei sovi aloitukseen niin miksi sitten kukaan käy vilauttamassa lääkärille "niksulan tv tä" heh heh - Ylitalon Kustu
Jatka vaan noita juttujasi MK, mutta koita vähän lyhennellä niitä. Mukavia luettavia näiden kaikkien valitusten vastapainoksi Huumoria tarvitaan. Hyvää tätä vuotta.
- MK
JOO
- ===yäk
Noista tuherruksista valtaosa kuulus sinne naamakirjaan ja loput roskakoriin. Mitähän tuo Kustu tarkoittikaan tuolla, että mukavia luettavia kaikkien valitusten vastapainoksi. Eihän noissa ole kun ikuinen vali vali päällä. Huumoria ei löydy vaikka kuin tavaisi.
- Kustun puolesta
Huumorintajukin on lahja. Kaikki ei oivalla.
- yäk +++
On se pikku kivat jos ittellä on hauskaa tuhertaessa. Myös oikeaoppinen lauseen jäsentely on opittavissa ja luetun ymmärrys tärkeää. Varsinkin omien tuherrusten.
- sydän asiakas 2
EIPÄ OLISI USKONUT ETTÄ ASIALLINEN ALOITUS LÄÄKÄRIPÄIVYSTYKSESTÄ AIHEUTTAISI NÄIN VALTAVAN KIRJOITUS TULVAN. EI MONTAKAAN ASIALLISTA KIRJOITUSTA ERITTÄIN TÄRKEÄSTÄ ASIASTA. KUVASTAA KIRJOITTAJIEN SIVISTYSTASON.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kanki kovana; ei tiedä pornovideoista mitään
Kaikkosen erityisavustajan asunnossa kuvattiin pornoa. Väittää ettei tiedä asiasta yhtään mitään. https://www.is.fi/po1916752- 382451
- 1872149
Mitä tämä on
Ajatella, olen viimeksi nähnyt sinua melkein vuosi sitten ohimennen. Ja silloinkin sinä välttelit minua. En ole kuullut101443Ei monet elä kuin alle 60 v, mikä vaikuttaa?
gulp, gulp.. Juice Leskinen eli 56 vuotta. Matti Nykänen eli 55 vuotta. Topi Sorsakoski eli 58 vuotta.1211420- 731107
Hyvää yötä kaivatulleni
En pysty tekemään kokemaan mitään sielussa tuntuvaa, syvää, vaikuttavaa, ilman että rinnastan sen sinuun. Niin kävi tänä241067Nyt on konstit vähänä.
Nimittäin tuulivoiman vastustajilla, kun pitää perättömiä ilmiantoja tehdä. Alkaa olla koko vastustajien sakki leimattu,311048Tilinpäätösvaltuusto 27.5
Samalla viimeinen kokous ennen uudenvaltuustokauden alkamista. Vanhat antavat itselleen erinomaiset arvosanat, ja siirty44971Hakalan asunnossa on kuvattu aikuisviihdesivusto Onlyfansin kautta julkaistu pornovideo.
Keskustan puheenjohtajan Antti Kaikkosen avustaja Jirka Hakala ei jatka tehtävässään. Keskustan puoluelehti Suomenmaa ke13956