Ääretön avaruus.

Tämän päivän Ajantasassa Esko Valtaoja selittää kosmoksen mittasuhteita.
Ajatelkaa että jossain voi olla lukematon määrä kreationisteja selittämässä ettei tiiliskivi ajattele eikä rakasta.
Toisaalta siellä voi olla myös lukematon määrä uskonnottomia.

http://areena.yle.fi/audio/1323955242659

Alkaa 16.30 minuutin kohdalla.

13

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • älä unohda itseäsi

Siellä voi olla myös Weccun hologrammi / kaksoisolentoja, joilla on erivärinen huivi päässä ja 84 % tajuaa, että maapallolla asuva kaksoisveli on aika pihalla asioista

• Todellisuus on tarhua ihmeellisempää. Ja sitä se kyllä on. :)

• Kun lukee Valtaojan kirjoja, tajuaa, että mikään Jeesustarina ei vedä vertoja maailmankaikkeuden ilmiöille. Ihmeet ovat todella ihmeitä ja niitä pääsee seuraamaan kuka tahansa, joka viitsii nähdä vähän vaivaa.:-))

• Vankka tietäjä

Valtaoja on menossa sekaisin kuten muukin tiede, ei siell mitään tähtiä ole koskaan ollutkaan

• Jep. Todellisuus on aina taruja ihmeellisempää.

• tarkkailija777
        weccu kirjoitti:

Jep. Todellisuus on aina taruja ihmeellisempää.

Jep todellisuus on ihmisjärkeä paljon suurempaa..

Yksikään hiuskarva ei putoa ihmisen päästä ilman Jumalan sitä tietämättä ja sallimatta.

Hiukset omistavia ihmisiä on varmaan n.6.5miljardia ja keskimäärin ihmiseltä irtoaa n.150 hiusta päivässä, eli Jumala hallitsee n.975miljardin hiuksen irtoamisen päivässä.

Valtaoja ihmettelee universumia minä ihmettelen sitä joka on luonut kaikkeuden ja joka hallitsee kaikkeuden.

On suurta armoa että me saamme elää ja vielä kaiken lisäksi päättää mitä teemme elämällämme.

Armo käy ylenpalttiseksi siinä että meille on vielä annettu mahdollisuus ylösnousemukseen ja iankaikkiseen elämään.. Siellä Meidän luojamme ottaa siteet pois silmiltämme ja silloin me näemme ja ymmärrämme.

• .
        tarkkailija777 kirjoitti:

Yksikään hiuskarva ei putoa ihmisen päästä ilman Jumalan sitä tietämättä ja sallimatta.

Hiukset omistavia ihmisiä on varmaan n.6.5miljardia ja keskimäärin ihmiseltä irtoaa n.150 hiusta päivässä, eli Jumala hallitsee n.975miljardin hiuksen irtoamisen päivässä.

Valtaoja ihmettelee universumia minä ihmettelen sitä joka on luonut kaikkeuden ja joka hallitsee kaikkeuden.

On suurta armoa että me saamme elää ja vielä kaiken lisäksi päättää mitä teemme elämällämme.

Armo käy ylenpalttiseksi siinä että meille on vielä annettu mahdollisuus ylösnousemukseen ja iankaikkiseen elämään.. Siellä Meidän luojamme ottaa siteet pois silmiltämme ja silloin me näemme ja ymmärrämme.

Kristittyjen armo on sama kuin raiskaa ja tappaa pikkulapsi ja toivoa että hänellä on parempi tuuri seuraavalla kerralla.

Kristityt ovat aloittaneet kummatkin maailmansodat,apartheidin,orjuuden ja organisoidun pedofilian.

• tarkkailija777
        . kirjoitti:

Kristittyjen armo on sama kuin raiskaa ja tappaa pikkulapsi ja toivoa että hänellä on parempi tuuri seuraavalla kerralla.

Kristityt ovat aloittaneet kummatkin maailmansodat,apartheidin,orjuuden ja organisoidun pedofilian.

Ne ihmiset jotka uskonkuuliaisuuden kautta elävät Jeesuksen esimerkin mukaisesti jonka suurin ohje oli rakkaus Jumalaan ja rakkaus lähimmäisiä kohtaan ja anteeksiantaminen jopa pahimmille vihamiehille.

Heitä minä kutsun kristityiksi ja he eivät ole aloittaneet ainuttakaan sotaa saatikka tehnyt muitakaan hirveyksiä.

Toki tämä maailma on saanut monet kristityt luopumaan uskostansa.

Noista sinun mainitsemistasi "kristityistä" Jumala sanoo: teidän tähtenne minun nimeni tulee pilkatuksi

• 234efd

Ne ihmiset jotka uskonkuuliaisuuden kautta elävät Jeesuksen esimerkin mukaisesti jonka suurin ohje oli rakkaus Jumalaan ja rakkaus lähimmäisiä kohtaan ja anteeksiantaminen jopa pahimmille vihamiehille.

Heitä minä kutsun kristityiksi ja he eivät ole aloittaneet ainuttakaan sotaa saatikka tehnyt muitakaan hirveyksiä.

Toki tämä maailma on saanut monet kristityt luopumaan uskostansa.

Noista sinun mainitsemistasi "kristityistä" Jumala sanoo: teidän tähtenne minun nimeni tulee pilkatuksi

Ei jumala sano yhtään mitään. Raamatussa nyt voi lukea ihan mitä tahansa, mutta se on ihmisten kirjoittama. Jumalat ovat mielikuvitusolentoja. Hankkiudu eroon sinäkin niistä.

• tarkkailija777 kirjoitti:

Mikä estää sinua aloittamasta sitä näkemistä ja ymmärtämistä jo nyt. Tutustu tähtitieteeseen.

• Tarkkailija69696

Jumala tietää kaiken, hän tietää mitä kaikkea pahaa hihhulit ajattelevat.
        Hihhulit ovat siksi vahvoissa lääkkeissä, koska jumala haluaa niin tapahtuvan.

Jumala vihaa kaljuja, koska heidän päästä ei putoa yhtään hiusta. Kekkonen oli jumalan ykkös inhokki ja siksi sairastuttikin hänen dementiaan.

Hui, hai hihhuli.

• Tarkkailija69696 kirjoitti:

Jumala tietää kaiken, hän tietää mitä kaikkea pahaa hihhulit ajattelevat.
        Hihhulit ovat siksi vahvoissa lääkkeissä, koska jumala haluaa niin tapahtuvan.

Jumala vihaa kaljuja, koska heidän päästä ei putoa yhtään hiusta. Kekkonen oli jumalan ykkös inhokki ja siksi sairastuttikin hänen dementiaan.

Hui, hai hihhuli.

Mistä tiedät, että minä olen kalju?

• Jeesuksen oma

Jumala on totta! Minulla on siitä niin paljon ihan konkreetista kokemusta. Vaikka maailma on kova ja elämä välillä runtelee, niin kun tietää kuka on, miksi elää, mihin on menossa ja mikä/kuka on tämän kaiken takana niin katsoo jo asioita ihan eri vinkkelistä ja tuntuu paljon lohdullisemmalta. Kaikilla ja kaikella on tarkoituksensa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      241
      2408
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1848
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      70
      1664
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1275
    5. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      63
      1184
    6. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      1158
    7. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      16
      1038
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      90
      1030
    9. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      884
    10. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      862
    Aihe