Kiviniemen räksytys on tehnyt tehtävänsä. KEPUn kannatus on tuoreen gallupin mukaan enään vain 14,2 %. Pienin oppositiopuolue rypee surkean historiansa surkeimmassa jamassa.
Tilannetta ei helpota, että Väyrynen paljasti kannattaneensa Kreikkaa euroalueen jäseneksi.
KEPUn kannatus enään vain 14,2 %
12
52
Vastaukset
- Kapt evp H K
Heh. Tuo on todella surkea lukema. Eduskuntavaaleissa kannatus sentään oli vielä 15,8 %.
- Kannatus alenee
Seuraavissa ek-vaaleissa 2015 Kepun kannatus tulee olemaan luokkaa 11 - 12 prosenttia.
Sen ylemmäksi ei nouse, vaikka mikä olisi. Yritys ja pyrky on tietysti puolueella kova, mutta kansa on järkiintynyt eikä anna enää äänivaltaa Kepulle.
Saahan tuollakin kannatusosuudella (teoreettisesti) 22 - 24 kansanedustajaa parlamettiin, joka toki riittää hyvin kuihtuvalle Keskustapuolueelle.
- fixu rouva
Paavo VÄYRYNEN pärjäsi niin hienosti siinä englanninkielisessä haastattelussa että kyllä hyvä tulee.. kAS KUN 1.3.2012 JÄLKEEN PRESIDENTIN ENSISIJAINEN TEHTÄVÄ ONKIN PITÄÄ HYVIÄ SUHTEITA AMERIKKAAN , VENÄJÄÄN, KIINAAN jne.Muista MARTTI AHTISAARI , SIITÄ SE VAAN PRESSAKSI. jA PAAVO VÄYRYNEN ON NIIN KUIN ITSE TURVALLISUUS. Maan ISÄ. ja kas muistellaanpa UKK JA MUUT , EI PRESSAKSI SOVI MITKÄÄN TASSUKAT.Manukin oli tosi fixu ja rehahti tuon tuosta. Terveisii vaan ehdokas PV:lle, että kannatta olla välittämättä kun kultaa yritetään tulesa koetella.""hyvällä sijalla tulee väyrynen olemaan äänestyspäivänä.ONHAN SE NIINISTÖKIN AIKA "mukiinmenevä"
Kappas vaan känän päskäkin on taas herännyt horrosesta sen verran, että on jaksanut tuon vakioviestinsä laittaa
- Kapt evp H K
Kepu on pienin oppositiopuolue ja sen ininää ei tarvitse huomioida.
- Nassen Setä
Mahtaa Kiviniemeä ja Väyrystä ketuttaa kuin pientä oravaa.
- Hauskaa nauraa teill
Voi voi ei se Mungon kannatus nouse vaikka kuinka itkisitte. Vi uttaako?
- heh heh
Ja suunta on alaspäin.
- Kapt evp H K
Suunta on kovaa vauhtia alaspäin.
- Joulu-Pukki!
Alaspäin mennään vauhdilla...
- ‹(•¿•)›
Alaspäin on suunta...
- kele, ittu
miten viitsit nostaa tuon hullun maanpetturin ja punikkisian jätöspossun viestin ylimmäksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau596865Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens414825- 752647
Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat412009- 181788
- 301587
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,81512Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil151349- 241244
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671137