latexiin pukeutuminen ja "rubberdoll" -leikit

dolla

Tykkäättekö pukeutua latexiin? Huppu, takki, leveä korsettivyö, kireät retro leggingsit, kaikki latexia ja päälle vielä huikeat 18cm:n korot, joilla ei kyllä kävellä. Aivan mahtavaa.

Rubberdoll -ilmiö. Ilmiömäistä.

Ja ei , en todellakaan ole nainen!

18

3779

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ekskuse mua

Mikä ihmeen retro leggingsit? Latex-leggareissa ei ole mitään retroa.

• Dolla
    • heavy_rubb3r

Kyllä päästä varpaisiin kumiin pukeutuminen on mahtavaa, kunhan asut ovat laadukkaita, tyylikkäitä, kireitä ja kiiltäviä. Esimerkiksi Hampurista saa todella hienoja kumiasuja.

Ja tuo heavy rubber puoli (varsinkin Markiisin - www.marquis.de) toimii täysillä! Tuossa yksi hyvä pätkä (tontut?!):
      http://xhamster.com/movies/731462/latex_now_this_is_hot_by_snahbrandy.html

Haaveena olisi pukeutua joskus arkena noin, ehkäpä kuntosalille:
      http://27.media.tumblr.com/tumblr_l1bpfrcl7U1qzib0lo1_500.jpg
      ;-)

Mutta leikissä on puolitotuus: johonkin hyviin latexjuhliin olisi mahtavaa päästä näyttämään ja näyttäytymään.

• kokovartalohoito

Tottakai lateksissa 100%! Marquis on hyvä ja mukavat ihmiset(tuttuja) sen takana. Jos seurailet kumisivuja, niin sekä Saksassa että Sveitsissä on useita eri pippaloita samoin kuin Amsterdamissa. Vilkaise DeMask sivut. Siellä on infoa. Itse olin samoilla syttäreillä Rubber Evan kanssa ja olipa aika meno ja meininki. Samoissa karkeloissa tapasin "rubberwhores" Natalian. Sen jälkeen ollaan tapailtu ajoittain. Vaimo on bi, joten ei hullumpaa!
        Kotona on tapana viettää ainakin yksi kumi-ilta viikossa, joskus parikin. Asujen valmistelu ja kunnossapito ottaa oman aikansa. Mutta kuten sanot "mahtavaa"!
        Ehkä tavataan jossain karkeloissa. Viimeksi olin kokovartaloasussa huppuineen jne., mutta ajoittain tunsin itseni aika amatööriksi. Niissä bileissä ei kannata ujostella!

• Tajuton kiihoke

"panen" aina tyynyillä täytettyä vanhaa kumista sadetakkia kun on tilaisuus....jos siinä sen takin sisällä olisi nainen,räjähtäisin varmaan aina alle minuutissa.

• kokovartalohoito

Ymmärrän tuon kiihotuksen. Joskus 60-70 luvuilla oli hankalaa saada kumiasuja, joten oli käytettävä mitä oli käsillä.
        Hyviä uutisia on se, että tuollaisia naisia on entistä enemmän nykyään. Kumitakitkin on usein vuorittomia. Sillä tavalla pehmeämpiä. Tosin vaimolle ei riitä pelkkä takki. Pukeutuu ensin kokovartalokumiin ja huppuihin. Usein myös kaasunaamarin kanssa.

• latexit päälle
    • kokovartalohoito

Latexdolly on kyllä kiihottava ajatus. Lisäisin tuohon vielä silikonirinnat ja kumirintaliivit. Kyllä se vaan passaa! Joskus olen kokeillut myös kumisia hameita. Sellaisia melkein maahan asti ulottuvia. Joskus sellaista vain vesirajalle yltävää.
      Osaan kyllä nauttia tästä!

• latex_gummi_rubber

Jep. Kokokumi on parasta. Päästä varpaisiin. Huppua ja kissapukua. Ja kunnon korot. Hikeä piisaa.
      Ah.

• Latexstacy

Latex on ihan parasta. Kiiltävä, tiukka, ihanan liukas musta tai punainen KUMI. AHHH!!!

• kaikki latexiin liittyvä on nam. itse en kyllä henkilökohtaisesti pidä läpinäkyvästä latexista, mutta muuten kyllä. varpaista päähän pukeutuneena aina kun aikaa on harrastaa. :)

• latex&stiletto_heels
    • latex_slutty_pony
      • lateksialateksia

yesyes!

• kumissa oleva m

Kumiasussa sinun tai pariskunnan silmänilona, olisi hyvä kokemus. Sellainen joka tykkää tietää mistä on kyse ja sehän olisi mieletön juttu. Vielä, kun tykkäisi laittaa kumiin jumiin taikka hihnoilla avuttomaksi. Hupussa ei olisi kuin nenän reiät. Siinä olsi kiiltävänä kumisena, avuttomana toisen kiusattavana.

• Guru

Jaa et ole nainen. Miksi sitten kyselet täällä mitään?

• Kuminen

Minä sain uudenlaisen kokemuksen, kun hetken mielijohteesta tilasin kumibodyn, jossa on ilmalla täytettävät rinnat. Kumi on paksua ja tukevaa, sen pukeminen päälle oli todella kiihottavaa, ja se painautui vartaloon kiinni kuin toinen iho. Täyteen puhalletut rinnat jäpittivät. Tunne oli mahtava.

Ei, en ole mikään transvestiitti eikä minulla ole halua esiintyä naisena. Silti se tuntui jännältä.

Seuraavalla kerralla jatkan pukeutumisharjotuksia ehkä juurikin korkeakorkoisten saappaiden kanssa, mitä muuta vielä keksitäänkään...

• kiinnostaa myös

Mistäs tuollainen asu sitten löytyi ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3614
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1971
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      225
      1315
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1186
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      108
      1036
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      1001
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      965
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      876
    Aihe