Miksi antenniverkon kanavalta tulee viesti "salattu singnaali", kun katsoo YLE:n HD kanavaa... Siis tekniikan puolesta TV on ajan tasalla:
"YLE HD -kanavan katseluun tarvitaan uusi "Antenna Ready HD" -merkinnällä varustettu vastaanotin.
Vastaanotin voi olla integroitu eli DVB-T2-virittimellä varustettu televisio tai Full HD/HD Ready -televisioon liitetty DVB-T2-virittimellä varustettu digiboksi".
Antenniverkon HD lähetys?
2
112
Vastaukset
- Kortti + CI+ moduli?
Et sitten lukenut seuraavaa riviä:
http://www.yle.fi/tekniikka/?ID=265&group=265
TV Viihteen asiakkaiden vastaanottimessa (Anvian verkko) tulee lisäksi olla yleinen salauksenpurku- eli maksukorttimahdollisuus. Salauksenpurkukortin saa maksutta TV Viihteeltä. Puhelin 0207 920 780.
Kortti on maksuton. Myös katselu on maksutonta, mikäli tilaat vain YLE HD -kanavan katseluun tarvittavan kortin.
HUOM! Joissakin vastaanottimissa tämä vaadittava kortinlukijamoduli on vakiovarusteena, toisissa on vain asennuspaikka lukijalle jolloin kyseinen lukija on hankittava erikseen.
DNAn lähetinverkossa kanava on salaamaton , eli korttia ei tarvita. - YLE HD
TV Viihteen Puhelin 0207 920 780 on maksullinen. Sieltä ei vastaa kukaan ja jonotuskin maksaa. Nettisivuston kautta saa vain maksullisen paketin? Pitäisköhän YLEn miettiä uusiksi kenelle näitä must carry -kanavia antaa jaettavaksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 782892
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232742Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1072342- 351668
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2401568- 321537
Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt401495- 281290
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201256- 951181