http://www.avatv.fi/artikkeli.shtml/2011/12/1445505/huippusuosittu-sata-sydanta-alkaa-avalla
Oletteko huomioineet sarjan.
Kauniita ihmisiä.
Asuntojen ja tilojen sisustukset ovat ihan nykyaikaisia? joten ei osaa päätellä mistä kohtaa sarja alkaa..
Tästä sarja alkaa:
Cento vetrine -kauppakeskusta johtaa valtataistelujen jälkeen uusi sankaritar Carol Grimani (Marianna De Micheli), jolla on vastassaan Castellin vallanhimoinen suku. Carolin pahin vihollinen on katala Rossana (Caterina Vertova). Carolilla oli suhde Rossanan edesmenneen miehen Alberton kanssa, ja suhteesta syntyi tytär Serena (Sara Zanier), jonka Carol luulee kuolleen synnytyksessä. Seurapiirit kuhisevat synkästä salaisuudesta. Naiset kilpailevat yhtiön johtajuuden lisäksi kuvioihin palanneen Ettore Ferrin (Roberto Alpi) sydämestä. Ettore Ferriä pidettiin vuosikausia kuolleena, mutta hän tekee paluun. Ettore on kahden vaiheilla. Rossana on hänen ensirakkautensa, mutta nyt hän on rakastunut Caroliin.
Sokaisevan vallanhimon, salaisuuksien ja riitojen keskellä ohjia yrittää pitää käsissään Corrado Braschi (Stefano Davanzati). Hän on on aina rakastanut Rossanaa ja tietää totuuden Serenasta. Tytön sanottiin kuolleen, mutta hänet adoptoitiin. Nyt kohtalo tuo tyttären äitinsä tueksi, yrityksen asianajajaksi.
Italiassa sarja on pyörinyt jo kymmenen vuotta...
Sata sydäntä
0
120
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248