Puolueet ovat päättäneet, että punaviherpropagandan jatkon varmistamiseksi jokaisen tulonsaajan on maksettava tuloistaan 0,65 % YLE:n kassaan. Ulkopuolelle veron jäävät ainoastaan useimmat yhteiskunnan kustannuksella elävät, ts. punavihreät.
Toisessa yhteydessä tällä palstalla olen arvioinut, että parinkymmenen viime vuoden aikana Suomeen vastoin enemmistön tahtoa tulleiden ja tuotettujen afrikkalaisten ym. tulijoiden kustannukset (katso "Moniosaamista 3 miljardilla" 12.12.) seuraavasti:
Mamutaseen loppusumma
somalien elättäminen 1 miljardi
eisomalien elättäminen 2 miljardia
yhteensä 3 miljardia
Nyt, vapauden ja sananvapauden nimissä esitän, että maahantulijoiden aiheuttamat kustannukset pantaisiin verona niiden kansalaisten maksettavaksi, jotka kannattavat nykyistä maahanmuuttopolitiikkaa ja siis hyväksyvät nykyisten maahanmuuttajien sosiaalitoimelle, poliisitoimelle, oikeuslaitokselle ym. aiheuttamat kulut.
Valtiovalta voi esittää tarkemmat laskelmat; minun 3 miljardiin euroon päätynyt kululaskelmani on vain oma arvioni. Mutta jos esimerkiksi 1,5 miljoonaa tulonsaajaa hyväksyy mamujen ylläpidon, laskujeni mukaan ilo maksaa heille vain 2000 euroa henkeä kohti vuodessa.
Ylevero - mamuvero
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329