Inhimilliteetittömyys

Bear Girl vm-82+/-0

Missä paikassa olet nyt?
-Broduaarilla
No, mitä sulla on päällä?
-huoran vaatteet
Mitä se sitten tarkoittaa?
-Pimppiä

Kyllä se ihan näkyy ja tuntuu se virheellinen virike, Gandhien välineistö-tila. Ei väkivaltaa ja kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
Haluatko sä mennä sinne mun puolesta? kysyi tätini.
- Ei sinne nyt mene enää ketään, kun se on sellainen joukkuepeli-homma. Siihen kuuluu sekä lojaalius ja loogisuus, katsoi asiaa ihan mistä tähdestä tahansa. Ihan mistä tahansa tähdistöstä, ne on aina esimerkkeinä, eikä koskaan sinun aatteesi tai vaatteesi.
On ihmisiä joiden status ja asema, pakollisestikkin edellyttää lojaaliutta ja loogisuutta esimerkiksi Joulupata-keräyksellä.
-Miksi ei kierrä jollakin lahkolla esim. Jehovan Todistajuudellla?
- Juuri Jehovan Todistajuus edellyttää ja siksi idea on huippuhyvä!

8

54

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ilmaiseksi.Sinde +-0

      Anteeksi, missä kohtaa suvussa tämä Jehovan Todistaja tuli?
      Että voin taas yrittää, tavoitteellisesti järjestää täydellisyyttä.
      Et sinä pysty sellaiseen lojaalittomassa, kognitiivittomassa, narsismissasi!
      Kaikki ihan vihaavat julkista kognitiivisuutta.
      Oletko ilmaiseksi kysynyt täydellisyyttä uskonnon piiristä keräyksellä?
      Sellaista ei saa koskaan tehdä....
      Siihen vaikuttaa niin monta eri asiaa, kuin esim. seurustelukumppaneiden määrä ja keräysellä määräaikaisesti järjestämäsi pyhäkoulu/kvitto.
      - Tottele Siniä ja ole Sinille syötävä, ilman kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää.
      Katso ihmiset vetoavat perheellisyydessä virheelliseen lapsenkasvatusmenettelyyn euforialla ja kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä. Yhdessä näistä kahdesta edellämainitusta sanasta muodostuu sana rasismi, johon kirkko esim. keräyksellä ja mystiikalla haluaisi tukea, ilman magiaa ja maagisuutta. Oikeuttaen näin kerjäävän sukukupuolelllisen frustraation, ja sen osoittamisen sukupuolisuuteen.

      Niin, se -0 valaistumisineen ja Jumalan ilmestymisineen on ohjattu jo vähän suurempien väestön ja alueiden, alueistojen hallintaan. Ihan vain jo korjaamaan, kerjäämisen ja keräämisen, aiheuttamia, hypnoottisinakin pidettyjä, vahinkoja.
      Fokusaatio ja -0, ne ovat vain oman itsesi ja ilonlähteen, veden ja Amnestyn toiminnan lähtökohtia, joiksi kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja väkivallan pyöreäpäisyyttä ei luokitella.
      Valaistuminen ja Jumalan ilmestyminen ovat siis osa väestön pakollista seksiä ja seksuaalisuutta mm. näytön paikan ja amorinkaarelta kuljettamisen takia. Selibaatti ei ihan kerrasta kerro todellisuutta!

      • Ihmiskunta Sinde-82

        "Suostun ottamaan älyllisyyteeni sittenkin väkivaltaa vastaan."
        Suomen valtio ei ole järjestänyt Jehovan Todistajuuden omaista tukea tänäkään jouluna pyöreäpäisyydelle ja väkivallalle.
        Ihmiskunnan eteen tekevät kaikki itsekkyydestä luopuvaa, itsetyötä.
        - Sä haet siihen vankeutta....
        Koko ajatus on vain Jehovan Todistajuudessa, ei minussa ja fransiskaanius-hypnoosissa esim. Gandhien välineineen.
        - Eivät ne tule leijan lennätyksen takia näöstä. Syynä pidetään kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja rasismia esim. sukupuolella. Molempia näistä pidetään syntinä ja leijan lennätyksenä.
        Kirkon ja keräyksen toiminta on kunniaan, arvoon ja statukseen, asemaan nähden, hieman eläimellistä.
        - Mä luulin, että niihin menee jotain köyhiä, lausui diakonissa, tuo enkeli taivaan, hieman vaisusti.


      • Ihmiskunta Sinde -82
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

        "Suostun ottamaan älyllisyyteeni sittenkin väkivaltaa vastaan."
        Suomen valtio ei ole järjestänyt Jehovan Todistajuuden omaista tukea tänäkään jouluna pyöreäpäisyydelle ja väkivallalle.
        Ihmiskunnan eteen tekevät kaikki itsekkyydestä luopuvaa, itsetyötä.
        - Sä haet siihen vankeutta....
        Koko ajatus on vain Jehovan Todistajuudessa, ei minussa ja fransiskaanius-hypnoosissa esim. Gandhien välineineen.
        - Eivät ne tule leijan lennätyksen takia näöstä. Syynä pidetään kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää ja rasismia esim. sukupuolella. Molempia näistä pidetään syntinä ja leijan lennätyksenä.
        Kirkon ja keräyksen toiminta on kunniaan, arvoon ja statukseen, asemaan nähden, hieman eläimellistä.
        - Mä luulin, että niihin menee jotain köyhiä, lausui diakonissa, tuo enkeli taivaan, hieman vaisusti.

        Vittuilet kyseenalasitavalla keskustelumenetelmällä ja kysyt esim. Gandhien välineistö-tilaa.
        Et siis ole reaalikykyinen ja reaalitajuissasi, vaan vain ja ainoastaan, pelkästään raaka.
        Ei sitä pyhäkoulustakaan voi hyväksyä sitä kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää osoittelun takia ja eufoorisen sanan "lapsiseksityötä" takia.
        Esim. pyhäkoulusta ennenaikaisesti järjestetty avioliitto keräyksen kohteena sanalla lapsiseksi-työtä.
        Kaikkea paskaa sitä näkeekin ilman Jehovan Todistajuutta, ja kansantajuista, vaikeaa ilman rangaistavaa pyöreäpäisyyttä.
        Tiedättekö jo mistä kaikki pyöreäpäisyys askarteluineen on lähtöisin?
        Tämäkö on perhehoidolla suomasi suisaidaaalisuus ja perheonni?


      • Ihmiskunta Sinde-82
        Ihmiskunta Sinde -82 kirjoitti:

        Vittuilet kyseenalasitavalla keskustelumenetelmällä ja kysyt esim. Gandhien välineistö-tilaa.
        Et siis ole reaalikykyinen ja reaalitajuissasi, vaan vain ja ainoastaan, pelkästään raaka.
        Ei sitä pyhäkoulustakaan voi hyväksyä sitä kyseenalaistavaa keskustelumenetelmää osoittelun takia ja eufoorisen sanan "lapsiseksityötä" takia.
        Esim. pyhäkoulusta ennenaikaisesti järjestetty avioliitto keräyksen kohteena sanalla lapsiseksi-työtä.
        Kaikkea paskaa sitä näkeekin ilman Jehovan Todistajuutta, ja kansantajuista, vaikeaa ilman rangaistavaa pyöreäpäisyyttä.
        Tiedättekö jo mistä kaikki pyöreäpäisyys askarteluineen on lähtöisin?
        Tämäkö on perhehoidolla suomasi suisaidaaalisuus ja perheonni?

        Tämä joulun sanomasi:
        "Sä menit pyytämään, että Bear Girl-lahjoittaa itsensä pyhäkoulu/kvittoosi!"
        Et muistanut lahjoituksia pitkäaikaissairaille lapsille, tai että he saattavat itse toimia lahjoittajina.
        - Ei sellaiseen ole painostettu, vaan kysymyksessä on aito sairastapaus.
        Ihan vain sanalla lapsiseksityötä, eufoorialla, kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä ja sukupuoleen kohdistettavalla rasisimilla.

        "Kaikkea sitä näkeekin ja joutuu kokemaan!"


      • Ilmaiseksi:Sinde-82
        Ihmiskunta Sinde-82 kirjoitti:

        Tämä joulun sanomasi:
        "Sä menit pyytämään, että Bear Girl-lahjoittaa itsensä pyhäkoulu/kvittoosi!"
        Et muistanut lahjoituksia pitkäaikaissairaille lapsille, tai että he saattavat itse toimia lahjoittajina.
        - Ei sellaiseen ole painostettu, vaan kysymyksessä on aito sairastapaus.
        Ihan vain sanalla lapsiseksityötä, eufoorialla, kyseenalaistavalla keskustelumenetelmällä ja sukupuoleen kohdistettavalla rasisimilla.

        "Kaikkea sitä näkeekin ja joutuu kokemaan!"

        1. " Sä menit pyytämään, että Bear Girl lahjoittaisi itsensä pyhäkoulu/kvittoosi esim. eufoorinen lapsiseksityö ja sen teetättäminen."
        2. "Sä menit pyytämään, että Bear Girl toimisi lahjoituksena, kehona, pyhäkoulu/kvitollesi, jota et esim. kantana tai kansana osaa edes tunnistaa, euforiassa ja avioliitossa."
        3. "Sä menit pyytämään, että saisit toimia lahjoituksin Bear Girlin kehosta, euforiallesi ja pyhäkoulu/kvitto-avioliitoille, kansalle."

        Tätä kutsutaan mitalijärjestelmä-virheeksi, jota Sinin ei tarvitse sietää, koska kätesi eivät pysy paikoillaan.


      • Ihanasti:Sinde-82
        Ilmaiseksi:Sinde-82 kirjoitti:

        1. " Sä menit pyytämään, että Bear Girl lahjoittaisi itsensä pyhäkoulu/kvittoosi esim. eufoorinen lapsiseksityö ja sen teetättäminen."
        2. "Sä menit pyytämään, että Bear Girl toimisi lahjoituksena, kehona, pyhäkoulu/kvitollesi, jota et esim. kantana tai kansana osaa edes tunnistaa, euforiassa ja avioliitossa."
        3. "Sä menit pyytämään, että saisit toimia lahjoituksin Bear Girlin kehosta, euforiallesi ja pyhäkoulu/kvitto-avioliitoille, kansalle."

        Tätä kutsutaan mitalijärjestelmä-virheeksi, jota Sinin ei tarvitse sietää, koska kätesi eivät pysy paikoillaan.

        "Minun on osattava nuolla vihamielisyyttä älyllisyydelle."

        Sisältääkö tämä eufoorinen lapsiseksityö ja Bear Girl tämän pyhäkoulu/kvitto-toiminnan ohjaajineen ja opastajineen.
        MInun mielestäni ohjaajan tai opastajan ei tule olla pyöreäpäinen, aviollinen (jatka tätä lausetta:)
        Sorry, tätä on pakko tehdä näin fokusaatiolle tällä hetkellä.


      • Valittiin?:Sinde
        Ihanasti:Sinde-82 kirjoitti:

        "Minun on osattava nuolla vihamielisyyttä älyllisyydelle."

        Sisältääkö tämä eufoorinen lapsiseksityö ja Bear Girl tämän pyhäkoulu/kvitto-toiminnan ohjaajineen ja opastajineen.
        MInun mielestäni ohjaajan tai opastajan ei tule olla pyöreäpäinen, aviollinen (jatka tätä lausetta:)
        Sorry, tätä on pakko tehdä näin fokusaatiolle tällä hetkellä.

        Niin, sisältääkö laivastosi ja keräyksesi sen?
        Niin, sisältyykö tämä jo elämään:
        Sisältääkö tämä eufoorinen lapsiseksityö ja Bear Girl tämän pyhäkoulu/kvitto-toiminnan ohjaajineen ja opastajineen?
        Näin on kysytty
        Sisältää pyhäkoulu/kvitto aina lapsiseksityötä Bear Girlillä ohjaajille ja opastajille?
        Mitä halventavaa tämä saattaisi sisältää?
        Sisältääkö pyhäkoulu/kvitto aina euufoorista lapsiseksityötä ohjaajalla ja opastajalla, tai heille ja heidän perheilleen?
        Mä suostun pakkohoitoon tästä!


      • Julkisesti:Sinde82
        Valittiin?:Sinde kirjoitti:

        Niin, sisältääkö laivastosi ja keräyksesi sen?
        Niin, sisältyykö tämä jo elämään:
        Sisältääkö tämä eufoorinen lapsiseksityö ja Bear Girl tämän pyhäkoulu/kvitto-toiminnan ohjaajineen ja opastajineen?
        Näin on kysytty
        Sisältää pyhäkoulu/kvitto aina lapsiseksityötä Bear Girlillä ohjaajille ja opastajille?
        Mitä halventavaa tämä saattaisi sisältää?
        Sisältääkö pyhäkoulu/kvitto aina euufoorista lapsiseksityötä ohjaajalla ja opastajalla, tai heille ja heidän perheilleen?
        Mä suostun pakkohoitoon tästä!

        "Minä en mitään papereita kirjoituta piirrolle ja itselleni!"


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      146
      10536
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3013
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2829
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2127
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1868
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1699
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1626
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1587
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1418
    Aihe