Oletko sinä suhteessa älykkäämpi kuin kumppanisi? Mitä jos asiat olisivatkin toisinpäin? Haittaisiko?
Kuinka paljon arvostat älyä ihmisessä?
Pitääkö miehen olla naistaan älykkäämpi?
39
181
Vastaukset
- ..
"Naisille älykkyys ei ole tärkeää"
-Adi-- Kosrusuomalaiset
Joo, eihän äämien tarvitse muuta. kuin osata viihdyttää ja passata
miehiä, kun mies tarvisee rentoutumista järkitöiden lomassa.
Ei koske Ratikkaa ja Kataista muita kokkeleita
ainoastaan Niinistö on vain vähäjärkinen, muut eivät sitäkään
Miksi pitäis olla toinen toistaan älykkäämpi kaikessa, kun kumpikin tuo oman älykkyytensä suhteeseen. Voidaan toinen toistaan täydentää. Se mihin toisen äly ei riitä, voi toisen riittää.
Tietynlaista älyä mä arvostan. Se ei tosin ole kirjanoppineisuutta se äly mitä mä arvostan.- läskin väärä
Jaanakin on karjanoppinut ja karjakon homma on hyvikin tärkeä
ja kakaroitten paimentaminen----jos Jaana saisi vilin kiinni, tulisi tarpeelinen tukkapölly. Palstalaiset anaisivat ruhtinaallisen palkkion ja Jaana pääsisi kauneushoitoon. Nyt sillä on vain Tummelia ryppyvoiteena. läskin väärä kirjoitti:
Jaanakin on karjanoppinut ja karjakon homma on hyvikin tärkeä
ja kakaroitten paimentaminen----jos Jaana saisi vilin kiinni, tulisi tarpeelinen tukkapölly. Palstalaiset anaisivat ruhtinaallisen palkkion ja Jaana pääsisi kauneushoitoon. Nyt sillä on vain Tummelia ryppyvoiteena.Vilkaseppas peiliin säkin välillä. :-) Silmät seisoo päässä kun huuhkajalla ja olo on muutenkin pöhöttynyt. Mulla on niveaa ryppyihin. Jota ei edes ole, siis ryppyjä.
- laskin rypyt
ol_io kirjoitti:
Vilkaseppas peiliin säkin välillä. :-) Silmät seisoo päässä kun huuhkajalla ja olo on muutenkin pöhöttynyt. Mulla on niveaa ryppyihin. Jota ei edes ole, siis ryppyjä.
Ei mulla ole yhtään ryppyä, eikä voiteitakaan
Miehillä iho säilyy kauemmin kimmoisana.
Varo käyttämästä ryppyvoidetta liukuvoiteena, katoaa kok pimppareikä ja pepunreiästä tulee kuin donitsi laskin rypyt kirjoitti:
Ei mulla ole yhtään ryppyä, eikä voiteitakaan
Miehillä iho säilyy kauemmin kimmoisana.
Varo käyttämästä ryppyvoidetta liukuvoiteena, katoaa kok pimppareikä ja pepunreiästä tulee kuin donitsiSe johtuu siitä pöhötyksestä. Ei niinkään siitä kauemmin vai ei kauemmin. :-)
- laskin ryypyt
ol_io kirjoitti:
Se johtuu siitä pöhötyksestä. Ei niinkään siitä kauemmin vai ei kauemmin. :-)
Mikä pöhötys? Et ole minua edes nähnytkään, mutta minullapa onkin tarkka valokuva Jaanasta, et arvaakaan mistä löysin sattumalta..........laitankohan aijaan:DDDDDDDD
laskin ryypyt kirjoitti:
Mikä pöhötys? Et ole minua edes nähnytkään, mutta minullapa onkin tarkka valokuva Jaanasta, et arvaakaan mistä löysin sattumalta..........laitankohan aijaan:DDDDDDDD
Egon pöhötys. :-) Mistähän netistä taas imuroit jonkun naisen kuvan ja sitten siihin liitetään teksti Jazuli sivusta. Jazuli takaa, Jazuli ylhäältä jne. Mulla on tämän palstan mukaan sadat kasvot. :-) Ja miljoona erilaista kroppaa.
Eli, jos äykäs on kiinnostunut jostain sänkyä ja vasaraa pidemmälle, kiinnostus lakkaa. Tsemppiä elämään!
dazu kirjoitti:
Eli, jos äykäs on kiinnostunut jostain sänkyä ja vasaraa pidemmälle, kiinnostus lakkaa. Tsemppiä elämään!
ps. Jazuli on muuten osoittanut, ettei erota kirjanoppineisuutta maalaisjärjestä, joten maalaisjärkikin on kiellettyä Jazulin lähettyvillä.
dazu kirjoitti:
Kirjanoppineisuus on sitä mikä ei hyvinkään usein ole käytännönläheistä. Aika paljon turhaa tietoa käytäntöä ajatellen. Sellasta joku muu kauheasti ehkä arvostaa, mutta en minä.
Käytännöllisyys ja käytännönläheisyys on enemmän mun juttu, kun ahmia pää täyteen turhaa millä ei koskaan tee mitään. :-)
Kiitos, elämä on toistaiseksi ihan mallillaan. Tsemppiä sulle kans.dazu kirjoitti:
ps. Jazuli on muuten osoittanut, ettei erota kirjanoppineisuutta maalaisjärjestä, joten maalaisjärkikin on kiellettyä Jazulin lähettyvillä.
Heh, sun mielipide varmasti tekee siitä faktan. ;-)
- vale-dazu
ol_io kirjoitti:
Kirjanoppineisuus on sitä mikä ei hyvinkään usein ole käytännönläheistä. Aika paljon turhaa tietoa käytäntöä ajatellen. Sellasta joku muu kauheasti ehkä arvostaa, mutta en minä.
Käytännöllisyys ja käytännönläheisyys on enemmän mun juttu, kun ahmia pää täyteen turhaa millä ei koskaan tee mitään. :-)
Kiitos, elämä on toistaiseksi ihan mallillaan. Tsemppiä sulle kans.Jaanan pitäisi myös kaiket yöt lukea Wittnengstein-huuhaat ja psykopaatti termonlogiaa, että viisastuu triviaalitiedoilla.
Eipä ole dazu edes töitä saanut, vaikka psykiatreista on pulaa.
400 000 suomalaista ei saa riittävää lääkärin apua, mutta dazu ei saa edes vapaaehtoistyönä hyödyntää oppejaan.
Valalääkäreilläkin on luotettavammat taidot. - Lardman
vale-dazu kirjoitti:
Jaanan pitäisi myös kaiket yöt lukea Wittnengstein-huuhaat ja psykopaatti termonlogiaa, että viisastuu triviaalitiedoilla.
Eipä ole dazu edes töitä saanut, vaikka psykiatreista on pulaa.
400 000 suomalaista ei saa riittävää lääkärin apua, mutta dazu ei saa edes vapaaehtoistyönä hyödyntää oppejaan.
Valalääkäreilläkin on luotettavammat taidot.Osaisko dazu hoitoalalla edes vauvan vaipat vaihtaa ilman psykopaattidianoosiaan.
Jaana varmaan osaa ja minullekin tuttua hommaa.
Lastenneuolan isyysvalmennuksesat oli apua enemmän, kuin Wittnengsteinista ol_io kirjoitti:
Kiitos, elämä on toistaiseksi ihan mallillaan. Tsemppiä sulle kans.Tuotanoin. Se, että sinä et näe jollain asioilla yhteyttä käytäntöön, ei vielä tarkoita, etteikö kyse olisi käytännöstä. Yleensä älykkäät ihmiset tekevät käytännön perusteella päätelmiä, joista sanot, etteivät ne ole käytännönläheisiä ja, että kyse on kirjojen ahmimisesta. Tämä on se virhepäätelmä.
dazu kirjoitti:
Tuotanoin. Se, että sinä et näe jollain asioilla yhteyttä käytäntöön, ei vielä tarkoita, etteikö kyse olisi käytännöstä. Yleensä älykkäät ihmiset tekevät käytännön perusteella päätelmiä, joista sanot, etteivät ne ole käytännönläheisiä ja, että kyse on kirjojen ahmimisesta. Tämä on se virhepäätelmä.
Totta. Mä en aina välttämättä näe jotain asiaa käytännönläheisenä, vaikka se myöhemmin mullekin selviäisi. Että se oli käytännönläheinen. Kirjanoppineisuutta on monenlaista. Usein niillä opituilla tiedoilla ei kuitenkaan ole mitään käyttöä käytännössä.
Mä en esimerkiksi ole koskaan tarvinut matemaattisia kaavoja missään. Kertotaulu, jako ja vähennys sekä miinuslaskut on riittäneet. :-) Siinä nyt esimerkki turhasta tiedosta mulle.
Toki toiset nauttii sälän ahmimisesta, nippelitiedon keräämisestä. Mutta mä en vaan itse koe sitä niin tärkeeksi.Lardman kirjoitti:
Osaisko dazu hoitoalalla edes vauvan vaipat vaihtaa ilman psykopaattidianoosiaan.
Jaana varmaan osaa ja minullekin tuttua hommaa.
Lastenneuolan isyysvalmennuksesat oli apua enemmän, kuin WittnengsteinistaKyllä se varmaan oppisi nopsaan vaihtamaan vaipat. Ensin pitää tietysti malttaa päästää kirjoista irti, että kädet on vapaana työlle. :-)
ol_io kirjoitti:
Totta. Mä en aina välttämättä näe jotain asiaa käytännönläheisenä, vaikka se myöhemmin mullekin selviäisi. Että se oli käytännönläheinen. Kirjanoppineisuutta on monenlaista. Usein niillä opituilla tiedoilla ei kuitenkaan ole mitään käyttöä käytännössä.
Mä en esimerkiksi ole koskaan tarvinut matemaattisia kaavoja missään. Kertotaulu, jako ja vähennys sekä miinuslaskut on riittäneet. :-) Siinä nyt esimerkki turhasta tiedosta mulle.
Toki toiset nauttii sälän ahmimisesta, nippelitiedon keräämisestä. Mutta mä en vaan itse koe sitä niin tärkeeksi.Eipä ole munkaan matemaattiset taidot kummoiset. Työkalujahan ne matemaattiset kaavat ovat.
Sorvin käyttöoppaan lukeminenkin voi olla kirjaoppineisuutta.dazu kirjoitti:
Eipä ole munkaan matemaattiset taidot kummoiset. Työkalujahan ne matemaattiset kaavat ovat.
Sorvin käyttöoppaan lukeminenkin voi olla kirjaoppineisuutta.Mjoo. Totta. Ehkä me nyt ymmärretään se kirjanoppineisuus vähän erilailla? Mitä luulet? Mä kun itse olen käytännössä ja tekemällä oppiva. Niin oon ehkä omaksunut toisenlaisen tavan kehittää itseäni, kun opettelemalla ulkoa paljon erilaisia asioita. Mut nymmä meen. :-)
- Luomakunnan kruunu.
Tietysti miehet ovat äämiä älykkäämpiä, muuten stadin kääkätkin potkisiva viela poronpasoja korvessa ja asuisivat luolissaan ja ilman kortsuja aina tiineeinä.
- 4D tähti
> Oletko sinä suhteessa älykkäämpi kuin kumppanisi?
En tiedä, mutta olenpahan ainakin pidempi.
> Mitä jos asiat olisivatkin toisinpäin? Haittaisiko?
Kun ei tiedä onko toisinpäin vai päintoisin, niin ei haittaa.
> Kuinka paljon arvostat älyä ihmisessä?
Arvostan älyä paljon, mutta arvostan myös tissejä. Toisaalta mun arvostuksesta kukaan tuskin mitään kostuu. Missä suhteessa?
- laardiälykkö
Äämille riittää. kun luulevat itseään älykkäiksi.
Ovat siitäkin onnellisia
Sama pätee liskoihin - alv-liskot
laardiälykkö kirjoitti:
Äämille riittää. kun luulevat itseään älykkäiksi.
Ovat siitäkin onnellisia
Sama pätee liskoihinei päse, katso varsinainen vastaus
Ei tarvi olla miehen älykkäämpi.
Oletko sinä suhteessa älykkäämpi kuin kumppanisi? On se mahdollista, vaikka kumppani onkin hieman korkeammin koulutettu, akateeminen. Mitä jos asiat olisivatkin toisinpäin? Haittaisiko? Ai että hän olis älykkäämpi? Tuskin. Tai vois se haitatakin.. En osaa sanoa.
Kuinka paljon arvostat älyä ihmisessä?
Arvostan monia muita asioita paljon enemmän.
Mut nyt nukkumaan :o
zzz..- y.b.
Mummiäs onki ihan bimbo
- bimpo.
enhän häiritse yhtään?
olen huomiohuora.
dasdadsaddsadsda
et sä meitä häiritse mutta ite sä kyllä joudut näkemää vaivaa ku sä kirjottelet näitä ***** tarinoitas tänne. Ja kaikki vaan siks että sä pääset pätemää paremmuuttas meille pennuille... Hanki ***** nörtti elämä!!
Pitäisiköhän internetin keskustelufoorumit kieltää tai rajoittaa?
Mitä sanoo tähän nettipoliisi? Naiset ovat taikauskoisempia kuin miehet, eli ehkä evoluutio on suosinut otsikon kysymyksen kaltaista asetelmaa, vaan ei siihen tämäm päivän maailmassa tarvetta ole.
Sen verran mitä minä olen naisia kokeillut niin kyllä elämä itseään tyhmemmän naisen kanssa on vaikiaa. En tiedä mutta luulen, että naisilla se on vähän samalla tavalla. Kyllä naisen elämä on itseään tyhmemmän miehen kanssa varmasti vaikiaa.
Että kyllä parisuhteen kannalta sen älyn pitää olla sillä lailla samalla tasolla, että toinen tajuaa selittämättäkin.- jenjow
Hyvin mietitty, muutenkin olet eduksesi ollut viime aikoina mitä on mukava seurata...
Naisen äly on kerrostunutta, miehen suoraviivaisempaa, noin yleisesti lukuunottamatta poikkeuksia tästä. Naiselle on enemmän kuin eduksi lukea miestään oikein, tarvittaessa olla askeleen mitan edellä ja kuten jo kliseistäkin on, humaanimpaa antaa miehen keksiä tietyt asiat itsekseen. Näin kaikki voivat olla hymyssäsuin, ja käyttää aikansa riitelyn ja päsmäröinnin sijaan hyödyllisesti uutta innovoiden.
Eli se, mitä älyksi mies-naissuhteessa nyt voi mieltää, onkin jäsentelyn ja toisen ihmisen lukemisen taitoa, taidetta jopa...
- alv-liskot
pitää
Ei ole vielä tullut vastaan päinvastaista joten en ossoo sannoo.
Ihmisessä vai naisessa?Tuo olis aika hieno asetelma, mutta meillä se vaan on päinvastoin. Muutoin kyllä viittaan kintaalla älylle epä-älyllisissä olosuhteissa.
- tutaka
Mies saisi mielellään olla älykkäämpi, mutta aika harvinaista se on ollut. Pari itseäni fiksumpaa on minullakin ollut, mutta ne ovatkin olleet aika neroja. Jos älykkyysosamäärällä mitataan, niin oma alarajani kulkenee jossain 130:ssa (keskihajonnalla 24). Sitä alempi on jo niin järkyttävän paljon yksinkertaisempi, etten sitä miestä jaksa katsoa.
- Laardimies
Kuulin, että joku nainen sai Mensa testissä ÅO 8
Kasvatti ja huolehti myös 8 lasta kunnon veronmaksajiksi.
dazu luulee itseään neroksi ja haaveilee, että saisi edes jouluna panna, enkä ainakaan tiedä mitä dazu on neroudellaan tehnyt hyödyllistä koskaan.
Se siitä dazun älykkyydstä vatvomisesta - puska
Perheen kannalta on helpompaa, kun mies saa olettaa olevansa älykkäämpi.
- noh.
Siitähän on joku tutkimus, että suhteet kestävät parhaiten kun nainen on se älykkäämpi osapuoli, joten vastaus kysymykseesi on ei. On myös tutkimus, jossa miehet eivät edes halua tapailla naista, joka on häntä itseään älykkäämpi.
- ~cissi~
Miten tyhmä mies edes tajuaa, että nainen on häntä älykkäämpi?
Fiksu nainen ihailee ja kehuu miestä, on aina hyödyllistä kun mies uskoo olevansa viisas ja kaikin puolin onnistunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861679Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,161063Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.991006Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79942- 90776
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146749Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51744- 53674
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs48671Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51661