Mitä sanotte jos osoittautuu että kyllä? Entä mitä sanotte jos osoittautuu että ei?
http://www.avaruus.fi/uutiset/astrobiologia/kaksi-tutkimusta-pinnanalainen-mars-voisi-yllapitaa-elamaa.html
Mars matkaan!
16
70
Vastaukset
Marsin pinnan alta saattaa tosiaan löytyä elämää. Sen jälkeen herää mielenkiintoinen kysymys, että onko se samaa sukua kuin Maan elämä. Tämä nimittäin voi olla mahdollista kahdella tavalla, joko meteoriitit ovat tuoneet Marsista meteoriitteja Maahan ja elämme on siis sieltä peräisin tai sitten päinvastoin, Maasat peräisin olevat meteoriitit ovat vieneet elämän Marsiin. Mielenkiintoisinta tietysti olisi, ettei se ole sukua Maan elämälle.
- KolmasPlaneetta1
"Tämä nimittäin voi olla mahdollista kahdella tavalla"
Ja sinäkö määräät mikä on mahdollista ja mikä ei? Miettisit nyt edes hieman mitä kirjoittelet. "Ja sinäkö määräät mikä on mahdollista ja mikä ei? Miettisit nyt edes hieman mitä kirjoittelet."
LOL. Kerropas sinä sitten se kolmas tapa."LOL. Kerropas sinä sitten se kolmas tapa."
Itse asiassa kolmas tapahan olisi, että elämä on syntynyt jossakin muualla ja levinnyt sekä Maahan että Marsiin syntypaikaltaan.
- Hiski ja kissi
Jos osoittautuu että kyllä, löytö on montakin kertaluokkaa suurempi kuin esimerkiksi gorillan tai okapin löytyminen.
Jos osoittautuu että kyllä, mitähän eri uskontojen edustajat sanovat? - siitässsaaatte
Sanotaampa vaikka että "Täysin mahdoiton yhtälö"!
Ja perustelut >>>
http://www.youtube.com/watch?v=F-QA2rkpBSY&NR=1&feature=endscreen- 34
Entä mitä sanot jos osoittautuu että kyllä?
- siitässaaatte
34 kirjoitti:
Entä mitä sanot jos osoittautuu että kyllä?
Mikään ei osoittaudu!
Ettehän te tiedä maan elonsynnystäkään yhtään mitään varmaa!
Ettekä ole kyenneet antamaan varmoja vastauksia mihinkään kysyttyyn asiaan. - pekka-
siitässaaatte kirjoitti:
Mikään ei osoittaudu!
Ettehän te tiedä maan elonsynnystäkään yhtään mitään varmaa!
Ettekä ole kyenneet antamaan varmoja vastauksia mihinkään kysyttyyn asiaan.Varmuutta ei ole kuin uskonnoissa.
HJa niissäkin varmuus on valhe.
"Ettekä ole kyenneet antamaan varmoja vastauksia mihinkään kysyttyyn asiaan."
Mitäs sellaista sinä olet kysynyt, johon et ole saanut varmaa vastausta? Jos haluat absoluuttisia totuuksisa, niin niitä tarjoavat vain uskonnot, tosin niiden absoluuttiset totuudeet tiedetään vääriksi.- siitässaaatte
Mitäs muilla kuin varmoilla vastauksilla tekisi?
Mutta mitään varmaa ette ole vastanneet.
Ja miksi vastailet sekaan kun keskustelen vilkkaasti erään toisen kanssa?
"Mitäs muilla kuin varmoilla vastauksilla tekisi?"
Muutkin kuin absoluuttiset totuudet voivat kuvata tapahtumia riittävän tarkasti. Esim. tietokoneesi toimii todistamattoman atomiteorian pohjalta.
"Mutta mitään varmaa ette ole vastanneet."
Oletko tyhmä vai etkö muuten vain ymmärtänyt kysymystä:
"Mitäs sellaista sinä olet kysynyt, johon et ole saanut varmaa vastausta?"
"Ja miksi vastailet sekaan kun keskustelen vilkkaasti erään toisen kanssa?"
Koska minua naurattaa hölmöolysi.- siitässaaatte
#Koska minua naurattaa hölmöolysi. #
No empä sitten paljoa erehtynyt sinusta!
gud bai - harras ihmine
Si ku mä toivon että evokit löytäisivät itselleen sopivan planeetan!
Sillä aikaa he voisivat odotella Pohjois Koreassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706644
- 594512
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283198- 613017
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161905Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271576- 151574
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381505- 341379
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest471303