Ruokalautasen mallista;

Olen tähän kirjoitukseeni kasannut kaikenlaisen oleellisen mitä kuuluu asiaan kun valitsee ruokalautasmallia terveystohtoreiden suuntaan.

http://jarinhotelli.blogspot.com/search/label/16.2

Pitäää muistaa että kirkossa ei kukaan käske eikä määrää mitä ihmisen syödä saisi.
Adventtikirkossa on ihmisiä jotka paistavat naudanpihvejä niin että rasva valuu pitkin suupieliä ja juovat iltapäiväkahvit päälle. Eräs seurakunnan vanhinkin teki täsmällisesti niin. Pihvit ensin ja iltapäiväkahvit päälle vaimon kanssa.

Kysymys siis on lopun ajan eläinsairauksista ja saastumisesta jolloin ALUEITTAIN joudutaan ruoka-aineita hylkäämään.

3 Moos 11 tarkoittaa että puhtaat eläimet ovat ravintoketjun ensimmäisiä eläimiä eivätkä kerää ravintoketjussa saastejäämiä, trikiinejä ja tauteja, viruksia jotka sitten lopuksi ihmiseen kaikki-.

Karjala-Projekti todisti Jumalan viisauden kun Jumala käski polttaa tyydyttyneet rasvahapot alttarilla. Ne kertyvät suonistoon eikä ihminen niitä ravinnoksi käytä.
Ihmisen ravintorasva on kasviöljy ja hiilihydraatit elimistö muuttaa rasvaksi eli energiaksi että jaksaa.
Ihmeteltiin sitten kun terveet raavaat riskit miehet delaa pöllimettille 50 ikävuodesta alkaen suorilta jaloilta vaikka olisivat kuinka hyvin syöneet ?!
Verisuonet täynnä kolesterolia.

Verensyönnistä en ole kuullut koskaan puhuttavan sanaakaan, mutta itse sen kanssa joskus taistelin ja apostolien kokous sanoi seuraavaa; -Apt 15:20, 29, 21:25.

Kukaan ei kiellä eikä käske A-kirkossa syömisiä, ei vahtaa ostoksiasi eikä tule kotiisi vahtimaan mitä syöt eikä kirkossa kysele mitä kurkusta alas kaadat.

Ihmisen tottumuksia ko kysymyksissä ohjaa tietoisuus ja mielihalut jotka ohjautuvat sen mukaan mitä ihminen itse näkee hyväksi ja tiedon määrä kasvaa aina ja ihminen muuttaa tapojaan ja arvojaan elämässä monissa asioissa.

Itse luin kaikki terveyskirjat kirjastojen hyllyiltä 1990 luvulla enkä edes tiennyt missä kotikaupungissani on A-kirkko.
Kirkko on uranuurtaja ollut terveysasioissa ja terveystohtorit ovat vahvistaneet kaiken hyväksi ja oikeaksi jo 1860 alkaen.

Kasvikunnan tuotteissa on vitamiinit, kivennäis- vitaali- ja hivenaineet kuidut. Ovat ihmisen ravintoa.
Lihassa on proteiini. Ei muuta.
Tuosta voi suhteuttaa mitä ihminen ravinnoksi käyttää.
Kasvikunnan tyydyttymättömät rasvahapot ovat ihmisen ravintoa nekin. Tyydyttyneet kovat rasvat eivät ihmisen ravintoa ole.

Jeesuksen aikana liha oli juhlaruokaa, ei joka päivä.
Niin on viisasta jos lihaa syö.
Suomalaiset sairastavat kun pitää olla joka päivä pihviä pihvin päälle.

yst. jari

3

71

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mukana riennoissa

-->"Adventtikirkossa on ihmisiä jotka paistavat naudanpihvejä niin että rasva valuu pitkin suupieliä ja juovat iltapäiväkahvit päälle. Eräs seurakunnan vanhinkin teki täsmällisesti niin. Pihvit ensin ja iltapäiväkahvit päälle vaimon kanssa."

• Valon Taikaa

Yleensä on niin, että mitä kiihkeämmin joku henkilö puollustaa kulttinsa oppeja sen huonommin hän itse niitä oppeja noudattaa.
      Tämä on yksi kultin jäsenen luontaisista ominaisuuksista ja on määrätynlaista itsesuojelua ja naamointia.
      Harvapa kulttilainen on valmis oikeasti sanomaan:

"Tehkää niinkuin minä sanon, mutta älkää niinkuin minä teen."

• Hei

Minä olen ainakin reilusti kirkonkirjojen ulkopuolella ja keskustelija täällä. Ei tänne virkoja ole koskaan perustaa voitu.

Joskus aikanaan olin olin kokonaan pyhittynyt ko. työlle ja olin 100% esimerkillinen itse ensin kaikessa ja rehellinen Jumalan ja ihmisten edessä.
        Kannoin vastuuni 100% tai luovuin vastuusta. Niin aina pitää tehdä joka paikassa, joten minun suhteeni ei mitään hämminkiä.
        Pääministeri voi yksi kaunis aamu ilmoittaa erostaan esim perhesyistä ja lakkaa kantamasta vastuuta.
        Kaikki demokratia ja virkasuhteet ovat sellaisia.

Ihmiset voivat uupua ja olla monenlaisia inhimillisiä asioita sitten tiellä ettei homma voi enää jatkua.

Usko on sitten omatunnon kysymys, jossa ihmiset kamppailevat itse kukin itte pirun kanssa ja jäävät joskus heikommiksi. Ei se niin heeviä lystiä ole.
        Ei piru itte niin tyhmä ole että kiusaisi ja haaskaisi aikaansa niihin jotka on jo voittanut puolelleen.

yst. jari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      90
      1466
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1023
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      382
      857
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      155
      843
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      727
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      719
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      668
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      635
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      631
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76