Vai olisiko peräti niin, että yhteiskunnan jäsenet ovat lypsäneet maataloutta oikein kunnolla!
Perustuen siihen väiteeseen, että maataloustulo on ollut laskusuunnassa koko ajan mutta vastaavasti ansiotyössä olevien reaaliansiot kasvaa jatkuvasti.
Vastakkaappa seuraavaan kysymykseen: Koska on viimeksi maataloustukien määrää nostettu ja millä summalla?
Koska on viimeksi maataloustukien määrää nostettu ?
10
102
Vastaukset
- -
-
- -
-
- -
-
- -
-
- MTK aktiivi
Koskinen pähkäilee mitä nostattas EU:n kautta ja mitä suorilla tuilla, julkisuuteen on kuulunut tarve lfa tuen nousu 250€ jopa 300€.
- -
-
- -
-
Nostamiseen ei ole poliitikoilla tarvetta.
EU on, kuten tiedämme, uusimassa maatalouspolitiikkaansa
v. 2013, mikä tarkoittaa suoranaisesti tukien merkittävää
alentamista ellei lähes poistamista. ELDR/ALDE -puolue
(Suomen Keskustan MEPit kuuluvat tähän puolueeseen)
määritteli tukien poistamisen omassa vaalimanifestissaan
kymmenen tärkeimmän asian joukkoon, joten tavoite
saavutettaneen.
EU-tukien rinnalla oma parlamenttimme voi edistää
kansallisen tuen lakkauttamista. Kun keskustalaiset
määrittänevät siinäkin linjansa synkrooniin ALDEn
kanssa, sekin tavoite saavutettaneen. Siis jopa ilman,
että oppositiosta kuuluisi vastustavaa mökästystä.- Pieni Aarre
Maidontuotanto ajetaan loppuun v.2015 voimaan tulevan maakiintiön poistaminen. Sen jälkeen kaikki ne jotka ovat vuosien varrella olleet sitä mieltä että Suomessa ei tarvi tuottaa maitoa koska Virosta ja Ruotsista sitä saadaan riittävästi,ovat päässeet tavoitteeseensa. Toivotan jo nyt heille hyvää lopun elämää. Itse en alennu ulkolaiseen maitoon ja lihaan senkään jälkeen
- Neuvostliitossa
Pieni Aarre kirjoitti:
Maidontuotanto ajetaan loppuun v.2015 voimaan tulevan maakiintiön poistaminen. Sen jälkeen kaikki ne jotka ovat vuosien varrella olleet sitä mieltä että Suomessa ei tarvi tuottaa maitoa koska Virosta ja Ruotsista sitä saadaan riittävästi,ovat päässeet tavoitteeseensa. Toivotan jo nyt heille hyvää lopun elämää. Itse en alennu ulkolaiseen maitoon ja lihaan senkään jälkeen
sai omenamehua, kyllä se soppa silläkin alas meni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1921368
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52761- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253637Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä320614Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584