Tyytyväisimmät asiakkaat SONERAlla:
3
176
Vastaukset
- tele Finland
Tämä se on vasta kaikkien vedättäjien ja asiakaspalvelemattomuuden äiti! Miten surkeata oalvelutasoa on onnistuttu laskemaan vielä alemmas? Ei ole sanaa, joka kuvaisi näin paskan ja ylimielisen firman toimintaa. Petoksellakin on tekijä, mutta Soneralla kukaan ei vastaa mistään. Myyjä lupaa maat ja mannut ja kaikki on helppoa! Hyväksypä sitten määräaikainen sopimus ja sitä sitten riemua piisaa. Unohtuu ,yyntipuheet ja lupaukset samoin tein. Kaiken lisäksi ovat ymmärtäneet ottaa käyttöönsä 020 numeron, jolloin pääsevät viemään loputkin asiakkaittensa roposet tunnin, parin tunnin jonostelusta tiluvitunliitä kuunnellen.
- Rrreilu meininki !
Juu, mulla on karhu laskusta, jota eivät huomanneet laskuttaa ennen kuin oli ollut kolme vuotta maksamatta. Kun liittymä oli otettu käyttäen tietämättäni mun henkilöllisyyttä, ja kun en tietenkään siis laskua saanut, vaan meni ties minne, asia vanhentui.
Asioin sattumalta samaisen vuoden lokakuulla, tarkoituksenani avata liittymä soneralta, jolloin kuulin, ettei käy, koska mulla muka on liittymä josta laskua yli 450 euroa.
Kun pyysin laskun paperille, kävi ilmi, ettei liittymästä oltu soitettu kertaakaan, sen sijaan oli kyllä laskutettu, mutta laki yksityisoikeudellisista saatavista rajaa tuon saantiajan 3:n vuoteen ensimmäisestä sopimuksen eräpäivästä.
Eivät siis huomanneet, että ao liittymä oli edes olemassa ennen kuin asioin siellä.
Kun sitten kieltäydyin maksamasta, laittoivat Sergelille maksuun.
Nyt Sergel karhuaa omia saataviaan, perimiskuluja valmiiksi vanhentuneesta laskusta, oli siirtynyt sergelille vasta kun v. 2009 kieltäydyin maksamasta vanhentunutta laskua.
Soneralla on arkijärki ja lakikirja pahasti hukassa.
Kuluttaja-asiamies saapi selvittää. - rrrrf
teliasoneralla oli mielivaltaista laskutusta vuosia - johtuenko heidän omista tappioistan umts sotkuista ties mistä.. sanouduin irti monen vaivan jälkeen ja nyt lähettelevät muka jotain 10 laskua 50 euron kuluilla.. vaikka maksoin itseni kipeäksi tuossa ***n puljussa tapellessani heidän älyttömiä laskuja vastaan.. en ole ollut asiakas ainakaan 10 vuoteen.. sergel ei vastaa tiedusteluihin tietenkään.. on huijari laskuja ilmeisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2956797Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151277- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691180Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j531057Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982