Seurustelin erään miehen kanssa 5 v. Kummallakaan ei ollut yhdessä olo aikanamme muita suhteita. Kaveri inhosi tummia miehiä ja sanoi ettei hän voisi seurustella sellaisen naisen kanssa jolla on ollut tummaihoinen mies. Minä en kertonut hänelle että minulla oli ennen meidän suhdetta kenialainen miesystävä noin puolen vuoden ajan. Se ei koskaan paljastunut miesystävälleni. Enkä kertonut sitä kenellekkään muillekkaan. Tämän halusin ripittää tänne ja on tietysti muitakin mieltä kalvavia asioita joista haluaisin keskustella luotettavan ihmisen kanssa vaan kun ei ole ketään sellaista lähipiirissä.
tämäkin pettämistä
hirmuharmi
4
424
Vastaukset
- olikoiso?
maistuiko mustamakkara hyvälle?
- JK
VAI NIIN
- vai niin
vai niin
- no ei hävetä
Mitä ihmeen väliä sun entisillä heiloilla oli kun seurustelit jo nykyisen exän kanssa? ethän sä ole pettänyt..kaikilla menneisyydessä entisiä poika-tyttöystäviä...ehkä sulla on oikeat ongelmat vähissä kun tommosia mietit..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161658
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1621236- 1431199
- 521135
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1081095- 571081
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1161076Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46959