Nyt on jälleen tulossa joulu ja mieleeni palaa parin vuoden takainen näkyni, jonka koin näihin aikoihin paria viikkoa ennen joulua.
Heräsin puolen yön jälkeen unestani ja näin, että sänkyni päässä oli miespuolinen hahmo. Se näkyi tummana ja näin hahmon ääriviivat. Hahmo katsoi ikkunasta ulos, vaikka siinä oli säleverhot edessä. Tapaus ei ollut mitenkään pelottava. Muutaman sekunnin jälkeen hahmo käänsi päätään minun suuntaani, mutta katosi miltein saman tien, kun perheeni jäsen tuli sisään toiseen huoneeseen ja sieltä kantautui oven kolahdus.
Nyt kysymykseni on, miksi koin tällaisen näyn? Mitä asiaa tällä hahmolla olisi ollut minulle? Olen rukoillut Jumalalta, että näen tämän henkilön uudestaan, mutta Herra ei ole sitä suonut. Voiko enkeli näkyä myös varjona tai ääriviivoina, vaí näkyykö hän kirkkautena?
Näinkö enkelin?
10
317
Vastaukset
- alkoholisti
Sinulla näyttää olevan vastaavanlainen kokemus kuin miehelläni. kirjoitin siitä edelliseen viestiketjuun, luitko sitä? Uskon, että se oli enkeli. Mieheni näkemä enkeli (yöllä säleverhojen läpi) oli hohtava ja valaisi koko pimeän huoneen. Enkeli oli hymyillyt miehelleni ja sitten hävinnyt. Kuten edellisessä ketjussa kirjoitin, elämme mieheni kanssa vaikeita aikoja. Olemme molemmat alkoholisteja, mutta uskomme molemmat Jumalaan ja rukoilemme paljon yhdessä. Nyt onneksi olemme pystyneet olemaan viikon juomatta ja yhdessä olemme päättäneet viettään raittiin joulun ja uuden vuoden ja siitä eteenpäin päivä kerrallaan toisiamme kannustaen ja Taivaan Isältä voimia rukoillen. Sinulle oikein hyvää ja rauhallista joulua.
- oliko enkeli sittenk
Yleensä enkeli on valkoinen ja hohtava?
- alkoholisti
juuri näin eli mieheni näkemä enkeli oli hohtava ja valkoinen. uskon itse, että koska taistelemme alkoholia vastaan ja haluaisimme päästä eropon siitä kokonaan, ehkä enkeli halusi jotenkin antaa meille voimaa tms.
Sinulla on ollut todennäköisesti delirium kohtaus johtuen liiallisesta alkoholin käytöstä.Turha etsiä selitystä taikauskosta tai näkymättömistä ystävistä.Voit raitistua kyllä ilman taikauskoakin.On olemassa tuki ryhmiä jossa ei pakkosyötetä uskontoa jo muutenkin heikossa tilassa olevalle.Voimia jatkoon
Jäi sanomatta kuinka delirium kohtaus aiheuttaa hallusinaatioita jonka aikana näkee ja kuulee kaikenlaista.Myös erillaiset tuntemukset iholla ovat tyypillisiä kuten pistely kutiaminen jne
- alkoholisti
Hei, tiedän kyllä mikä on delirium ja mieheni kohdalla siitä ei todellakaan ollut kyse. Vaikka olemme molemmat alkoholisteja, uskomme kuitenkin vahvasti Jumalaan. Eli meille ei tarvitse "pakkosyöttää" mitään uskontoa, koska uskomme jo muutenkin Jumalaan. Kaikesta huolimatta oikein hyvää ja rauhallista joulua sinulle.
Pelkkä uskominen ei tee jumalan olemassaola todeksi.Suurissa huijauksissa on aina suuri valhe jamitä suurempi valhe sitä useampi sen uskoo ja kerätään rahat pois.
- Jokurandomeksyitänne
Ellei Jumala elä sitten juuri uskossa. Vaikkei Jumalaa eikä enkeleitä olisikaan, niin on rauhoittavaa uskoa että joku suojelee ja välittää.
On turhaa odottaa suojelusta tai välittämistä joltain näkymättömältä ystävältä.Uskonto myrkyttää kaiken.
- usko hyvään
Mielestäni enkeli näkyy kirkkautena, mutta uskon että muutkin vaihtoehdot ovat varmaan mahdollisia. Aabrahaminkin luona vieraili kolme miestä, jotka myöhemmin paljastuivat enkeleiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428