Näkee paremmin ajaa kun valotehoa on paljon, suosittelen muillekkin.
Pitkät päälle taajamassa
5
127
Vastaukset
- hanki elämä
luuleeko poika olevansa hauskakin, et ole.
- Putoileva nainen
Ja lähivalojen hehkulangat säästyvät, jolloin polttimoiden käyttöikä pitenee. Pitkiähän voisi hyvin käyttää päivänvalossa ja varsinkin auringonpaisteessa, koska silloin ne eivät juurikaan häikäise. Jotkut pellet vaan alkavat vastaantullessaan vilkutella valojaan, mikä kuvastaa näiden omaa rajoittunutta ajattelua.
- ecceeee
Itse ajan aina näillä keleillä pk-seudulla pitkät päällä, näkee paljon paremmin
kun on enemmän valoa kuin vastaantulijoilla. Parempi että itse näkee ja muut ei. - Se on totta
Meidän iskällä on kans sellanen tehokas leditaskulamppu, jolla se pyyttää näyttämään takana tulevalle tätille valoa. Sillä tätillä, kun on niin heikko näkö, ettei se näkis muuten ajaa kuin kiinni meijä isin Wartburgin takapuskurissa. Ja ihan hyvin on auttanut: tätin näkö on parantunut joka kerta, kun se on voinut jättää lisää väliä. Tätä meijän isi suosittelee kaikille! Myös järkkärin salama on kiva apu takanasoikkujan näköongelmiin!
- TAPA ITTES!
VITUN HUORA TOLLASET SOKASIJAT PITÄIS PERSERAISKATA JA LAITTAA KÖYDEN JATKOKSI HIRTEEN KESKELLE TORIA 500 KERTAA VIILLELTYNÄ!!!!!!!1
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681428
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä411019Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad38725- 14650
- 37637
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä28632Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver20622Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46607Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30577Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17573