Raamatussa on kirjoitettu jotenkin että ´...minä olen kiivas Jumala, joka kostan kolmanteen ja neljänteen polveen´.
Kun minulla menee asiat päin Prinkkalaa en voi olla pohtimatta minkälaisia syntejä isoisäni isä on mahtanut tehdä? Ehkäpä olen saanut mitä isäni isoisä on tilannut?
Raamattu
8
99
Vastaukset
- Jokainen anova
uudestisyntynyt Jumalan valtakuntaa saa syntinsä anteeksi ja suku- ja muut kiroukset poistuu sen kautta.
- älä mieti enää ....
Amen! Jeesuksessa Kristuksessa tuo sukukirous varmasti murtuu!
- Arto T
5 Moos. 5:
Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala. Aina kolmanteen ja neljänteen polveen minä panen lapset vastaamaan isiensä pahoista teoista, vaadin tilille ne, jotka vihaavat minua. 10 Mutta polvesta polveen minä osoitan armoni niille tuhansille, jotka rakastavat minua ja noudattavat minun käskyjäni.
Niin tämäkin Raamatun kohta kannattaa tutkia tarkemmin, vaatii siis tilille ne jotka vihaavat Häntä, mutta polvesta polveen osoittaa armonsa niille jotka rakastavat Häntä. - nähty on
Niin, mietipä sitä, kuinka moneen polveen kulkeutuu alkoholismikin, lapsille ja lastenlapsille ja vielä heidänkin lapsilleen, ellei joku ketjusta tee parannusta alkoholismistaan.
Rikollisperheen uralla alkaa olla samoin.
Mutta kun sinä teet parannusta, tunnmustat syntisi, on hän armollinen ja siunaa sinun lapsesi ja heidänkin lapset kaikella hyvällä elämällä.
Tällainen on nähty moneen kertaan.- muuan mies
ALKOHOLISMI ei periydy isältä pojalle vaan syyn ja seurauksen lain mukaan mukaan ,seurausten ketjuna jossa lapsi jolla on tuo primä syntyy sellaiseen perheeseen jolla on taipumusta alkoholismiin
Samaan perheeseen voi syntyä myös lapsia joista ei tule alkoholisteja
On totta että siitä voi päästä uskonkin avulla irti, niinkuin ilman uskoakin
Uskossa se tapahtuu voimakkaan pelon avulla muuten oman ymmärryksen kautta
Oikeastaan kun tulkitaan tuota aloittajan mainitsemaa kohtaa oiken, niin se on alunperin tarkoittanut syyn ja seurauksen lakia, mutta se on tarkoituksellisesti muutettu jumala kostajaksi
Raamatusta kyllä löytyy todellistakin asiaa jos pystyy sieltä ilman kristinuskon ennakkoluuloa sitä sieltä etsimään eikä sillä ole mitään tekemistä uskon kanssa
Kristin usko painottaa että totuus on raamatun sanassa, mutta kaikki sanat ovat valhetta, sillä totuuteen voi vain viitata sanoilla
Kun uskoo raamatun sanaan sellaisenaan niinkuin usko kehoittaa niin ollaan hakoteillä- valistunut
niin ollaan
"Raamatussa on kirjoitettu jotenkin että ´...minä olen kiivas Jumala, joka kostan kolmanteen ja neljänteen polveen´."
Joo, joo, tuo on pientä. Muista kuitenkin olla kunnon kristitty ja kivittää ihmisiä. Kansanmurhatkin on ihan ok, jos jumala kuiskuttelee korvaasi. Rusakkoa et kuinkaan saa syödä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481230
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55561
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462