Hyviä vapaapäiviä!* Maailmassa on kamalia tulva-kuivuus-nälkä-sota-katastrooffeja ja lisää on tulossa. Luonnon aiheuttamia ja vielä enemmän ihmisen itsensä. Antakaa rahaa, äkkiä ja paljon! Ette kumminkaan anna tarpeeksi, annoittepa miten paljon tahansa. Ettekä saa tuntea tyytyväisyyttä tai tyydytystä, vaikka miten antaisitte; se ei poista syyllisyyttänne eikä hätää. Kiitostakaan ette ansaitse! Antakaa vaan paljon ja äkkiä ja tuntekaa itsenne entistä kurjemmiksi. Antakaa ensi vuonna enemmän!
*Happy holidays! - Kuten jenkeissäkin - ei saa viitata näiden päivien teologiseen taustaan ettei muslimit, buddhalaiset, ateistit yms. pahoita herkkää mieltään.
Kirkon, Unicefin, YK:n yms. puolesta:
4
<50
Vastaukset
- YK on
juutalaispankkiirimafian luomus ja näin ollen se ei koita ratkaista ongelmia, kuin vain näennäisesti.
- Tosimies.
Tunnen suurta tyydytystä kun olen antamatta rahaa noihin keräyksiin, sen sijaan annan ne omille lapsilleni sillä heissä on tulevaisuus;)
Niin ja Hyvää Joulua kaikille vaikka en itse Joulua vietäkkään.
Ja Hyvää Hanukkaa myös joka tänä vuonna alkoi 20 pvä auringonlaskusta ja kestää 28 pvä auringon laskuun asti;)- tapansa...
Voihan sen Joulun viettää hihhuloimallakin.
- Antiateistisaasta
Et itse joulua vietäkään, oletko ala-arvoinen ateistisaasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2444288Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1202744Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412502Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?851529Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161476- 481199
- 781117
- 45986
- 59983
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En173965