Synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä meidän Herrassamme Jeesuksessa Kristuksessa.
Siinä teille fundamentalismia.
Jos ette tahdo saada syntejänne anteeksi ja uutta elämää Kristuksessa, niin sitten kuolette viimeisen tuomion jälkeen iankaikkisen kuoleman, josta ei ole ylösnousua. Te lakkaatte olemasta.
Iankaikkinen elämä
4
180
Vastaukset
- Stewie
Kaikki lakkaavat olemasta kun kuolevat. Ihmisen määrittää omat aivot. Aivot eivät selviä kuolemasta. Ihminen lakkaa olemasta...
Niin. Vakava Jeesuksen ilmoittama perustotuus on,
että moni ei tahdo tulla Hänen tykönsä,
saadakseen ottaa lahjan vastaan.
"Te ette tahdo tulla minun tyköni, että saisitte elämän." Joh 5:40
Mutta jos sen teet, niin sitten astuu voimaan ihan toiset perustotuudet.
Silloin sinä olet pelastettu. Yksin armosta. Lahjana.
"Sillä armosta te olette pelastetut uskon kautta,
ette itsenne kautta - se on Jumalan lahja -
ette tekojen kautta, ettei kukaan kerskaisi." Ef 2:8-9
Paitsi pelastus, myös iankaikkinen elämä
on kokonaan Jumalan lahjaa armosta.
"Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä
Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." Room 6:23
Ja sitten kuin sokerina pohjalla.
Me olemme siirtyneet kuolemasta elämään.
Emme koskaan joudu tuomittavaksi.
"Hänellä on iankaikkinen elämä,
eikä hän joudu tuomittavaksi,
vaan on siirtynyt kuolemasta elämään." Joh 5:24Aika sekavaa tekstiä pukkaa.Kai se on mukavaa hihhulin kun ei tarvi itse muodostaa mielipiteitään kaikki on valmiiksi mietitty.Ja voi piilottaa oman suvaitsemattomuutensa raamatun taakse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191682
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991508Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37963Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29889Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38841Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50806Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43758Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37750Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56748Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37720