Parempia ihmisiä

näin minulle kerroti

Ovatko todistajat todella parempia ihmisiä kuin mailmalliset ?
"Mailmallisina" tarkoitan muita ihmisiä kuin todistajia.

11

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Utmv

      Ihminen joka asettaa oman paratiisipaikkansa lapsensa elämää tärkeämmäksi tuskin on parempi ihminen kuin "maailmallinen" ( viittaus verioppiin)

      ihminen joka on valmis hylkäämään ja karttamaan läheistään hänen muutettuaan uskonnollista näkemystään tuskin on parempi kuin "maailmallinen"

      Tämän lisäksi jokainen todistaja on yksilö puutteineen ja tekoineen sekä ajatuksineen aivan kuten "maailmallisetkin"

      Joten vastaus on EI, todistajat eivät ole parempia ihmisiä kuin "maailmalliset".

    • ylennäalas

      jos todistaja ylentää itsensä, hänet alennetaan. näin sanoo raamattu

    • vartsikasta poimin;

      Pelkkä älykkyys ei merkitse mitään Jehovalle,
      vaan nöyryys ja antaumuksen syvyys. Jeesus sanoi:

      ”Joka itsensä ylentää, se alennetaan; ja joka itsensä alentaa, se ylennetään.”
      (Matt. 23:12)

    • Tuohonkin aloitus kysymykseen on jo eräitä kertoja vastattu.Miksi jauhat samaa kysymystä jatkuvasti?Niissä kysymyksissä on samat teemat eli samat aiheet.
      Kysymys toistuu pienin väliajoin.

      • 8 + 12

        >> Tuohonkin aloitus kysymykseen on jo eräitä kertoja vastattu. ... Niissä kysymyksissä on samat teemat eli samat aiheet.

        Kysymykseen ei ole vastattu kertaakaan rehellisesti ja suoraan. Pelkkää kiertelyä ja ns. poliittisesti korrektia, joka ei vastaa todellisuutta.

        Mikä sinua avauksessa kiusaa kun noin nostaa pintaan?

        Vt-seurakin toistaa toistamistaan jatkuvasti miten vain heidän keskuudessaan on pelastus ja kaikki muut ja maailma on saatanasta ja sen vallan alla. Heistä myös usein malaillaan ja heidät kirjallisuudessakin kuvataan toistamiseen hyvin mustamaalavassa muotissa, juoppoja, narkkareita, huijareita, ahneita, kelvottomia ja huorintekijöitä jne. Kun joku jättää todistajat, niin hänelle ollaan hyvin herkästi laittamassa samaan muottin.

        Samoin jatuvasti ja toistamiseen hyvin ylseisesti rivijulistajatkin arkipuheessaan kommentoivat useinkin varsin väheksyvään sävyyn "no, ne nyt on noita", maailmalllisista eli ei todistajista kommentoidessaan.

        Olisi korka aika tunnustaa tekopyhyys asian ympärillä, todellisuus ja se miten asaiaan vastataan.


      • 7856757
        8 + 12 kirjoitti:

        >> Tuohonkin aloitus kysymykseen on jo eräitä kertoja vastattu. ... Niissä kysymyksissä on samat teemat eli samat aiheet.

        Kysymykseen ei ole vastattu kertaakaan rehellisesti ja suoraan. Pelkkää kiertelyä ja ns. poliittisesti korrektia, joka ei vastaa todellisuutta.

        Mikä sinua avauksessa kiusaa kun noin nostaa pintaan?

        Vt-seurakin toistaa toistamistaan jatkuvasti miten vain heidän keskuudessaan on pelastus ja kaikki muut ja maailma on saatanasta ja sen vallan alla. Heistä myös usein malaillaan ja heidät kirjallisuudessakin kuvataan toistamiseen hyvin mustamaalavassa muotissa, juoppoja, narkkareita, huijareita, ahneita, kelvottomia ja huorintekijöitä jne. Kun joku jättää todistajat, niin hänelle ollaan hyvin herkästi laittamassa samaan muottin.

        Samoin jatuvasti ja toistamiseen hyvin ylseisesti rivijulistajatkin arkipuheessaan kommentoivat useinkin varsin väheksyvään sävyyn "no, ne nyt on noita", maailmalllisista eli ei todistajista kommentoidessaan.

        Olisi korka aika tunnustaa tekopyhyys asian ympärillä, todellisuus ja se miten asaiaan vastataan.

        tekopyhiä todistajat ovat. eivät moraalisesti kovinkaan korkealla mutta annettakoon se heille anteeksi koska ovat aivopestyjä ja eivät tiedä mitä tekevät


      • WTF?
        7856757 kirjoitti:

        tekopyhiä todistajat ovat. eivät moraalisesti kovinkaan korkealla mutta annettakoon se heille anteeksi koska ovat aivopestyjä ja eivät tiedä mitä tekevät

        ex-todistajat ovat moraalisesti niin korkealla että kertovat netissä yksityiskohtaisesti,miten ovat ajatelleet suolistaa jt-sukulaisensa....


    • elä nyt;

      Parempia ihmisiä, ... mmm..
      http://youtu.be/bQfVAab2_Kk

      Tamarallakin muuttuivat häät hautajaisiksi, kun Rami Sarmasto kuoli...
      Niin se elämä voi muuttua...sekunnissa....

      • Suomen Dean...

    • kyllä se ohi menee..

      Oliko sulle isokin ongelma tämä?

      Itsetunto-ongelmia?
      Koita ajatella ihan arkisia asioita, samanlaisia tallikoita ollaan kaikki,
      kuin muurahaisia Luojamme silmissä... ;)

    • Aloittajalle vastaus:

      Todistajat eivät eroa muista ihmisistä siinä suhteessa, että he eivät voisi kokea olevansa muita parempia. Ja aivan samoin kuin muillakin ihmisillä, tämä tunne paremmudesta usein perustuu pelkkiin kuvitelmiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe