Turvotuksen määrä rintaleikkauksen jälkeen?

75B->megaboobs

Leikkauksesta siis 4 päivää ja huolestuttaa rintojen koko. Miten paljon teillä muilla tässä kohtaa rintojen koosta on ollut turvotusta joka on laskeutunut? Musta tuntuu että rintojen pitäisi laskea ainakin 1/4 koostaan (jos ei jopa 1/3kin) että olisin edes lähellä sitä että voisin olla tyytyväinen kokoon/ulkonäköön.. 75B:hen laitettiin 300/325cc. Olen kyllä todella pettynyt lopputulokseen jos jää lähellekään tätä mitä nyt on varsinkin kuin sanoin monta kertaa etten todellakaan halua liian isoja rintoja. Tämä asia oikeastaan painaa niin paljon että jo tässä vaiheessa kadun syvästi koko juttua vaikka sitä melkein 10 vuotta etukäteen suunnittelin.

17

7321

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei paniikkia

      Äla huoli yhtään. Ne pienenevät siitä pikkuhiljaa ainaskin parin kuukauden ajan. Turvotusta voi olla helposti täyden kuppikoon verran. Itse olen kokenut tuon kaiken jo kahdesti joten jonkinlainen käsitys mulla on asiasta.

    • suurenneltu

      Onko koko nimenomaan ongelma, vai muoto myös? Varsinkin jos on lihaksen alla, on alkuun muoto aivan järkyttävä, epäluonnollinen kun lihakset vetää ne implantit ylös ja pulleiksi. Laskeutuvat kyllä ja turvotuskin laskee, lisäksi silmä tottuu uusiin pulleampiin purjeisiin niin ettei ne enää tunnu niin isoilta. Mutta kyllähän siihen kokoa tulee jäämään, jos lähtökohtaakin B--kupin verran on. Luultavimmin uusi kuppikokosi tulee olemaan D75, ehkä E75, riippuu miten täyteen täytit sen B-kupin (150cc on noin yksi kuppikoko). Minkälaista kokoa toivoit? Jos ihan pientä muutosta toivoo, olisiko rasvansiirto ollut parempi? Implanteilla muutos on kuitenkin aina "huomattava" kun taas rasvansiirrolla "huomaamaton".

    • 75B->megaboobs

      Oikeastaan molemmat. Mullan on implantti lihaksen päällä, muoto sinäänsä on ok, mutta nahka niin kireellä että huhhuh. Peilistä katsoessa tulos ei ole lähelläkään luonnollista :/.

      Harmittaa kyllä kun toivoin sellaista täyteläistä c-kuppia tai PIENTÄ d-kuppia ja kyllä tää on huomattavasti isompi vaikka tästä jotain laskiskin. B-kuppi täyttyi kyllä ihan hyvin, vaikkakin suurin osa tästä täytteestä oli nahkaa.. Ennen lapsia oli pieni B-kuppi johon olin kyllä todella tyytyväinen, mutta kun maito nousi rintoihin niin rinnat olivat kokoa 75E ja kun tämä muutos tapahtuu vuorokauden sisällä niin voitte vain kuvitella sitä raskausarpien määrää :/ eipäs se iho siitä mihinkään palaudu..

      Harmittaa kyllä ettei minulle ole puhuttu tuosta rasvansiirtomahdollisuudesta. En oikeastaan ole siitä mitään tiennyt.. Luonnollista lopputulosta kuitenkin hain.. Tosin ei mulla taida olla mistään mistä siirtääkään...

    • suurenneltu

      Kyllä rasvansiirrossa pitää löytyä ne makkarat mistä rasva otetaan eli ei ole ihan hoikkeliinien hommaa, enemmänkin tanakoiden keski-ikäisten. Mitkä sun mitat on? Lisäksi se ei korjaa muotoa ja on tuloksiltaan epävarma, moni pettyy kun ei tule mitään muutosta. Eli jos sulla tosiaan oli melkein pelkkää nahkaa niin tuskin rasvansiirto olisi ollut sulle mikään ratkaisu. Sitä vastoin, jos olit tyytyväinen entiseen kiinteään B-kuppiin, olisi sulle paras vaihtoehto voinut olla pelkkä kohotus eli mastopeksia ilman implantteja, siinähän otetaan vain venyttynyttä nahkaa pois ilman että kuppikoko muttuu. Sillä saa tavallaan takaisin ne rinnat mitkä oli ennen venytystä, tosin arvet toki jää eli ihan ajass ataaksepäin ei pääse mitenkään.

      Esim. tälle olisi pitänyt laittaa aika isot implantit nahkaa täyttämään.

      http://www.sairaalakl.fi/galleria/mastopexia-kuvasarja-1

      Sanoisin silti, että odota äläkä heitä kirvestä kaivoon. Todennäköisesti kun aika kuluu, silmä ja nahka tottuu ja turvotus laskee, olet tyytyväinen. Koeta muistaa lause: jos ei alkuun tunnu että tuli liian isot, katuu myöhemmin että tuli liian pienet. Se alkusokki tavallaan kuuluu asiaan, siitä pitäisi varoittaa kaikkia;)

      • Kallista lystiä

        On myös muistettava että rasvansiirto on kallista, yksi siirtokerta maksaa saman verran kuin implanttien laitto. Yhdellä kerralla siirretty rasvamäärä ei yleensä pysy kokonaan ja siirtoja joudutaan toistamaan useita kertoja. Silti lopputulos ei ole lähellekään implanteilla saavutettavaa.


    • ¨åpolikujyhtg

      Tosi kuin vesi, tosin rasva ei koskaan pysy kokonaan vaan murto-osa, ja jos haluaa muutokasen joka vaikuttaa kuppikokoon pitää tehdä useita siirtoja á useita tonneja. Helposti rasvansiirrossa palaa 10-20 000 e ja silti voi ola ettei jää pysyvää muutosta vaan rasva sulaa pois ajan kuluessa. En suosittele.

    • 75B->megaboobs

      Luonnollista tulosta toivoin, vaikka tosin tiesin ettei silikooneilla sellaista kunnolla saa, mutta ehkä toivoin liikaa. Olisin voinut kyllä harkita tuota rasvansiirtoa jos olisi ollut tarpeeksi fyffeä ja rasvaa mistä siirtää. Nyt ei kyllä ollut kumpaakaan. Olisin kyllä toivonut että oltaisiin suositeltu pienempää implanttia varsinkin kun sanoin että pelkään sitä että lopputulos tulee olemaan liian iso. Sanoin myös että liian iso lopputulos on todellakin huonompi lopputulos kuin lähtötilanne. Ehkä tuntuu siltä ettei minun henkilökohtaisia tarpeitani kuunneltu tarpeeksi ja luotu yksilöllistä suunnitelmaa, lopputulos näyttää enemmänkin menevän samaan silikoonimuottiin kuin kaikki muutkin.. :/

      Jos joskus joudun vaihtamaan implantit niin todellakin vaihdan pienempään. Rinnat voisivat vaikka mielellään roikkuakin vähän. Sehän olis vaan luonnollista.

      • Profiilin valinta

        Kannattaa pohtia myös implantin korkeusprofiilia. Aika moni kertoo että on laitettu korkeaprofiiliset implantit (ilmeisesti siksi että tulisi näyttävämmät rinnat). Koska minulla rinnat ovat aika etäällä toisistaan, lääkäri valitsi keskikorkean profiilin jotta saatiin estettyä kiitoradan synty. Todennäköisesti muillakin voisi tulla luonnollisemman näköiset rinnat jos profiili olisi matalampi kun implantin pohja olisi leveämpi eikä rinnoista tulisi liian puolipallomaiset. Silloin selviäisi ehkä jopa pienemmällä implantilla eikä tulisi "mandariiniefektiä".


    • 75B->megaboobs

      Kyllähän sitäkin olisi tietenkin voinut miettiä.. Mulle laitettiin highprofile ja coh1 (vaikka päätettäessä puhe oli coh2, mutta kun katselin leikkauksen jälkeen papereita niin niissä lukee coh1..) en sitten tiedä onko se hyvä vai huono. Toivottavasti tämä tästä asettuu. Rinnat ainakin painaa ky synti vielä tässä vaiheessa :/

    • relax...

      Malta vielä, odota 3kk ja katso sitten tilannetta koon suhteen. Senkin jälkeen rinnat vielä muuttuu, sanotaan että vuosi menee lopulliseen lopputulokseen. Sen jälkeen tietenkin aikakin tekee tehtävänsä... Mutta, jos reilun 3kk jälkeen koko on edelleen isompi mitä tilasit, voit varmasti vedota siihen, mahdollisen uusintaleikkauksen eteen tullessa. Mutta, kyllä ne siitä vielä laskee, älä suotta huoli vielä tässä vaiheessa! Rauhallista joulumieltä!

    • 75B->megaboobs

      Onko muuten normaalia että on vähän joka paikka turvoksissa? siis vieläkin näin kun leikkauksesta on viikko? tuntuu nestettä olevan vähän joka paikassa..

    • Yhtäpaniikissa

      Hei, minulla aivan samanlainen profiili kuin sinulla; omat 75B ja laitettiin korkeaprofiiliset 330cc - nyt 75D. Kuukausi mennyt leikkauksesta ja olen vieläkin aivan shokissa, kuinka isot nämä on ja vähän kaduttaa. Luen palstoja ja moni sanoo, että vuosi menee, että näkee lopullisen koon. Nyt haluaisin tietää, että mitä mieltä olet nyt omistasi? Oletko tyytyväinen vai menitkö uusinta leikkaukseen? Mikä oli kokosi 1-2v leikkauksen jälkeen?

    • 500cc

      Turvotusta on helposti 6kk tissien laitosta.
      Vuoden päästä te jo ajattelette että ne ovat liian pienet ja olis pitänyt laittaa heti isommat..

    • Jaiks

      Ite kävin tänään, nosto ja implantit.
      Kysyin monta kertaa tuleeko liian isot ja vakuuteltiin että ei. Ja todellakin sain sätkyn kun heräsin.!! Hoitaja kyllä sanoi että laskee 1/3 tästä ja se olis se mitä toivoin. Toivotaan että on oikeassa. Myös ihan kivikovat mutta kai nää tästä pehmenee???

      Tosiaan leikkauksesta vasta 7tuntia

      • Odota_rauhassa

        Odota vähintään puoli vuotta ja vielä silloinkin rinnoissa on jonkun verran turvotusta. Tuo "kivikovuus" on juuri turvotusta kun se on pahimmillaan. Ellei tunnu suurta kuumotusta rinnoissa eikä ole kuumetta, haavatkin paranevat ilman että niistä erittyy mätää tms. asiasta ei kannata huolestua.


      • Jaiks
        Odota_rauhassa kirjoitti:

        Odota vähintään puoli vuotta ja vielä silloinkin rinnoissa on jonkun verran turvotusta. Tuo "kivikovuus" on juuri turvotusta kun se on pahimmillaan. Ellei tunnu suurta kuumotusta rinnoissa eikä ole kuumetta, haavatkin paranevat ilman että niistä erittyy mätää tms. asiasta ei kannata huolestua.

        Kiitos! Rauhoitti mieltä :) juttelin myös kirurgin kanssa tänään ennen kotiutusta ja hän sanoi ihan samaa :)


    • Moi. Millä mielellä te 75B lähtökohdasta suurentaneet ootte nykyään??? Onko tulos nykyään se mitä haitte? Itse lähdin to 70A laittaa 285cc....nyt vko jälkeen vielä sellaiset tissit että voin onneksi todeta et saatte luvan pienentyä!!!!! Alussa pelkäsin että kirurgi valitsi liian pienen mutta kun onneksi sain kokea nämä shokki tissit niin on toivoa että lopputulos aikanaan on toivomani eikä välttämättä liian pienet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      308
      3137
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1967
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      272
      1213
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1064
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe