Kiitos paljon,kun pilasitte pienen tyttäreni ja minun joulun!!!!!Tiistaina oltiin kyläilemässä ja katseltiin siellä pikkukakkonen ja joulukalenteri.Sen jälkeen ruettiin pelaamaan lautapeliä ja kakkonen jäi päälle.Sieltä sitten tuli heti lastenohjelmien jälkeen uutiset ja voi helvetti kuinka järkevää oli lähettää heti lastenohjelmien jälkeen ohjelma,jossa näytettiin,kuinka Jari matti Latvalasta tehtiin joulupukki!!!!Tytär 5v.sanoi,että iskä...eikö pukilla ookkaan oikeeta partaa...miks tosta sedästä tehtiin joulupukki..ei toi setä oo joulupukki....iskä onko toi valepukki....miksei joulupukki oo joulupukki???Vastaa ny noihin sitten jouluviikolla,kun pienen ihmisen vuoden ootetuin tapahtuma on just tulossa ja ylen kusipääryhmä pilaa sen iltakuudelta!!!Toivon koko sydämmestäni teille,jotka päätitte lähettää sen ohjelman heti lastenohjelmien jälkeen oikein vittumaista ja mahdollisimman surkeeta joulua!!!!
Kiitos ylelle joulun pilaamisesta!!!!!
Jouluniloa
1
140
Vastaukset
- mä oon yle hihii
joo, joo, rakastan, rakastan,
oikeestjoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834283- 1623528
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181581