Joulun tarina

Masse setä

Niin...
Satu tai Tarja, Henna vai Arja. No hou, joulupukkihan tässä on kontillaan, eikä muista kaikkia Hyvinkään, tai edes Järvenpään merisatamakontteja.

Ai niin, se tarina.
Se kertoo yhdestä tytöstä, joka ei osannut sanoa ei.
Yritän karistaa Juha Vuorisen tyylin tästä...

Tyttö tuli kaukaa idästä. Itse asiassa hän oli vinosilmäinen ja mulatti. Hän hymyili loputtomasti ja oli muutenkin kaunis. Hän oli prinsessa.

No, perusprinssi tuli Porssella hillitysti. Veti kässärin ja huomasi, että alkaa ohjaus pettää yht'äkkiä. Piti kutsua paikalle pankki-vakuutusyhtiö, jotka selvittivät, että kässäri on suljettu ehdoista pois ja että luottotiedot joudutaan samalla irtisanomaan.

Prinsessa ei tietenkään tykännyt tästä, vaikka olikin hyvin varustautunut. Hän ajatteli, että nyt ei jaksa enää odottaa seuraavaa kuukautta. Kuka vaan, niin lähtee.

Seuraavaksi ehtikin Aslak moottorikelkkoineen. Jos olisi ollut lunta, niin hän olisi saattanut olla ensimmäinen. "On tässä jänkhällinen poroja", sanoi Aslak.
"Tiedä tässä, jos joku toinenkin jänkhäkin saadaan."

No, pukki tässä jo alkaakin olla valmis lähtemään. Hou, hou.. ups taisin liukastua banaaniin! Kuka s..sti tonttu tämän teki!? No, soitetaan vuokrafirmaan. Muorii! Muori tulikin paikalle ja sanoi, että jos häntä suutelee suulle, hänestä tulee prinsessa.

Pukki oli hieman epäileväinen: "Entäs se porshe?.

1

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä tarina. Kaurismäki vois tehä tosta vaikka leffan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      113
      4782
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3483
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2410
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      50
      1538
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1473
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      39
      1299
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1192
    8. Jätä minut rauhaan

En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv
      Ikävä
      22
      1154
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1078
    10. 165
      1069
    Aihe