Joulun tarina

Masse setä

Niin...
Satu tai Tarja, Henna vai Arja. No hou, joulupukkihan tässä on kontillaan, eikä muista kaikkia Hyvinkään, tai edes Järvenpään merisatamakontteja.

Ai niin, se tarina.
Se kertoo yhdestä tytöstä, joka ei osannut sanoa ei.
Yritän karistaa Juha Vuorisen tyylin tästä...

Tyttö tuli kaukaa idästä. Itse asiassa hän oli vinosilmäinen ja mulatti. Hän hymyili loputtomasti ja oli muutenkin kaunis. Hän oli prinsessa.

No, perusprinssi tuli Porssella hillitysti. Veti kässärin ja huomasi, että alkaa ohjaus pettää yht'äkkiä. Piti kutsua paikalle pankki-vakuutusyhtiö, jotka selvittivät, että kässäri on suljettu ehdoista pois ja että luottotiedot joudutaan samalla irtisanomaan.

Prinsessa ei tietenkään tykännyt tästä, vaikka olikin hyvin varustautunut. Hän ajatteli, että nyt ei jaksa enää odottaa seuraavaa kuukautta. Kuka vaan, niin lähtee.

Seuraavaksi ehtikin Aslak moottorikelkkoineen. Jos olisi ollut lunta, niin hän olisi saattanut olla ensimmäinen. "On tässä jänkhällinen poroja", sanoi Aslak.
"Tiedä tässä, jos joku toinenkin jänkhäkin saadaan."

No, pukki tässä jo alkaakin olla valmis lähtemään. Hou, hou.. ups taisin liukastua banaaniin! Kuka s..sti tonttu tämän teki!? No, soitetaan vuokrafirmaan. Muorii! Muori tulikin paikalle ja sanoi, että jos häntä suutelee suulle, hänestä tulee prinsessa.

Pukki oli hieman epäileväinen: "Entäs se porshe?.

1

200

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvä tarina. Kaurismäki vois tehä tosta vaikka leffan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      95
      1503
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1043
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      399
      905
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      163
      880
    5. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      124
      737
    6. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      56
      733
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      678
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      645
    9. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      641
    10. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76