Näin tän joskus 2000-luvun alussa ja on siitä asti jääny päähän ja on pakko saada tietää et mikä leffa on kyseessä.
Leffa on trilleri, jossa kaksi lasta (vanhempi tyttö, nuorempi poika) joutuvat sijaisperheeseen, jonka isä on paha ja myöhemmin leffassa tulee ilmi, että se on tappanut heidän oikeat vanhempansa. He yrittävät karata koko ajan sijaisperheen talosta, joka on moderni talo ja tää leffa siis sijoittuu johonkin amerikkaan kaliforniaan. He yrittävät karata ja kertoa, että sijaisisä pitää heitä vankina, mutta kukaan ei usko heitä ja he joutuvat itse selviytymään. Lopulta he pääsevät pois sieltä, ja sijaisisä muistaakseni kuolee sillä tavalla, että tyttö ajaa hänen päälleen autolla.
Sori jo etukäteen tää epäselvä kuvaus, mutta toivottavasti joku tajus ja pystyy kertomaan kyseisen elokuvan nimen. Elokuva on siis tehty todennäköisesti aikavälillä 1990-2000 ja kyseessä trilleri, joka sijoittuu Kaliforniaan tai muualle Amerikkaan..
Tiedättekö tämän elokuvan nimen?
risto254
2
173
Vastaukset
- ronroer
Olisiko tämä?
The glass house
http://www.imdb.com/title/tt0221218/ - Glassico
Mä myös luulen, että se on The Glass House :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1473252- 2232995
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791966Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va781592Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391437- 481148
- 991041
- 1191014
- 58978
- 12913