Ihan oikea joulupukki toi minulle valkoisen T-paidan, jossa on paljon erilaisia uskontojen symboleja ja teksti "USKONTO ajattelua tyhmille".
Onko kukaan muu saanut sellaista paitaa?
Mitä saitte joululahjaksi?
13
98
Vastaukset
- EL. a.K:IM
kiltti tyttö
Mä sain sukkia.
Voihan niihinkin piirtää iskulauseita, jos tarvetta.- Hieno Arvolahja
Sain Martti Lutherin kirjan: Juutalaisista ja heidän valheistaan.
- miss ei kirj.
"Mitä saitte joululahjaksi?"
En mitään. Onneksi viimein meni sukulaisille perille.
Minulla on 1kpl T-paitoja, pieni kalasymboli, jossa ruksi päällä. Pidän sitä vain kotona. En tykkää pitää paitoja missä oma maailmankatsomus näkyy. Vaikka olisin uskis, en pitäisi jeesuspaitoja.- paita päällä
Minä en häpeä sitä, että en usko jumaliin, enkä jeesuksiin!
- miss ei kirj.
"Minä en häpeä sitä, että en usko jumaliin, enkä jeesuksiin!"
En minäkään, mutta ei minulla ole mitään tarvetta sitä mainostaakaan, enkä muutenkaan ole T-paita ihmisiä. - zyrt
Sain salaattikulhon ja ottimet. En tosin odottanut mitään. Ai niin, sain muutama päivä ennen joulua kaverilta oikein tuimaa kotitekoista sinappia.
Minä sain shortsipyjaman (oma toive), kaulaliinan, patakintaan ja pari kirjaa. Hyvin ja riittävästi.
Lisäksi suklaata vähän joka suunnasta.
Antti-pappiViinaa ja partavettä, en muuta. Molemmat kuitenkin juotavia joten so what.
- Thronos
Minä sain seinäkiipeilykurssin :)
- AntiChrisu
Minä sain parhaan mahdollisen lahjan mitä jouluksi voi toivoa. Muutama sukulaiseni ilmoitti eronneensa kirkosta!
- 21
Sukat ;)
- Rövästi Kaheli-pöppi
Minä sain peltikalsarit ,nyt on turvallista jos vaikka joutuu menemään Nokia-missioon.
T paidat ovat olleet suosittuja, vissiin juuri siksi että ne toimivat tuollaisina mielipiteen ilmaisijoina. Itse en vain ole koskaan tykännyt niistä. Olen vähän harkinnut kyllä, sillä voisi tehdä säväyksen. Tosin ne paidat liittyisivät muuhun kuin uskontoon…
Sain lahjaksi lasteni ja lastenlasteni vierailun. Ikävä on aina suuri ja kun edes muutaman hetken saa viettää heidän seurassaan, koen olevani todella onnellinen.
Ai, juu, sain yhden kynttilän. En oikein tykkää että aikuiset ostavat lahoja toisilleen. Ilahduttaa voi niin monin tavoin muutenkin – kuten yhdessä vietetty aika.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212277- 701156
- 1151046
- 491045
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72999Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57967KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.14937Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31910Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55898Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53886