Jeesus syntyi! Se on ilon asia! Hän syntyi syys- lokakuun vaihteessa. Siitä Raamattukin kertoo Luukas 2. luvussa. Se ei ole "jouluevankeliumi", jonka nimen katoliset ovat sille keksineet. Alkuseurakunta ei saanut Jumalalta opetusta kerran vuodessa vietettävään Jeesuksen syntymäjuhlaan minään ajankohtana. Kaikki seurakunnalle annetut opetukset ovat Raamatussa. Joulunviettoa siellä ei ole. On vain kertomus Jeesuksen syntymästä. Jumala on kieltänyt pelastuksen menettämisen uhalla tekemästä muutoksia ja lisäyksiä Raamatun sisältöön. : "Minä todistan jokaiselle, joka tämän kirjan profetian sanat kuulee: Jos joku panee niihin jotakin lisää, niin Jumala on paneva hänen päällensä ne vitsaukset, jotka ovat kirjoitetut tähän kirjaan; ja jos joku ottaa pois jotakin tämän profetian kirjan sanoista, niin Jumala on ottava pois sen osan, mikä hänellä on elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kirjoitettu." Ilm. 22:18-19.
En löydä mitään raamatullista oikeutusta tai veruketta joulunvieton puolustamiselle!!!
Opetusta Jeesuksen syntymän tuottamasta ilosta
Ilon lähde
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792178
- 951996
- 541906
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291349