Riippuvat kivekset

Vemppaaja17

Miten saada kivekset roikkumaan, vaikka on kiihottunut ja heppi pystyssä?
Miten on, heiluvatko kiveksenne touhujenne mukana, vai kiristyvätkö "liikkumattomiksi"...

26

6516

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lämpöäpalleihin

kyllä hölskyy jos on lämmin ilmasto huoneessa

• riippuuroikkuuu,,,

Kyllä heiluu ja hölskyy - hommateesakin, kivasti läiskii .................. vasten, vaikkeivat varsinaiset vitjamunat olekkaan.

• ei kiveksiä näkösäll
    • 123aaaa

Itsellä ainakin kiihottuessa kivekset nousevat melko vauhdikkaasti tiiviisti kehoa vasten. Mitä kiihottuneempi ja lähempänä orgasmia, sitä tiukemmat kivekset.

Ilman kiihottumista ovat normaalisti, eli lämpimässä roikkuvat, kylmässä vetäytyvät.

• norm.pallit on

jos oikeen olen ymmärtänyt miehen kehon toimintoja niin kivesten kuuluukin liikkua ja kohota just esim kylmässä kohti nivusia lämpimään ja kuumalla taas jäähtymään alas....ja kiihottuessa kai yleensä ne kohookin ennen orkkua kanssa ylös, ymmärtänyt että se johtuu sperman liikkeelle lähtemisestä...enemmänkin jotain "vikaa" kiveksissä tai niitä liikuttavissa lihaksissa/jänteissä on jos ne ei liiku ollenkaan...itsellä ainakin ihan täysin liikkumatta ollessakin ne tekee hiljaista liikettä ihan kuin ne "kieriskelisivät" pusseissa

• 123aaaa
        norm.pallit on kirjoitti:

jos oikeen olen ymmärtänyt miehen kehon toimintoja niin kivesten kuuluukin liikkua ja kohota just esim kylmässä kohti nivusia lämpimään ja kuumalla taas jäähtymään alas....ja kiihottuessa kai yleensä ne kohookin ennen orkkua kanssa ylös, ymmärtänyt että se johtuu sperman liikkeelle lähtemisestä...enemmänkin jotain "vikaa" kiveksissä tai niitä liikuttavissa lihaksissa/jänteissä on jos ne ei liiku ollenkaan...itsellä ainakin ihan täysin liikkumatta ollessakin ne tekee hiljaista liikettä ihan kuin ne "kieriskelisivät" pusseissa

Itse olen myös havainnut tämän kieriskely -ilmiön. Joskus tietokoneella ollessani tunsin kiveksien liikkuvan taas, niin ihan huvin vuoksi laitoin webkameran seuraamaan tapahtumia. Ihan mielenkiintoista miten ne sillä tavalla itsestään kääntyilevät, kohoilevat ja laskevat :)

• Riiputtaja.
      • "BI_M"

Nuo kieltämättä komeat, haluaisin itselleni tuollaiset isot riippuvat, suurehkon kalun 17/ 5cm alla juhlavan näköiset, nam !

• BI_M

Todella makeet, karvat voi tietysti ajella, itse olen tehnyt niin, sitten ihana tunne kun lämmin käsi mieluimmin vieras , naisen tai miehen hyväilee hellästi palleja, toki pusunkin saa antaa, tai nuolaista makeaa.

• Uneilmoija. M44
        BI_M kirjoitti:

Todella makeet, karvat voi tietysti ajella, itse olen tehnyt niin, sitten ihana tunne kun lämmin käsi mieluimmin vieras , naisen tai miehen hyväilee hellästi palleja, toki pusunkin saa antaa, tai nuolaista makeaa.

Ompas tosi upeat kassit, alkaa kulli ihan kunnolla seisomaan. Olen aina unelmoinut, että saisin kosketella tuollaisia kivespusseja. ;)

• Kyntäjäisojenpallien

Tuota oikeanpuoleista ois vielä ihanampi runtata, kuin tuota toista... ihana näky.

• Lumoutunut setä.
        Kyntäjäisojenpallien kirjoitti:

Tuota oikeanpuoleista ois vielä ihanampi runtata, kuin tuota toista... ihana näky.

Kyllä alkoi kyrpä seisoman kun katsoin kuvan, pojilla on ihanat peput. Pyllyreiät ovat kiihottavasti raollaan ja mitkä kulkuset roikkuu jalkojen välissä. Kuuluu varmasti kiva läiske kun pojat panevat toisiaan.

• Herrasmies 60v !

Hitsin hyvän näköiset. Olisi livenä mukava sivellä, hyväillä jopa ottaa suuhun ja imeskellä, nuolla.

• aplikaatio

Mitäs mieltä näistä:
      http://www.secretleather.com/jarod.johansen/

Lueskelin tuota sivustoa, kun halusin kivekset roikkumaan alemmas. Tuossa on kuva heti alussa. Mielestäni surullisen näköinen tapaus: pieni penis ja alhaalla roikkuvat kivekset. Itse en haluaisi noin alhaalla roikkuvia.

Ajoin tänään kivesten karvat pois ja tein pienen hierontasession. Ihmeesti ne kyllä alkoi roikkumaan muutaman tunnin päästä. Sitä ennen olen ollut oikeasti tuskissa, kun istuessa ovat kuumottaneet ja kiristelleet aikalailla.

Hierontatyyli:
      rypsiöljyä kiveksiin ja pikku hiljaa kädellä kivespussien vierestä alaspäin sivelyjä, peniksen alta alaspäin myös, sitten jonkin ajan päästä kiveksien välistä etusormella ja peukalolla alaspäin, sitten "lypsentää" etusormella ja peukalolla kivesten juuresta vetoja/sivelyitä rauhallisesti alaspäin. Sitten toistaa näitä alusta.

• roikkumaan

Miten tuo sitten toimii, pysyvää vai väliaikaista?

• vitjamunat..

Nuo kassit jos jää saunan lauteiden väliin - jo alkoi jodlaus.. :/

• uh

Kuuluu *naps* vaan ;)

• kokemusta valitetta.

Kyllä tosi riipuvista kiveksistä, on myös melkoisesti haittaa, Kivekset muistettava aseteltava housuihin niin, ettet vahingossa istu niiden päälle. Tosin tämä vahinko kun sattuu muutaman kerran muistat varmasti.

• Anonyymi

Joo pitää paikkansa. Kun nousee sängystä pitää niitä nostaa...varoa,kun istuutuu. Polkupyörällä ajoa y.. mulla roikku noin 18cm pallit. Ja tappi yli 18... teillähän ne ovat mutku on tottunut niihin menee kaikki automaattisesti. Oon yli 73v..

• Goggemuksii

Mä oon huomnnut että jos kivekset ei vetäydy niin voi jyystää kymmeniä minuutteja, mutta heti kun ne alkaa vetäytyä orkku alkaa olla lähellä.
      Toisaalta kun ne alkaa löysänä paukuttaa jotain vasten niin sit ne alkaa siitäkin vetäytyä ja taas mentiin.

• Anonyymi

Onko kokemusta kassien venytyksestä? Itsellä on tiukat ja haluaisin saada roikkuvammat.

• Anonyymi

Laita narut tiukasti kiinni molempiin palleihin, meet seljällesi oven eteen, narut oven kahvaan jalat ylös, vedät naruista pehva vähän irti lattiasta, jäät roikkuu vaikka minuutiksi siihen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita narut tiukasti kiinni molempiin palleihin, meet seljällesi oven eteen, narut oven kahvaan jalat ylös, vedät naruista pehva vähän irti lattiasta, jäät roikkuu vaikka minuutiksi siihen.

No paljonko pallis sulla veny tuolla konstilla. Vähän kyllä vaikutat jo eunukilta.

• Anonyymi

Onko jollain kokemusta metallisista painoista?

• Anonyymi

Olen venyttänyt kivespainoilla ja nahkahihnan avulla. Pallien ympäri tiukka nahkahihna ja narun päässä painoja. Venytys on pitkäaikainen laji. Kivekset nousevat kyllä mutta lämpimässä roikkuvat. Paino kiveksissä on tosi kiihottava tunne, voimistaa orgasmia.

• Anonyymi

kivespainojen pitkäaikainen käyttö ainoa tapa saada roikkuvat kassit, itse 10v käyttänyt, raskain 1,8 kg, kassit roikkuu 20cm alhaalla,parasta

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      159
      7307
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      6016
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      153
      5337
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4757
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4088
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      73
      3312
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      62
      3280
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      3122
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2497
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2409
    Aihe